Mode & Beauty alle pijlers

Extensions

11-05-2015 21:01 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Dit is echt een vraagje voor diegene die hier ooit mee te maken hebben gehad of misschien kapster zijn en dit weten.

Ik heb clip in extensions, niet van die goedkope maar van echt haar. Het vervelende is dat ik echt ontzettend dun haar heb dus de clips die ga je na een half uurtje gewoon zien. Erg zonde! Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om van de clips, gewoon plukjes extensions te maken met iets van micro ringen of wax dingetjes, deze vast te zetten voor een paar maandjes!

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of zelfs iemand weet die dit kan doen?

Ik hoor het heel graag en zal er ontzettend mee geholpen zijn.

Alvast bedankt.
Ik heb ook fijn haar en had een paar jaar waxextensions, prachtig maar mijn haar leed er wel onder.

En ja, na verloop van tijd ga je het ook zien.

Dus een paar maandjes is ok maar doe het niet te lang.

Althans, dat is mijn advies.
Clipjes eraf halen en andere (kleinere/ plattere) erop zetten in de kleur van je haar een idee? Of gewoon je haar (half) opsteken als je ze wilt dragen. Zorgen dat de bovenkant goed blijft zitten dmv veel haarlak.

Of gewoon een mooi en makkelijk korter kapsel. Vond het zo'n gedoe die dingen dat ik ze na 3 X dragen heb verkocht en mijn bosje stro heb laten kortwieken. Geen seconde spijt van gehad, nu weer een volle bos gezond glanzend (eigen lleur) haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven