Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Feeksje1977 schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Wat brei je?Een pakje voor mijn broodje, uiteraard.
quote:Moiren_ schreef op 09 mei 2015 @ 23:26:

[...]

Voelt dit nou prettig? Sinds je van dat forum, wat je alleen maar vol stumperds en zeikerds vond zitten, af bent gezet zin je op wraak. In meerdere toics heb je dingetjes laten doorsijpelen. Is dit je ultieme wraak? geeft dit een goed gevoel? Wat is de reden dat je dit doet?Goh aan wie doet ons dit toch denken....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Feeksje1977 schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Wat brei je?Nou sokjes voor het broodje maar het wordt waarschijnlijk een sjaal.
Het ligt altijd aan anderen. Altijd. Je zal maar elke keer met iedereen en overal serieus gezeik hebben en nooit is het jouw schuld. Iets met een mega plank voor je hoofd.
quote:Solomio schreef op 09 mei 2015 @ 23:25:

[...]

Calorieën, die staan apart vermeld op ieder product. En die bekijk ik.

Of die calorieen dan van vet of suiker of tomaten komen maakt me niet zoveel uit.Het maakt wel uit waar de calorieën vandaan komen. Plus dat je met kant en klaar altijd meer calorieën binnen krijgt dan met versgemaakt. Alleen al door de onnodige toevoeging van suikers in pakjes.
.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Nou, ik weet genoeg van jouw gedrag en dat spreekt vandaag alweer een keer voor zich.

Laag bij de grond, vals en oh oh oh, wat een ongelofelijke hypocrisie dat jij je nu constant bij Hats aan het inlikken bent. Juist jij. Een hele emmer facepalms volstaat niet om uit te drukken hoe belachelijk dat is.

LOL

Hou 't erop dat ik juist door de ware aard van een aantal mensen een aantal inzichten heb gekregen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Wompie schreef op 09 mei 2015 @ 23:31:

[...]

Nou sokjes voor het broodje maar het wordt waarschijnlijk een sjaal.Geen roze muts?
quote:Wompie schreef op 09 mei 2015 @ 23:31:

[...]

Nou sokjes voor het broodje maar het wordt waarschijnlijk een sjaal.Als je de sjaal best lang maakt kan je er sokjes aan vast breien... 2 in 1
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:30:

[...]

Goh aan wie doet ons dit toch denken....Ik denk heel hard, maar kom er niet op. Doe eens een pb

[...]

Goh aan wie doet ons dit toch denken....Weet ik niet?

[...]

Goh aan wie doet ons dit toch denken....Mag ik raden, mag ik...
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Nou, ik weet genoeg van jouw gedrag en dat spreekt vandaag alweer een keer voor zich.

Laag bij de grond, vals en oh oh oh, wat een ongelofelijke hypocrisie dat jij je nu constant bij Hats aan het inlikken bent. Juist jij. Een hele emmer facepalms volstaat niet om uit te drukken hoe belachelijk dat is.Té grappig hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:29:

[...]

Absoluut. Nadat jij info van een ander forum hier neer pleurt laat ik de teugels ook even vieren.

Ach meid, haal die stok toch uit je reet en ontspan.

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.

Maar het pleit voor je dat je het voor Solo opneemt hoor.
quote:Feeksje1977 schreef op 09 mei 2015 @ 23:31:

Het ligt altijd aan anderen. Altijd. Je zal maar elke keer met iedereen en overal serieus gezeik hebben en nooit is het jouw schuld. Iets met een mega plank voor je hoofd.En soms heeft iemand op een bepaald punt gewoon gelijk.
.

[...]

Als je de sjaal best lang maakt kan je er sokjes aan vast breien... 2 in 1 O slim feeks, ik zoek even de Ariadne erbij.
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 23:31:

[...]

Het maakt wel uit waar de calorieën vandaan komen. Plus dat je met kant en klaar altijd meer calorieën binnen krijgt dan met versgemaakt. Alleen al door de onnodige toevoeging van suikers in pakjes.Een kant en klare maaltijd is wel iets heel anders dan eens sausje maken met een zakje of kruiden met zakjes, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.

Het ligt altijd aan anderen. Altijd. Je zal maar elke keer met iedereen en overal serieus gezeik hebben en nooit is het jouw schuld. Iets met een mega plank voor je hoofd.

Ja, en jij iets met een spiegel....

Overigens, ik heb niet met iedereen en overal gezeik. Alleen met jullie

Maar dat zal volgens jullie wel aan mij liggen.
quote:O.L.L.A schreef op 09 mei 2015 @ 23:30:

[...]

Wat een vies woord trouwens, "inlikken" Nou ja, ik wilde rimmen zetten, maar ik weet niet of iedereen weet wat dat is
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 23:32:

[...]

En soms heeft iemand op een bepaald punt gewoon gelijk.Ik ben ook geen fan van zakjes en pakjes. Maar dit gaat over gedrag. Ligt niet aan jou.
quote:O.L.L.A schreef op 09 mei 2015 @ 23:32:

[...]

Mag ik raden, mag ik... Ja hoor, niet zo moeilijk toch?
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:30:

[...]

Nee Nouschi, ik bedoel jou niet. Ik bedoel de andere dames hier. Dat groepje, je weet wel.

Die hebben op dat forum waar ik niet over mag praten of aan mag refereren, maar waar Amaqanda blijkbaar gewoon wel over mag praten een hoop dingen verteld waardoor ik nu meer over ze weet.

En nee, je hebt nog steeds geen beeld bij mij. Geen enkel.

En dat boeit me geen bal. De mensen waar ik om geef kennen me wel zoals ik ben, en geloof me, die denken er heel anders over.Daar betaal ik dan ook grof geld voor, voor die privileges.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:31:

[...]

LOL

Hou 't erop dat ik juist door de ware aard van een aantal mensen een aantal inzichten heb gekregen.

Ik snap het niet, MissI, echt niet. Niemand is gemeen of onvriendelijk geweest tegen jou. Jij daarentegen hebt meer dan één keer serieuze steken onder water en kwetsende opmerkingen gegeven. Logisch toch dat een keer teveel wordt?

En hier ga je dus gewoon verder blijkbaar.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:34:

[...]

Ja hoor, niet zo moeilijk toch? I...?

[...]

Als je de sjaal best lang maakt kan je er sokjes aan vast breien... 2 in 1 Goed van jou.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2015 @ 23:34:

[...]

Ja hoor, niet zo moeilijk toch? Té simpel
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven