Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Even los van de aanval op elle, de strekkng klopt wel. Er wordt hier achterlijk advies op t vf, niet normaal soms.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2015 @ 18:32:

Even los van de aanval op elle, de strekkng klopt wel. Er wordt hier achterlijk advies op t vf, niet normaal soms.

Om advies vragen gebeurt dan ook op eigen risico.

Je weet nooit welk gekkie zich geroepen voelt om tips te geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 19 mei 2015 @ 17:52:

[...]

Eens!

Ps Ik ben geen Oostblokker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 18:34:

[...]

Om advies vragen gebeurt dan ook op eigen risico.

Je weet nooit welk gekkie zich geroepen voelt om tips te geven.Ow eens hoor!
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:23:

[...]

Dat is geen aartsengel Dat Googlede ik ook later ja
Ik vind het een goed idee zo'n lijstje met forummers die je niet serieus moet nemen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 18:41:

Ik vind het een goed idee zo'n lijstje met forummers die je niet serieus moet nemen [afbeelding]De ledenlijst toch?

Ik vind het een goed idee zo'n lijstje met forummers die je niet serieus moet nemen [afbeelding]Heb ik geen lijstje voor nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik vind het een goed idee zo'n lijstje met forummers die je niet serieus moet nemen [afbeelding]

Ik ook,hoor.

Al was het alleen maar om de vette rellen die dat op leveren. Want als je ruzie met iemand hebt verander je natuurlijk meteen wat je eerder had gestemd en zo. En " het groepje " ( maal zes of hoeveel hebben we er tegenwoordig ) valideert elkaar natuurlijk als heeeeeel slim, wijs en verstandig en meer van zulks.

Ik ben voor.m

Ik vind het een goed idee zo'n lijstje met forummers die je niet serieus moet nemen [afbeelding]Volgens mij kun je beter een lijstje maken met forummers die je wel serieus moet nemen, ben je veel sneller klaar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 18:43:

[...]

Ik ook,hoor.

Al was het alleen maar om de vette rellen die dat op leveren. Want als je ruzie met iemand hebt verander je natuurlijk meteen wat je eerder had gestemd en zo. En " het groepje " ( maal zes of hoeveel hebben we er tegenwoordig ) valideert elkaar natuurlijk als heeeeeel slim, wijs en verstandig en meer van zulks.

Ik ben voor.mRamptoerist
quote:Wollstonecraft2 schreef op 19 mei 2015 @ 18:44:

[...]

Volgens mij kun je beter een lijstje maken met forummers die je wel serieus moet nemen, ben je veel sneller klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2015 @ 18:42:

[...]

De ledenlijst toch?Wat negatief nou weer.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 19 mei 2015 @ 18:44:

[...]

Volgens mij kun je beter een lijstje maken met forummers die je wel serieus moet nemen, ben je veel sneller klaar.
quote:lemoos2 schreef op 19 mei 2015 @ 18:45:

[...]

Ramptoerist

Klopt, over veel onderwerpen. Bij Geld en Recht, op Gezondheid.

Bij Relaties gaat het nog om een mening, daar kan iemand ook de plank flink mis slaan maar ok... Maar soms wordt er klinkklare onzin verkocht als zijnde de waarheid
Je bent zelf een theepot
quote:Morrowind schreef op 19 mei 2015 @ 15:24:

[...]

Bijvoorbeeld: op mijn werk is er ooit een conflict geweest met een allochtone vrouw. Iemand vond het nodig om op te merken dat dat vast met haar afkomst te maken had, een leidinggevende nota bene. Terwijl die vrouw gewoon een bepaald karakter had, dat ik ook vaak genoeg bij Nederlanders (en mensen van allerlei nationaliteiten) heb gezien.

Voorbeeld op het forum: de TO heeft iets heel stoms gedaan, en iemand gooit het in een beledigende post op TO's afkomst. Terwijl er genoeg Nederlandse vrouwen ook zulke domme dingen doen. Heeft niks met afkomst te maken.

Afkomst wordt er om de haverklap bij gehaald en vooroordelen zijn niet aan te slepen. Maar dit gebeurt aan beide kanten. Allochtonen laten zich vaak niet al te fraai uit over Nederlanders. Mijn allochtone collega's behandelen me vriendelijker en met meer vertrouwen als ze merken als ik ook allochtoon ben (je ziet/hoort het niet aan me). Dat laatste stoort me enorm. Mensen die hier geboren zijn maar met een dik accent slecht Nederlands praten storen me ook.

Beide kanten partijen komen steeds verder van elkaar te staan ipv naar elkaar toe te groeien. En hoe harder de toon van de discussie wordt, hoe groter de afstand wordt. Verschrikkelijk jammer.Zo waar en zo herkenbaar. Ik verbaas mij er nog steeds over hoe bekrompen mensen zijn.

Daarom vraag ik hier altijd advies, maar doe het tegenovergestelde .

Dan zit ik ongeveer goed
Hmm, een rating systeem zou op zich niet verkeerd zijn.
quote:Lovestar schreef op 19 mei 2015 @ 19:02:

Hmm, een rating systeem zou op zich niet verkeerd zijn.Maar dan wel zo dat je kunt zien wie jou " gereet of ontreet " heeft. Want dan kun je lekker uit je panty omdat je beste vijandinnen jou niet - meer - slim vinden.
quote:Lovestar schreef op 19 mei 2015 @ 19:02:

Hmm, een rating systeem zou op zich niet verkeerd zijn.Maar dan niet anoniem tuuk. Anders is het niet leuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2015 @ 19:08:

[...]

Maar dan wel zo dat je kunt zien wie jou " gereet of ontreet " heeft. Want dan kun je lekker uit je panty omdat je beste vijandinnen jou niet - meer - slim vinden.
En hoe leuk is het dan om als heeeeeel wijs persoon ( volgens je dinnetjes ) zo af en toe eens totaal krankjorum advies te geven waarbij de TO dan toch denkt " als zij het zegt zal het wel zo zijn " ?
Wat ben je toch een wijze vrouw BGB. Doe me es een adviesje? Maakt niet uit waarover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven