Mode & Beauty alle pijlers

Waar te koop?

11-05-2015 18:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben bijna door m'n geurloze lippenbalsems heen... Had ze eerst altijd van de tuinen maar die hebben ze uit de handel gehaald.., en die waren ideaal... Nu moet ik andere hebben maar overal zit een luchtje aan. Op Google vind ik ook niks... Mis hier iemand een idee..? Moeten ook niet te duur zijn want raak ze ook regelmatig kwijt of ze komen uit de wasmachine rollen...
Geurloze lippenbalsem?

Bedoel je labello?

Balm Balm Fragrance Free Lip Balm Potje is een verzorgende lipbalsem en is vrij van parfum. De lipbalsem is gemaakt van shea boter, bijenwas, zonnebloemolie en jojoba oliën. Deze ingrediënten vormen de basis voor de verzorgende en geurloze lipbalsem. De Balm Balm Fragrance Free Lip Balm Potje biedt een ideale verzorging voor de lippen en bevatten geen chemicaliën.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Roc lippenbalsem is geurloos. Deze is verkrijgbaar bij de apotheek en de luxere drogisterijen.

En anders gewoon vaseline als optie? heb je ook in die kleine blikjes.
Wil geen potjes.., ik weet het ben een zeikerd met deze dingen.. En roc vind ik te duur... Had ik laatst ook al uit de wasmachine geplukt... Vind 3 euro net een mooie prijs voor lippenbalsem....
Labello ruikt ook ... En vind m zo goor ook....
quote:wausss schreef op 11 mei 2015 @ 18:14:

Wil geen potjes.., ik weet het ben een zeikerd met deze dingen.. En roc vind ik te duur... Had ik laatst ook al uit de wasmachine geplukt... Vind 3 euro net een mooie prijs voor lippenbalsem....Ik denk dat 3 euro te weinig is met jouw eisen.
Bij de Dirk ligt er een nep-labello: 2 stuks in een verpakking voor 99 cent.

Ik vind hem geurloos, maar 'officieel' is hij niet geurloos. Voor dat geld kan je hem best eens proberen!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

5,95
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eisen zijn ook hoog.., maar vroeger kocht ik ze bij de hema en later bij de tuinen..en die koste 2,50.... Dus ze zijn er wel hoor.... Ik dacht mis heeft iemand de zelfde issues....

Zeer zachte lippenbalsem voor droge en schrale lippen. Een weinig balsem is voldoende voor mooie verzorgde lippen. Zonder kunstmatige smaak en geurloos.

Natuurlijke ingrediënten:

Groene thee

Sheabutter

Vitamine E

Cremerlin (plantaardige olie G.M.O. free, halal en kosher)

3,95
Ga Dirk maar eens opzoeken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven