Hoe dit laten werken zonder gedoe?
vrijdag 1 mei 2015 om 15:38
quote:Jenette schreef op 01 mei 2015 @ 15:36:
Ik zou een knappere hebben verzonnen
Nee joh zo is het juist geloofwaardig. Want als hij super knap is dan valt ze meteen door de mand.
Nu duurde het een weekje.
Ik zou een knappere hebben verzonnen
Nee joh zo is het juist geloofwaardig. Want als hij super knap is dan valt ze meteen door de mand.
Nu duurde het een weekje.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

vrijdag 1 mei 2015 om 15:41

vrijdag 1 mei 2015 om 15:42
vrijdag 1 mei 2015 om 15:45
Trouwens haar andere topic over live hockey kijken sloeg ECHT als een tang op een varken.
Als je NHL googelt kom je gelijk op een site terecht waar je kan subscriben.
Daar open je écht hier geen topic voor.
Als je NHL googelt kom je gelijk op een site terecht waar je kan subscriben.
Daar open je écht hier geen topic voor.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

vrijdag 1 mei 2015 om 15:50
quote:pimpampum schreef op 01 mei 2015 @ 15:42:
Terugkijkend op deze vermakelijke feuilleton: wat was je favoriete stukje? Die van mij was dat de vrouw van de Canadees nog niet wist dat hij hier een kind had verwekt, maar dat ze wel blije ansichtkaartjes van zijn vader en moeder daar kreeg. Of heb ik dat op The Bold gezien?O god dat heb ik gemist..
Terugkijkend op deze vermakelijke feuilleton: wat was je favoriete stukje? Die van mij was dat de vrouw van de Canadees nog niet wist dat hij hier een kind had verwekt, maar dat ze wel blije ansichtkaartjes van zijn vader en moeder daar kreeg. Of heb ik dat op The Bold gezien?O god dat heb ik gemist..
vrijdag 1 mei 2015 om 16:07

vrijdag 1 mei 2015 om 16:11
quote:tweeling53 schreef op 01 mei 2015 @ 14:42:
[...]
Ja, die info heb ik ook gelezen. Klopt allemaal.
Het frustreert me dat ik niet kan vinden wat jullie wel vinden!
Ik zie alleen dat hij in 2013 een mooie Canadese vriendin had maar dat was in 2014 weer uit...? Speculaties over zwangerschappen kan ik Echt Nergens vinden
[...]
Ja, die info heb ik ook gelezen. Klopt allemaal.
Het frustreert me dat ik niet kan vinden wat jullie wel vinden!
Ik zie alleen dat hij in 2013 een mooie Canadese vriendin had maar dat was in 2014 weer uit...? Speculaties over zwangerschappen kan ik Echt Nergens vinden

vrijdag 1 mei 2015 om 16:14
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 16:07:
[...]
HAHAHAHA
Hell yes!
Punt is als ik dat ga doen (wat beetje te ver gaat sowieso)
dan ben ik mijn eigen privacy kwijt
Het is dus wachten op een @InTheMeanTimeOnTheVivaForum account
[...]
HAHAHAHA
Hell yes!
Punt is als ik dat ga doen (wat beetje te ver gaat sowieso)
dan ben ik mijn eigen privacy kwijt
Het is dus wachten op een @InTheMeanTimeOnTheVivaForum account

vrijdag 1 mei 2015 om 16:21

vrijdag 1 mei 2015 om 16:37

vrijdag 1 mei 2015 om 16:39
Ja maar lekker naar mijn maatstaven is anders dan hollywood lekker.
Ik hou van brede forse mannen maar niet te gespierd. Hugh Jackman enzo vind ik veel te overdreven.
Mijn eigenste man is ook breed gebouwd. Iets meer chubby dan de IJshockey god van TO maar ja hij sport ook niet meer op hoog niveau he.
Ik hou van brede forse mannen maar niet te gespierd. Hugh Jackman enzo vind ik veel te overdreven.
Mijn eigenste man is ook breed gebouwd. Iets meer chubby dan de IJshockey god van TO maar ja hij sport ook niet meer op hoog niveau he.

vrijdag 1 mei 2015 om 16:49
quote:georgiabrown schreef op 01 mei 2015 @ 16:07:
Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wie het is ik heb de hele tijd meegelezen maar aangezien anderen al zeiden wat ik dacht heb ik me maar onthouden van commentaar.... Ik zag wel al vanaf pagina 1 zowat de wending aankomen dat Canada en zij samen zouden komen!! Maar vermakelijk is het wel allemaal :PIk voel je pijn
Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wie het is ik heb de hele tijd meegelezen maar aangezien anderen al zeiden wat ik dacht heb ik me maar onthouden van commentaar.... Ik zag wel al vanaf pagina 1 zowat de wending aankomen dat Canada en zij samen zouden komen!! Maar vermakelijk is het wel allemaal :PIk voel je pijn