Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
dinsdag 12 mei 2015 om 13:02
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 12 mei 2015 @ 13:00:
Ik blijf het bijzonder vinden hoe zij altijd denkt onherkenbaar te zijn terwijl het zo duidelijk is als wat dat zij het is.
Dat gekokketeer met het hogere segment is hilarisch.Nou ik had het eerst eigenlijk niet door,maar ineens bij dat topic op de kinderpijler ging er een lampje branden..
Ik blijf het bijzonder vinden hoe zij altijd denkt onherkenbaar te zijn terwijl het zo duidelijk is als wat dat zij het is.
Dat gekokketeer met het hogere segment is hilarisch.Nou ik had het eerst eigenlijk niet door,maar ineens bij dat topic op de kinderpijler ging er een lampje branden..
dinsdag 12 mei 2015 om 13:11
Ik heb vakantie, lekker bijgeslapen en gisteren mezelf laten kussen door de zon.
Vandaag rustig mooie kleren aangedaan en ook sprietje veertien liet zich gewillig in model brengen en vergat liefde voor lokje zeventien (dit gaat over mijn haar). Echt, klaar voor de wereld en helemaal de bomb.
Moest ik ergens iets regelen...: "mevrouw, gaat het wel goed met U? U ziet er zó vermoeid uit... Ik heb de neijging om u te knuffelen"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 12 mei 2015 om 13:13
quote:feow schreef op 12 mei 2015 @ 13:11:
Ik heb vakantie, lekker bijgeslapen en gisteren mezelf laten kussen door de zon.
Vandaag rustig mooie kleren aangedaan en ook sprietje veertien liet zich gewillig in model brengen en vergat liefde voor lokje zeventien (dit gaat over mijn haar). Echt, klaar voor de wereld en helemaal de bomb.
Moest ik ergens iets regelen...: "mevrouw, gaat het wel goed met U? U ziet er zó vermoeid uit... Ik heb de neijging om u te knuffelen"
Handig als je het niet weet
Handig als je het niet weet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 12 mei 2015 om 13:18
dinsdag 12 mei 2015 om 14:12
Beste forummers,
nogmaals een vriendelijke herinnering dat de huisregels ook in dit topic gelden. Het delen van privacy gevoelige informatie (waaronder ook oude nicks) is dus niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
nogmaals een vriendelijke herinnering dat de huisregels ook in dit topic gelden. Het delen van privacy gevoelige informatie (waaronder ook oude nicks) is dus niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 12 mei 2015 om 14:27
quote:ModeratorViva schreef op 12 mei 2015 @ 14:12:
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Prima, mee eens.
Maar waarom is mijn ene opmerking weggehaald met als reden 'provoceren'?
Omdat ik zei dat ik iemand vervelend vind posten? Is dat provoceren of gewoon mijn mening? (die ik blijkbaar niet mag geven op dit forum voor vrouwen met een mening)
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Prima, mee eens.
Maar waarom is mijn ene opmerking weggehaald met als reden 'provoceren'?
Omdat ik zei dat ik iemand vervelend vind posten? Is dat provoceren of gewoon mijn mening? (die ik blijkbaar niet mag geven op dit forum voor vrouwen met een mening)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu