Update: Blogklachten
woensdag 6 mei 2015 om 17:52
Beste forummers,
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
dinsdag 19 mei 2015 om 13:07
Erotische verhalenwedstrijd hier weer... Zucht....
Community Manager: je hebt op dit topic voor het laatst gereageerd op 12 mei met de mededeling dat het niet gelukt was (goh, verrassing) en dat je het meteen zou laten weten hier als je meer nieuws had. Daarna niets meer vernomen van je op dit topic. Heb je nou echt niets meer vernomen of kunnen we zoals gewoonlijk de pip krijgen hier.
Community Manager: je hebt op dit topic voor het laatst gereageerd op 12 mei met de mededeling dat het niet gelukt was (goh, verrassing) en dat je het meteen zou laten weten hier als je meer nieuws had. Daarna niets meer vernomen van je op dit topic. Heb je nou echt niets meer vernomen of kunnen we zoals gewoonlijk de pip krijgen hier.
dinsdag 19 mei 2015 om 13:13
het leek minder en tot mijn verrassing zag ik gisteren een blog over trainen. Dus ik, sportfreak, lees die blog. Nou inhoudelijk was het niet zo fraai maar nog minder fraai waren de "Lees Meer" blogs daaronder
- vijf manieren om een orgasme te krijgen
- hoe doe ik mijn best in bed
- anaal vitaal
- pret in bed dankzij allerhande speelgoed
- 10 recepten voor een stijve
bij wijze van.
- anaal vitaal
bij wijze van.
dinsdag 19 mei 2015 om 13:26
dinsdag 19 mei 2015 om 15:40
dinsdag 19 mei 2015 om 15:42
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2015 @ 13:13:
het leek minder en tot mijn verrassing zag ik gisteren een blog over trainen. Dus ik, sportfreak, lees die blog. Nou inhoudelijk was het niet zo fraai maar nog minder fraai waren de "Lees Meer" blogs daaronder
- anaal vitaal
bij wijze van.Van (veilige) seks val je af.
- anaal vitaal
bij wijze van.Van (veilige) seks val je af.
dinsdag 19 mei 2015 om 15:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2015 @ 13:26:
ik zou denken: iemand leest een sportblog, dus we zorgen ervoor dat er daarna soortgelijke blogs als leestip tevoorschijn komen. Maar nee, alleen maar basisschoolstijl, giebel, giebel, seksblogs. Dit was de eerste keer dat ik een blog las. Gelijk de laatste keer, dat snap je
Ik probeerde het net ook even uit en klikte op de blog van Vivianne.
Dit stond er allemaal onder, mét de inmiddels bekende plaatjes waar de redactie maar geen genoeg van lijkt te krijgen.
Alléén maar seks. Hoe bedoel je een obsessie?
Voor de mobiele kijkertjes:
Orale seks, de meest gemaakte fouten, top-10 van seksfantasieen, het beste orgasme, behaarde venusheuvels en: Masturberen, hoe vaak doe jij het.
(Ja Vivianne, vertel eens?)
ik zou denken: iemand leest een sportblog, dus we zorgen ervoor dat er daarna soortgelijke blogs als leestip tevoorschijn komen. Maar nee, alleen maar basisschoolstijl, giebel, giebel, seksblogs. Dit was de eerste keer dat ik een blog las. Gelijk de laatste keer, dat snap je
Ik probeerde het net ook even uit en klikte op de blog van Vivianne.
Dit stond er allemaal onder, mét de inmiddels bekende plaatjes waar de redactie maar geen genoeg van lijkt te krijgen.
Alléén maar seks. Hoe bedoel je een obsessie?
Voor de mobiele kijkertjes:
Orale seks, de meest gemaakte fouten, top-10 van seksfantasieen, het beste orgasme, behaarde venusheuvels en: Masturberen, hoe vaak doe jij het.
(Ja Vivianne, vertel eens?)
.
dinsdag 19 mei 2015 om 19:51
Pffffff. Wat voor categorieen zijn 'Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen' en 'De top 10 sexfantasieën van vrouwen' dan (twee voorbeelden die ik nu op deze pagina heb), dat ze dachten dat dat niet onder seks topics viel? Is "Top zoveel lijstjes" een aparte categorie ofzo?
In elk geval bedankt voor de update!
In elk geval bedankt voor de update!
dinsdag 19 mei 2015 om 20:42
quote:impala schreef op 19 mei 2015 @ 15:58:
Dan denk je, misschien is het toeval en ligt het aan de voorkeuren van Vivianne.
Laat ik de blog van Sophie eens pakken. Die wil ons ook al méér laten lezen. En waarover?
[afbeelding]
Haha dit is toch gewoon bananasplit.
Frans Bauer kom maar tevoorschijn!!
Dan denk je, misschien is het toeval en ligt het aan de voorkeuren van Vivianne.
Laat ik de blog van Sophie eens pakken. Die wil ons ook al méér laten lezen. En waarover?
[afbeelding]
Haha dit is toch gewoon bananasplit.
Frans Bauer kom maar tevoorschijn!!
woensdag 20 mei 2015 om 12:02
quote:Bij_Zonder schreef op 20 mei 2015 @ 08:30:
Mobiel zie ik vier "aanbevelingen" onderaan iedere pagina en op mijn desktop zie ik er twee... Moest dat niet andersom? Zo gaat het iig niks worden met het terugdringen van het mobiele dataverbruik.Heb ik ook. Op de desktop heb ik een adblocker. Die houdt er 2 tegen. ( Die andere 2 zijn eigenlijk ook advertenties maar incognito ).
Mobiel zie ik vier "aanbevelingen" onderaan iedere pagina en op mijn desktop zie ik er twee... Moest dat niet andersom? Zo gaat het iig niks worden met het terugdringen van het mobiele dataverbruik.Heb ik ook. Op de desktop heb ik een adblocker. Die houdt er 2 tegen. ( Die andere 2 zijn eigenlijk ook advertenties maar incognito ).
.