honden vlooien drupjes

04-05-2015 22:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie van jullie heeft een hond en geeft vlooien drupjes?; Wij geven nu netjes elke 4 weken drupjes, maar lees de laatste tijd vaak dat er veel slechte stoffen in zitten. maar zijn jullie dan niet bang dat je straks je hele beestje + het huis eronder hebt zitten?
Ik heb vlooien en teken spul van de dierenarts

Vorige maand al mee begonnen en dan om de 6 weken een nieuwe dosis

Mijn hond is allergisch voor vlooienbeten en teken vind ik zelf om te griezelen dus liever eens in de 6 weken een paar druppels dan enge beestjes op de hond en ik het huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik gebruik ook druppels voor onze hond. Doe het om de 2 maanden, niet zo vaak als jou dus. Ze heeft ze nog nooit gehad, heeft ze het wel komt het ook wel weer goed. Kwestie van ontsmetten
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik doe het om de twee maanden. Het is inderdaad wel vergif maar het trekt niet in het bloed maar in het huidvet. Ik gebruik wel de betere middelen zoals Frontline Combo of practic.
Ik gebruik ook Frontline Combo en geef het om de 6 weken.
Ik gebuik advantix en doe het ook heel strikt elke 4 weken. Geen zin in een vlooienplaag, daar krijg ik echt de kriebels van!
Geven jullie de druppels heel het jaar door?

Dus ook in de wintermaanden?
haha jullie denken er dus hetzelfde over ! ik koop ook altijd de betere merken bij de dierenarts, daar heb ik dan wat meer vertrouwen in. klopt geef de drupjes ook in de wintermaanden! moet er niet aan denken inderdaad al die beestjes in huis. jakkie!
ik gebruik stronghold van de dierenarts, omdat volgens de dierenarts de vlooien resistent zijn voor de middelen van de dierenwinkel

ik doe het elke 4 tot 6 weken, ik heb een hond met vlooienallergie
ik gebruik stronghold van de dierenarts, omdat volgens de dierenarts de vlooien resistent zijn voor de middelen van de dierenwinkel

bovenstaand geloof ik niet zo in, volgens mij wil de dierenarts gewoon zelf graag middeltjes verkopen, de middelen in de dierenwinkel hebben vaak alleen een andere naam, maar dezelfde werkzame stoffen. Ik haal het dus niet speciaal bij de dierenarts.
quote:jojo017 schreef op 05 mei 2015 @ 14:26:

bovenstaand geloof ik niet zo in, volgens mij wil de dierenarts gewoon zelf graag middeltjes verkopen, de middelen in de dierenwinkel hebben vaak alleen een andere naam, maar dezelfde werkzame stoffen. Ik haal het dus niet speciaal bij de dierenarts.

Ik wel hoor

Frontline druppelen heeft bij mijn hond net zo veel zin als water druppelen

Met dat spul van de DA (waarvan ik even de naam kwijt ben) zie ik geen teek, geen vlo en geen zandvlooien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik gebruik ook geen frontline maar advantix, die bevalt mij prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven