Mode & Beauty alle pijlers

Bikini van het merk Wow

09-05-2015 19:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent hier de ligerie / zwemkleding van jet lingerie merk Wow. Al googelend kwam ik erachter dat het, het lingerie merk is van Daphne Dekkers.

Ik heb een bikini in de winkel gepast. Pasvorm lijkt mooi te zijn en vind dat het bovenstukje een goede ondersteuning geeft.

Maar hoe houd de bikini het bij een aantal keer zwemmen?

Een bikini kost iets van 75¤ Nou vind ik de prijs persoonlijk wel meevallen.. Maar draag hem denk ik 3 weken per jaar.
Ik had er vorig jaar 1, perfecte pasvorm en eind van het zomerseizoen nog als nieuw, tevreden dus!
dank voor je reactie, vorig jaar had ik er twee van Marlies Dekers, dit jaar kan ik ze weg gooien omdat de pasvorm niet meer goed is.. Zonde dus.
Ik heb er twee, ze blijven heel mooi én (niet onbelangrijk) je krijgt er een mooi decolleté van!
En bedankt he. Super mooie bikini's hebben ze daar en ik heb er het geld niet voor!
quote:fleetfox schreef op 09 mei 2015 @ 20:14:

En bedankt he. Super mooie bikini's hebben ze daar en ik heb er het geld niet voor!Sorry
quote:li-la schreef op 09 mei 2015 @ 19:14:

Ik heb er twee, ze blijven heel mooi én (niet onbelangrijk) je krijgt er een mooi decolleté van!Bedankt.. Ik ga hem halen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven