Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 21:01
vrijdag 1 mei 2015 om 21:02
vrijdag 1 mei 2015 om 21:03
quote:onnohoestsiroop schreef op 01 mei 2015 @ 21:01:
Ik weet alles beter.
Ondertussen ben ik het spoor bijster. Ik ben hier nieuw, geen idee buiten dat over het paard getilde prinssenkind wie jullie allen zijn. Dus even helder
Bij wie moet ik me inlikken, wie moet ik mijden als de pest, en wie is de zuigstengel 2.0?
Ik weet alles beter.
Ondertussen ben ik het spoor bijster. Ik ben hier nieuw, geen idee buiten dat over het paard getilde prinssenkind wie jullie allen zijn. Dus even helder
Bij wie moet ik me inlikken, wie moet ik mijden als de pest, en wie is de zuigstengel 2.0?
vrijdag 1 mei 2015 om 21:04
quote:onnohoestsiroop schreef op 01 mei 2015 @ 21:01:
Ik weet alles beter.
Ja.
En succes!
Ik weet alles beter.
Ja.
En succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.