9 dagen overtijd

28-04-2015 02:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 9 dagen overtijd en heb last van bruinige afscheiding en een rommelige buik. Verder erg moe en soms wat misselijk. Van de week Had ik een kleine duizeling maar ik kon het nog nergens aan afleiden eigenlijk.

Mijn cyclus Is erg regelmatig en de afscheiding nooit gehad. Verder heb ik ook geen ongestelheidsklachten oid.

Ik heb dit wel eens eerder gehad, met een grote zeldzaamheid en toen telkens negatief dus ik heb nu nog niet getest en wil liever ook nog even wachten.

We zijn niet aan het proberen, al zijn we beide erg nuchter en zit ik al 4 jaar niet aan de pil. Ik ben 23 dus een kleine zou erg welkom zijn opzich.

Iemand die deze klachten ook al zo vroeg had? Als de ongie bloedingen eind van de week nog.Niet zijn geweest ga ik alsnog gewoon testen, maar ik durf het nog niet zo goed na de vorige negatieve testen.
Van ha moet ik nog maar een week wachten en ondertussen blijven testen.

Pfff wat kun je je verschrikkelijk rottig voelen zeg zo...
13 dagen overtijd en wederom negatief. Maandag nig een keer testen en anders ga ik gewoon stijfkoppig nog maar een keer de ha bellen.

Intussen zijn we wel een beetje gesteeld bij het idee dat ik mogelijk zwanger ben en stiekem hopen we ook van wel. Maarja, nog even afwachten dus.
Heb je getest? En?

Lastig he, dat afwachten.
Ik ga voor kwantiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven