Gewoon even een zeiktopic

03-05-2015 14:36 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even de frustraties van mij afschrijven, misschien herkent iemand het en wil ook van bepaalde frustraties af en wil het hier neerplempen

* Ik heb een hekel aan betweters, en ik ken er genoeg helaas. Ik ben er zelf ook eentje, maar ik mag dat en dat wil niet iedereen accepteren.

* Ik haat sporten en wil het ook niet want ik vind het niet nodig, maar sommigen willen dat ik ga sporten en dat frustreert mij weer zo erg dat ik het dus ook echt niet ga doen ondanks dat ik weet dat het beter is om wel te doen maar gewoon om dwars te liggen het niet ga doen.

* Ik drink elk weekend lekker mijn biertje en blijf dat ook doen. Sommigen vinden het beter om niet zoveel te drinken omdat ik soms de film kwijt ben en niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen. Maar ik vind het niet erg dus waarom zou ik dan niet meer drinken?

Waarom vindt iedereen ergens iets van?

Bemoei je met je eigen denk ik dan en niet met mij.

Welke frustraties hebben jullie?
quote:DorothyParker schreef op 03 mei 2015 @ 23:24:

[...]

Als jij op een biologisch verantwoorde manier die krengen uit mijn tuin krijgt, doe maar .

En anders: fuck biologisch gedoe, betaal al drie jaar lang voor een tuin, volgend jaar wil ik een tuin!

*We missen een smiley die ten strijde trekt*Is dit iets?

Of deze?

Of

Haha Splint.
[quote]broekrok schreef op 03 mei 2015 @ 22:49:

Ik erger mij vooral aan die vrouwen die ineens fanatiek gaan sporten, groene smurrie drinken, stoer doen met zware dingen tillen en dan ook vinden dat de hele wereld dat moet gaan doen omdat dat zgn gezond is. Iedereen doet maar lekker wat zij wil maar val mij niet lastig.

Net heb ik een heeeeerlijk McD frietje gegeten op de lange weg terug naar huis, twee mayo erbij en nu neem ik een lekkere rooie!

1 rooie a day, keeps the doctor away. En zo is het maar net.

Proost ook

Dat die vrouwen groene smurrie drinken is tot daar toe, maar dat ze het aan anderen opdringen is het probleem. Net zoals in al die goede doelen inzamelingprogrammas. : Wij hebben met de kaartclub de opbrengst aan het goede doel geschonken , wij vragen alle kaartclubs hetzelfde te doen. Laat die kaartclubs dat zelf beslissen. En voor kaartclubs kun je alles invullen wat je wil: wandel- brei- kook yogaclub
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:DorothyParker schreef op 03 mei 2015 @ 23:21:

[...]

Wilde bramen. Volgens vader oneetbaar. En blijkbaar iets anders dan gewone bramen.

Onze tuin is 15jaar lang niet onderhouden. Nu een broedtuin voor wilde bramen, netels en konijnen.

Afgelopen 2 zomers heb ik braaf elke maand de bramen en netels afgeknipt, en de konijnen gevangen (en in het veld naast ons vrijgelaten).

De konijnen waren na de eerste zomer weg. Die bramen en netels zijn ergere monsters.heb je die bramen geproefd? Misschien zijn ze best lekker. In het bos zijn het toch ook wilde bramen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Solomio schreef op 03 mei 2015 @ 23:02:

Ik heb eigenlijk nergens een hekel aan. Ergens klinkt dit ongeloofwaardig..........
quote:Elleinspe schreef op 04 mei 2015 @ 08:09:

[...]

Ergens klinkt dit ongeloofwaardig.......... Ik heb natuurlijk wel een hekel aan mensen die mij ongeloofwaardig vinden.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik wist het Solo
Ik wil even zeiken over een persoon die ik bijna elke dag tegenkom. Met pakketten versturen. En dan gaat hij met mij praten. Ik praat amper terug, want als ik terug praat dan maakt hij zowieso fouten. En als ik niet praat is de kans minder. Ik hoop dan ook altijd dat hij mij niet helpt. Wat aangeven of boos worden helpt niet. Het moet allemaal maar kunnen. Oh ja en hij vraagt wel eens wat. Maar dat is om alleen zelf op de praatstoel te gaan zitten over hemzelf. Pfffffffffffffffffffff.
quote:Elleinspe schreef op 04 mei 2015 @ 15:52:

Ik wist het Solo Jij provoceert mij.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb een gruwelijke hekel aan ´die tijd van de maand-de rode vlag die uithangt-opoe op bezoek-enz enz enz`

Waarom moet ik naast die narigheid in mijn onderwereld ook nog eens opzwellen als een ballon, pukkels krijgen, futloos zijn én onbedwingbare trek krijgen in vet, zoet, lekker eten.

Grrrr
quote:DorothyParker schreef op 03 mei 2015 @ 23:21:

[...]

Wilde bramen. Volgens vader oneetbaar. En blijkbaar iets anders dan gewone bramen.Dan is je vader koekelekoekoek. Gewone bramen = wilde bramen = eetbaar = lekker! Wel bij voorkeur plukken boven pishoogte.

Bramenstruiken krijg je trouwens vrij makkelijk weg. Eerst de stengels in stukjes van een meter knippen met een haagschaar (laat 1 meter aan de wortel) en daarna het verrassend klein wortelstel uitgraven met spade, zit ie nog ergens vast dan beetje trekken aan het stuk stengel. Wel tuinhandschoentjes aan uiteraard.
Ik heb een hekel aan mensen die een topic openen, daarin dingen te horen krijgen die ze niet willen horen en dan maar als een klein kind om zich heen gaan schoppen. Joh, als je andermans mening niet wil horen dan open je geen topic. Of je opent een topic, kweekt ballen en doet iets met de dingen die men zegt. Vooral als de meningen in een topic vrijwel hetzelfde zijn en topic starter stug vol blijft houden dat ze gelijk heeft. Soms vraag ik mij ook af of mensen gewoon echt zo dom zijn of dat ze gewoon uit Noorwegen komen.

Vind het heel fijn dat dit topic bestaat want dit was wel een frustratie die ik even kwijt moest.
quote:Flowerista schreef op 04 mei 2015 @ 16:55:

Ik heb een gruwelijke hekel aan ´die tijd van de maand-de rode vlag die uithangt-opoe op bezoek-enz enz enz`

Waarom moet ik naast die narigheid in mijn onderwereld ook nog eens opzwellen als een ballon, pukkels krijgen, futloos zijn én onbedwingbare trek krijgen in vet, zoet, lekker eten.

Grrrr

Ik heb net een halve zak chips en 2 glazen 7up opgemaakt.

Vergeet dingen. Doodmoe en kort lontje. Ik tel af tot ik de vlag kan uuthangen. pfffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven