Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rechtstreeks hinten naar een oude nick, dat doet niemand lijkt me? Maar ik dacht dat dit wel kon, niet dus.

Nou ja, ik zal me er buiten houden verder.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 mei 2015 @ 14:50:

[...]

Lekker geformuleerd ook weer.Huh? Wat is het probleem?
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2015 @ 14:27:

Ik heb mijn eerste waarschuwing ooit gehad Ik niet, ik had weer eens even reallife!
https://youtu.be/YDfRkyourUU
Ama, waarom ben je blij met een waarschuwing?
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 12 mei 2015 @ 14:53:

Rechtstreeks hinten naar een oude nick, dat doet niemand lijkt me? Maar ik dacht dat dit wel kon, niet dus.

Nou ja, ik zal me er buiten houden verder. Zal wel komen door de forummer waar het over ging.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Fangtasia schreef op 12 mei 2015 @ 14:57:

Ama, waarom ben je blij met een waarschuwing? Je vraagt het je af inderdaad.
quote:Feeksje1977 schreef op 12 mei 2015 @ 14:54:

[...]

Huh? Wat is het probleem?De ban: wegens "herhaaldelijke" overtreding. Dat klopt niet. De mod bedoelt waarschijnlijk meermaals, meerdere keren of meervoudig ofzo. Maar goed, valt me op dat ze wel vaker zo houten klazerig formuleren.
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 mei 2015 @ 15:02:

[...]

De ban: wegens "herhaaldelijke" overtreding. Dat klopt niet. De mod bedoelt waarschijnlijk meermaals, meerdere keren of meervoudig ofzo. Maar goed, valt me op dat ze wel vaker zo houten klagerig formuleren.Ja dat is waar, en de andere omschrijvingen kloppen ook vaak niet.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 12 mei 2015 @ 14:53:

Rechtstreeks hinten naar een oude nick, dat doet niemand lijkt me? Maar ik dacht dat dit wel kon, niet dus. Ik, als onwetende meelezer, had eerst echt niet door over welke forummer het nou ging. Maar doordat de Mod allerlei posts heeft weggehaald onder het mom van 'privacy' en 'provoceren' weet ik het nu precies. Ik had wel een vermoeden, maar eigenlijk wist ik niets, juist doordat die hints niet rechtstreeks waren. Pas nu de Mod ze gedelete heeft, heb ik het door. (Bedankt, Mod!)
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:05:

[...]

Ik, als onwetende meelezer, had eerst echt niet door over welke forummer het nou ging. Maar doordat de Mod allerlei posts heeft weggehaald onder het mom van 'privacy' en 'provoceren' weet ik het nu precies. Ik had wel een vermoeden, maar eigenlijk wist ik niets, juist doordat die hints niet rechtstreeks waren. Pas nu de Mod ze gedelete heeft, heb ik het door. (Bedankt, Mod!) Dan ga ik het ook nog maar 's teruglezen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 mei 2015 @ 15:00:

[...]

Zal wel komen door de forummer waar het over ging.Je denkt toch niet dat er sprake is van een voorkeursbehandeling? Dat vind ik echt énorm ver gezocht, zelfs voor jouw doen.
quote:cochise schreef op 12 mei 2015 @ 15:07:

[...]

Dan ga ik het ook nog maar 's teruglezen.Ja, maar dat kan dus niet meer, want die posts zijn nu allemaal gedelete. Ik was al eerder mee aan het lezen.
Nou ja, in de tussentijd dat dit topic er even niet was heb ik mijn keukenkasten eens flink uitgemest. Wat een zooi kan men verzamelen in de loop der jaren zeg.
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:08:

[...]

Ja, maar dat kan dus niet meer, want die posts zijn nu allemaal gedelete. Ik was al eerder mee aan het lezen. Toch staat er nog veel te lezen zo. Er gaat vaag een lampje branden hier.
quote:cochise schreef op 12 mei 2015 @ 15:11:

[...]

Toch staat er nog veel te lezen zo. Er gaat vaag een lampje branden hier.Ja, dus wat voor zin heeft het deleten van posts dan. Vraag ik me dan weer af.
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:11:

[...]

Ja, dus wat voor zin heeft het deleten van posts dan. Vraag ik me dan weer af.Ik snap het ook niet, waarom niet alle posts verwijderd?
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:05:

[...]

Ik, als onwetende meelezer, had eerst echt niet door over welke forummer het nou ging. Maar doordat de Mod allerlei posts heeft weggehaald onder het mom van 'privacy' en 'provoceren' weet ik het nu precies. Ik had wel een vermoeden, maar eigenlijk wist ik niets, juist doordat die hints niet rechtstreeks waren. Pas nu de Mod ze gedelete heeft, heb ik het door. (Bedankt, Mod!)

Dus dat.

Zo wordt er nog veel meer aandacht getrokken.
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:11:

[...]

Ja, dus wat voor zin heeft het deleten van posts dan. Vraag ik me dan weer af.Nou, dat je weer even een bosje forummers een waarschuwing kunt geven. Of een ban.
quote:cochise schreef op 12 mei 2015 @ 15:13:

[...]

Ik snap het ook niet, waarom niet alle posts verwijderd?

Er is nogal selectief gedelete inderdaad.

Gelukkig is de napraat er weer. Kunnen we napraten over wat er gebeurd is in de napraat.
Ja, kunnen we dan nu weer over tot de orde van de dag? Wie is er vandaag aan de beurt om gebashed te worden? Of is Miss Inuendo d'r beurt nog niet voorbij?
quote:Fangtasia schreef op 12 mei 2015 @ 14:57:

Ama, waarom ben je blij met een waarschuwing? Nu ben ik badass.
quote:Bloes schreef op 12 mei 2015 @ 15:15:

[...]

Er is nogal selectief gedelete inderdaad.

Gelukkig is de napraat er weer. Kunnen we napraten over wat er gebeurd is in de napraat.
quote:onnohoestsiroop schreef op 12 mei 2015 @ 15:17:

Ja, kunnen we dan nu weer over tot de orde van de dag? Wie is er vandaag aan de beurt om gebashed te worden? Of is Miss Inuendo d'r beurt nog niet voorbij?Wie ben jij? Oude bekende?
Nee hoor, ben hier pas net lid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven