vitrage of wat anders?

18-05-2015 17:46 22 berichten
Hoi dames,

Ik heb wat ideeën nodig want ik weet niet wat ik zal doen.

We hebben nu vitrage voor het raam, opzich niks mis mee maar omdat het tot de grond hangt blijft er veel stof hangen (veel kattenhaar ook) daarom wil ik sowieso iets dat op vensterbank hoogte komt.

Vitrage lijkt mijn enige optie ivm katten die in de vensterbank zitten. Luxaflex enz gaan ze inhangen want ze kijken graag naar buiten. Raamstickers vinden we niet mooi. Heb ook gedacht aan die panelen maar ik denk dat die veel licht tegenhouden. Niks voor het raam is geen optie ivm langslopende mensen.

Wie heeft er nog ideeën?? Foto's zijn altijd leuk
Alle reacties Link kopieren
Bamboe! Of riet, van die matten heb ik ook in m'n slaapkamer. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden
Internagelaktisch
Dit:

http://www.kwantum.nl/s/g ... -bamboe-60x160-cm-0473056
Internagelaktisch
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld alleen moet je dat oprollen of naar beneden hangen en dan komt er niet genoeg licht naar binnen.
Je kunt de vitrage toch gewoon inkorten?
Je kunt de vitrage toch gewoon inkorten?
Er komt best veel licht door hoor
Internagelaktisch
Ja korten kan alleen zitten er nu al veel gaatjes in van de katten die er "per ongeluk" in zijn gaan hangen

Dus als ik toch iets nieuws wil, kan ik er nu over denken.

En ja de katten zijn de baas in huis
rolgordijn?

Of gaan katten daar ook in hangen?
Gewoon helemaal niets?
quote:Jeetjemina schreef op 18 mei 2015 @ 18:00:

rolgordijn?

Of gaan katten daar ook in hangen?Bij ons hangen ze er niet in en wij hebben roljaloezien. Misschien is dat een optie voor je TO?
Niks ervoor is geen optie want dan zitten de mensen die langs lopen naar binnen te loeren. Het moet dus wel het raam "bedekken" maar ook genoeg licht doorlaten en "toegankelijk" zijn voor de katten

Ik weet het ik ben lastig!
Ik vond alle raamstickers lelijk maar toen heb ik een mooie muursticker gevonden en die op mijn raam geplakt. Ideale oplossing!
Zeg maar Spijker.
Houten luxaflex? Kunnnen ze springen wat ze willen, die gaan niet kapot. (Onze katten wringen wel net zo lang tot ze erachter kunnen, als ze dicht zijn)
Vericale kunstof lamellen. Dan komt veel licht doorheen als je ze scheef o po enzet mazr houdt wel de inkijk tegen.

Geen stoffen lamellen nemen want daar zitten aan de onde r kant touwtjes door en dan kunnen de katten er niet lekker tussenliggen.
.
Ik heb vitrage. Ik vind het helemaal niks. Luxaflex vind ik iets voor op kantoor, evenals lamellen.

Een rolgordijn vind ik wel iets. En dat zou ik hier wel willen in de woonkamer.
.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2015 21:36
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Het enige dat ik nog kan bedenken zijn shutters.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven