Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
maandag 18 mei 2015 om 22:34
maandag 18 mei 2015 om 23:11
Ahhhh een Netflix topic
Ik heb nu 2 maanden Netflix en kijk me helemaal suf aan series, goed om hier nog wat tips te lezen.
Word helemaal gek van het aanbod en wil het liefst alles tegelijk kijken.
Ben nu helemaal bij met Grimm, Once Upon a Time, Orange is the new Black, en nog wat andere series niet via Netflix.
Supernatural, Vikings, GoT, True Blood (aanrader!)
House of cards ben ik afgehaakt.
Ik ben zo;n muts, wanneer ik aan een serie begin, moet ik hem van mezelf afkijken, maar goed, HoC komt nog wel een keer.
Ben nu elke avond bezig aan een marathon Gossip Girl.
Is Pretty Little Liars een beetje vergelijkbaar aan GG trouwens?
Ik heb nu 2 maanden Netflix en kijk me helemaal suf aan series, goed om hier nog wat tips te lezen.
Ben nu helemaal bij met Grimm, Once Upon a Time, Orange is the new Black, en nog wat andere series niet via Netflix.
Ik ben zo;n muts, wanneer ik aan een serie begin, moet ik hem van mezelf afkijken, maar goed, HoC komt nog wel een keer.
Is Pretty Little Liars een beetje vergelijkbaar aan GG trouwens?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
dinsdag 19 mei 2015 om 14:56
dinsdag 19 mei 2015 om 20:25
quote:Spininhoek schreef op 18 mei 2015 @ 23:11:
Ahhhh een Netflix topic
Is Pretty Little Liars een beetje vergelijkbaar aan GG trouwens?Nee. Gossip Girl is leuk. Pretty Little Liars vervelend. Vind ik dan.
Ahhhh een Netflix topic
Is Pretty Little Liars een beetje vergelijkbaar aan GG trouwens?Nee. Gossip Girl is leuk. Pretty Little Liars vervelend. Vind ik dan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
dinsdag 19 mei 2015 om 21:23
dinsdag 19 mei 2015 om 21:35
Nashville vond ik echt onwijs leuk. Kijkt lekker weg en de muziek vond ik ook oke. Gossip Girl vond ik ook erg leuk.
Ben nu bezig met Pretty Little Liars, Once Upon a Time en Mad Men. Mad Men is wel goed, maar vind ik ook een beetje saai.
Orange vond ik ook een beetje ranzig af en toe. Niet mijn serie. Qua comedy District 90/90, Modern Family en Unbreakable Kimmy.
Ben nu bezig met Pretty Little Liars, Once Upon a Time en Mad Men. Mad Men is wel goed, maar vind ik ook een beetje saai.
Orange vond ik ook een beetje ranzig af en toe. Niet mijn serie. Qua comedy District 90/90, Modern Family en Unbreakable Kimmy.
dinsdag 19 mei 2015 om 21:42
quote:Spininhoek schreef op 19 mei 2015 @ 21:19:
Ja het wordt nog wel wat. Ben je al bij het Marian en Robin gedeelte?? Ik ga nu de laatste 2 kijken.
Volgens mij zijn de laatste afleveringen die ik gezien heb die dubbele,denk 9 en 10.
Iets met die ijskoningin geloof ik.
Ik lees net dat er nog een seizoen komt,ik weet nog niet of ik verder kijk.
Ja het wordt nog wel wat. Ben je al bij het Marian en Robin gedeelte?? Ik ga nu de laatste 2 kijken.
Volgens mij zijn de laatste afleveringen die ik gezien heb die dubbele,denk 9 en 10.
Iets met die ijskoningin geloof ik.
Ik lees net dat er nog een seizoen komt,ik weet nog niet of ik verder kijk.