Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
wat was hero moedig in deze oneerlijke strijd. als ik verhalen van je lees wat vind ik het een krachtige moedige man. en inderdaad hij heeft geluk gehad dat hij jou ontmoet heeft en dat jullie elkaar zoveel liefde hebben gegeven. en wat vind ik jouw moedig hoe goed jij je leven weer probeert op te pakken. en de herrinneringen voor jullie liefde blijft altijd bestaan dat pakt niemand van jullie af! djinnie
Het klinkt misschien stom en ik ben gewoon niet zo goed met woorden, maar ik ben blij voor je dat je de dvd hebt met de beelden van je grote liefde.

Ik ken je niet, maar je bent zo vaak in mijn gedachten
Kostbare foto's zijn het, dat herken ik. Ware het niet dat het jouw Hero is en bij mij mijn moeder. Ook ik kijk ze regelmatig en hoe schrijnend ook, ze troosten ook.

Mooi dat ook jij de liefde terugziet op jouw foto's.

Weet dat ik aan je denk deze week
Ik heb vanavond op een ander topic zitten nag'en over mijn studie, hoe oninteressant het is en zwaar.... Even later viel mijn oog op dit topic en inmiddels zit ik met doorgelopen mascara en een dikke keel van de ingehouden emoties te lezen op dit topic....

Wat ontzettend heftig allemaal! Wat vreselijk oneerlijk is het leven! Waarom blijven mensen leven die eigenlijk niet meer zo nodig willen, waarom worden de grootste eikels 102 en waarom wordt deze man naar de andere kant gehaald? Ik begrijp wel dat het fijn is dat ze hierboven nu een engel terug hebben, maar deze man was hier toch zo bemind en kon toch eigenlijk helemaal niet gemist worden?

Ik geloof in het lot. Ik geloof dat er mensen in je leven komen met een reden en dat ze ook weer uit je leven verdwijnen met een reden. Natuurlijk zal je dankbaar zijn voor de tijd die je met hem gehad hebt, natuurlijk zal je de herinneringen koesteren, natuurlijk ben je ziels- en zielsgelukkig met dat kleine vrouwtje. Het zal ook best zo zijn dat het verdriet zal slijten. Het zal best zo zijn dat naarmate de seizoenen voorbij gaan, het verdriet draaglijker zal worden. Maar ondertussen sta je er wel weer alleen voor, moet je elke avond alleen naar bed, kan je dingen niet meer delen en is het gewoon ronduit k.u.t.!!!!

Die foto is werkelijk hartverscheurend. Zo'n prachtige stoere kerel met dat lieve kleine poppedoppie.......

Ook hoe iedereen hier berichten heeft geschreven voor je is werkelijk heel indrukwekkend.

Ik ken je niet, Mimsey, en dat geldt voor velen hier, maar onze harten stromen over van warme lieve gevoelens voor jou en het is erg frustrerend dat we niet meer kunnen doen (althans most of us) dan een paar woorden zeggen en jou laten weten dat wij in gedachten bij jou zijn!

Ik geloof in het paranormale. Ik geloof dat je seintjes zal krijgen van jouw held, misschien is het je opgevallen dat je ze al gehad hebt (in ieder geval dat smsje) of misschien voel je zelfs zijn aanwezigheid soms; ik geloof er in ieder geval in dat hij super super trots is op jou! Wat ben jij een bijzondere vrouw!

Take care en ik wens jou en je kleine meisje al het liefs van de wereld,

dikke dikke knuffel,

Greys
En vanuit Zwitserland ook weer even een dikke knuffel .

De regenbogen zijn trouwens niet meer weg te denken deze week. Iedere dag zie ik er wel een.
en een dikke kus. Denk aan je!
Weer een drempel verder. Hier ook regenbogen te over (waarom is daar toch regen voor nodig!) Tijd is een raar iets
quote:pemberley schreef op 21 augustus 2008 @ 15:33:

Weer een drempel verder. Hier ook regenbogen te over (waarom is daar toch regen voor nodig!) Tijd is een raar ietsDoor je tranen zie je de wereld anders...
lieve Mims,

ik lees al zo lang mee en weet nooit wat ik moet zeggen: al die anderen kunnen voor mijn gevoel zoveel beter. Maar ik vind je zo'n prachtig topmens, hoe jij je staande weet te houden.

Een jaar, onvoorstelbaar. Al een jaar, nog maar een jaar.... Wel al een jaar waarin ik je zo ontzettend krachtig vind!

Ik denk aan jou en je Mops, gisteren, vandaag en morgen, vooral ook morgen
Arm om je heen, meis, en morgen staan we allemaal om kwart voor acht te kijken naar regenbogen.

Ik zat van de week dit topic vanaf het begin door te lezen, en hoe in het begin de hoop en het vertrouwen eraf spatte, toen het opeense einde, en het verdriet daarna... maar ook de kracht. Mims, echt, ik heb nog nooit zoveel kracht gezien in één mens. Het kan niet anders dan dat dat door jullie liefde komt. Dat Hero door jou straalt en leeft.

Dat hij geen sterretje is, geen regenboog, maar in jouw hart en ogen woont.
Lieverd!!
Hier brandt een kaarsje.

Mims. Dikke zoen.

Tila mooi gezegd!
Mims. Ik denk aan je. En aan die kleine rooie van je.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Bij het zoeken naar een 'plaatje" vond ik al vrij snel deze.

Geloof hoop en liefde van Jolan Burg.

Omdat ik gewoon even niet meer weet wat te zeggen.

HUG!
De dikste kus voor jou.
En nog maar een paar virtuele armen om je heen. Ik wou dat ik het even in het echt kon doen..........
Mims en mops, de hele dag al zijn jullie in mijn gedachten... Voor mij al een aantal mensen die het mooi verwoord hebben. Ook jij zult deze dag van seconde tot seconde herbeleefd hebben.... Lieverd, veel sterkte en ook vanaf hier een virtuele arm om je heen....
lieverd........ben er stil van!
Het regende en de zon scheen. Dochter (5) zocht naar de regenboog.

"Waar is 'ie nou, waar is 'ie nou. Ik zie 'm niet en ik vind 'm zo mooi! Met al die kleurtjes. Rood en geel en groen.

Behalve zwart.

Zwart vind ik stom."

Mimsey
voor jou en Mops... ik hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen (en je schoonfamilie ook!)

Een jaar, een heel jaar.

Ongelovelijk, al een heel jaar.

En ook ,pas een jaar; wat doé jij het toch goed! Wat zal Hero trots zijn op jou. En hij niet alleen.

Sterkte...
omdat het vandaag niet opeens over is, omdat het een dag later is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven