Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb 'm
Ik loop weer achter. Ik moet altijd het hele forum af, alle nicks nakijken
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Dubbel F toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elfje12 schreef op 11 mei 2015 @ 16:25:

[...]

Ik vind het er niet uitzien!Ik vind het net alsof ze uit haar jurk is gescheurd. Aan de voorkant. Tot aan haar navel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
nah, denk een ctje
't Schijnt trouwens dat ie ook deels open is op haar billen. Serieus.
De talloze reacties op sociale media over het diepe decolleté van Trijntjes Oosterhuis laat Tycho Boeker, de ontwerper van de Songfestival jurk koud. "Ik maakte me meer zorgen over het gezichtsnetje".

De vakman die ook bühnekleding maakt voor Hans Klok, De Toppers, Dolly Bellefleur en Within Temptation was op 5 mei onderweg met de sluier toen het pakketje door een stevige rukwind in de gracht vloog. "Verschrikkelijk! Er was geen bootje in de buurt om het pakje op te vissen. Mijn vader van tachtig wilde het water inspringen om het netje te redden. Vrienden zeiden, joh, dan koop je toch nieuw gaas en maak je snel een ander exemplaar. Maar dit gaas is zo specifiek, het was het allerlaatste stukje. Al het andere materiaal is of te grof of te klein".

'Ze kan nog een koprol maken met die jurk'

Uren later wist de ontwerper een bootje te mobiliseren om het pakje uit het water te vissen. Het netje is een onderdeel van de Songfestivaljurk die Tycho in zes weken tijd heeft ontworpen en gemaakt. Op sociale media zijn de suggesties dat tijdens het optreden haar borsten eruit floepen niet van de lucht. "Uitgesloten", zegt de vakman stellig. "Ze kan een koprol maken en dan nog zit de jurk goed". Hoe de constructie precies in elkaar steekt wil hij niet zeggen. "Dat is het geheim van de smid. Maar ik verzeker je dat de jurk perfect op zijn plek blijft. Het was even puzzelen. Stof reageert op zwaartekracht, daarom moesten we het materiaal slim knippen. Daarbij hebben we her en der ijzerdraad gebruikt, om de constructie goed te ondersteunen".
kijk je uit dat je inkt niet opraakt
Geen gezicht. Zo'n jurk kan je hebben met n kleine maat 36.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 11 mei 2015 @ 19:18:

Geen gezicht. Zo'n jurk kan je hebben met n kleine maat 36.Ook niet.
Verschrikkelijk die jurk..

Die heupen worden nu kolossaal.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 11 mei 2015 @ 19:18:

Geen gezicht. Zo'n jurk kan je hebben met n kleine maat 36.Maar met maat 36 heb je vaak ook geen tieten.....dus dan komt die jurk nog niet uit de verf.
Ze moet het niet van haar zang hebben. En overduidelijk ook niet van de jurk.
Ik vind hem prachtig.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 mei 2015 @ 19:24:

[...]

Maar met maat 36 heb je vaak ook geen tieten.....dus dan komt die jurk nog niet uit de verf.Welles.
Ondanks dat ik dol ben op decolletee's, underboobs, sideboobs en billencleavage, vind ik het idd een verschrikkelijke jurk.
Ik vind hem wel te doen. ben benieuwd of dit de jurk is. Ik vind haar zweetbovenlip pas jak.
Ze moet ff zonnebanken of spraytannen. Echt geen porem.
Nou Hier zin we ook wel klaar.

TO wil het echt alleen maar op haar manier, waarom dan een topic openen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Oh help,, songfestival voorpraat, excuus voor de interruptie dames.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:hatsetats schreef op 11 mei 2015 @ 19:22:

Die heupen worden nu zijn kolossaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:paulaner schreef op 11 mei 2015 @ 20:25:

Nou Hier zin we ook wel klaar.

TO wil het echt alleen maar op haar manier, waarom dan een topic openen. Meehuilers
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2015 @ 18:10:

Dubbel F toch? Yep
Goskolere wat een krater van voren zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven