Update: Blogklachten
woensdag 6 mei 2015 om 17:52
Beste forummers,
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
dinsdag 12 mei 2015 om 17:09
quote:minnim schreef op 12 mei 2015 @ 17:04:
Oh deze is nieuw: "Bizarre liefdesverhalen: ‘Ik heb sex met een boom’" En dom dat ik ben heb ik er nog op geklikt ook, dus nu denkt Plista zeker weer dat ik door seks geobsedeerd ben.
Jij mag niet meer klagen, over welk plista-ding dan ook
Oh deze is nieuw: "Bizarre liefdesverhalen: ‘Ik heb sex met een boom’" En dom dat ik ben heb ik er nog op geklikt ook, dus nu denkt Plista zeker weer dat ik door seks geobsedeerd ben.
Jij mag niet meer klagen, over welk plista-ding dan ook
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 12 mei 2015 om 17:43
quote:minnim schreef op 12 mei 2015 @ 16:49:
Bedankt voor het doorgeven, maar het is zeker niet alleen mobiel en tablet. Heb nu:
"Hoezo, geen libido? Feiten en fabels over sex
Een goede sexbeurt? Nee bedankt!
Wehkamp kortingscode zorgt voor korting
Waarom ochtendsex altijd een goed idee is"
Lenovo Laptop, Chrome.Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan aan de kant van Plista. Ze gaan dit zo snel mogelijk herstellen. Hopelijk lukt dit vandaag nog. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten. Voor nu een fijne avond!
Bedankt voor het doorgeven, maar het is zeker niet alleen mobiel en tablet. Heb nu:
"Hoezo, geen libido? Feiten en fabels over sex
Een goede sexbeurt? Nee bedankt!
Wehkamp kortingscode zorgt voor korting
Waarom ochtendsex altijd een goed idee is"
Lenovo Laptop, Chrome.Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan aan de kant van Plista. Ze gaan dit zo snel mogelijk herstellen. Hopelijk lukt dit vandaag nog. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten. Voor nu een fijne avond!
dinsdag 12 mei 2015 om 17:52
woensdag 13 mei 2015 om 17:44
Goh, vandaag is het alweer niet gelukt met weghalen van de seks content en bijbehorende onsmakelijke barbie foto's. Ingewikkeld hoor dat internet. Poepoe.
Of jullie zijn gewoon knoeiers, of je laat je in de tang nemen door een bedrijf dat advertentieruimte heeft gekocht, of je bent gewoon keihard aan het liegen hier.
Of misschien van alles een beetje?
Of jullie zijn gewoon knoeiers, of je laat je in de tang nemen door een bedrijf dat advertentieruimte heeft gekocht, of je bent gewoon keihard aan het liegen hier.
Of misschien van alles een beetje?
woensdag 13 mei 2015 om 18:26
Hier is het inderdaad ook nog hetzelfde. Jammer dat er vandaag geen update is geweest. Ik geloof wel dat ze het echt proberen op te lossen maar dat de viva IT en/of plista er mee zit te knoeien. Plista zou zich moeten schamen overigens, een bedrijf dat claimt dat ze de gebruikers goed kunnen segmenteren en in plaats daarvan iedereen seks presenteert. Knoeiboel. En ik snap dat de Viva redactie geen keuze had in tool. Dus ook nog eens knoeiboel van de baas die besloot dat Plista gebruikt moest gaan worden!
donderdag 14 mei 2015 om 18:18