Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dubbeltje4 schreef op 19 mei 2015 @ 15:36:

Jammer genoeg weet ik wel wat je bedoelt ja.

Twee van mijn kinderen zien er "buitenlands" uit. Invloed van de genen van de grootouders.

Die kinderen hebben dus dus te maken met stereotyperingen en via hen, mijn man en ik dus ook.Mijn moeder ziet er wegens buitenlandse voorvaderen heel on-Nederlands uit. Zij werd vroeger (toen ze kind was) regelmatig uitgemaakt voor zigeuner. Mensen denken nog steeds vaak dat ze buitenlands is maar ze krijgt nu nooit meer opmerkingen oid. Wel dat mensen nog regelmatig denken dat ze buitenlands is maar meer dan dat niet eigenlijk.
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:08:

"Het topic Dubieuze adviezen is verwijderd, aangezien het niet bijdraagt aan de sfeer op het forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"

Waar ging dat topic over?Ben ik ook benieuwd naar.

"Het topic Dubieuze adviezen is verwijderd, aangezien het niet bijdraagt aan de sfeer op het forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"

Waar ging dat topic over?

Ik lees al een redelijke tijd mee op het forum. Er zitten soms hele nuttige en bruikbare adviezen tussen.

Toch valt het mij op dat er ook dikwijls ronduit slechte of onjuiste adviezen worden gegeven.

Het kwalijke hieraan is dat deze adviezen door een TO in het afwegingsproces van het probleem worden meegenomen en dus een factor zijn bij de uiteindelijke beslissing.

Zonder aan naming and shaming te willen doen zijn er een paar users op dit forum die stelselmatig anderen van advies voorzien terwijl zij overduidelijk niet uitgerust zijn om dit te doen.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel zal ik toch een indicatie geven op welke soort posters ik doel. (Geen aanval op de persoon zelf maar wel op de rol die deze persoon zichzelf geeft) -> zij, in het frans

Nu is dit absoluut niet de enige poster met dubieuze adviezen maar hopelijk geeft dit een goed beeld van het soort user dat ik bedoel.

Ik vind het zorgwekkend dat mensen de flauwekul die deze mensen uitslaan daadwerkelijk betrekken bij het vormen van hun eindoordeel.

Daarom denk ik dat het misschien tijd is voor een plus/min rating systeem om niet ervaren users een indicatie te geven van de kwaliteit van het advies.

Ik besef me dat ik mij hier niet populair mee maak maar ik vind dat het gezegd moet worden.
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 17:11:

[...]

Ik lees al een redelijke tijd mee op het forum. Er zitten soms hele nuttige en bruikbare adviezen tussen.

Toch valt het mij op dat er ook dikwijls ronduit slechte of onjuiste adviezen worden gegeven.

Het kwalijke hieraan is dat deze adviezen door een TO in het afwegingsproces van het probleem worden meegenomen en dus een factor zijn bij de uiteindelijke beslissing.

Zonder aan naming and shaming te willen doen zijn er een paar users op dit forum die stelselmatig anderen van advies voorzien terwijl zij overduidelijk niet uitgerust zijn om dit te doen.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel zal ik toch een indicatie geven op welke soort posters ik doel. (Geen aanval op de persoon zelf maar wel op de rol die deze persoon zichzelf geeft) -> zij, in het frans

Nu is dit absoluut niet de enige poster met dubieuze adviezen maar hopelijk geeft dit een goed beeld van het soort user dat ik bedoel.

Ik vind het zorgwekkend dat mensen de flauwekul die deze mensen uitslaan daadwerkelijk betrekken bij het vormen van hun eindoordeel.

Daarom denk ik dat het misschien tijd is voor een plus/min rating systeem om niet ervaren users een indicatie te geven van de kwaliteit van het advies.

Ik besef me dat ik mij hier niet populair mee maak maar ik vind dat het gezegd moet worden.OP kopiëren duidt op een vooruitziende blik.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Wie is de TO?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze heeft wel gelijk overigens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 19 mei 2015 @ 17:13:

[...]

OP kopiëren duidt op een vooruitziende blik. Nee ik heb cache ontdekt
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:15:

Wie is de TO?Een of andere aartsengel.
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 17:16:

[...]

Nee ik heb cache ontdekt Ik vond het al niks voor jou om een OP te kopiëren
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:17:

[...]

Ik vond het al niks voor jou om een OP te kopiëren Ik heb inderdaad geen Word-bestand met OP's en geen Excel met nicks
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:07:

Als je het maar laat Thordis! Yas zeg er eens wat van.

Ik vond die foto wel interessant eigenlijk.

Wist niet eens dat teennagels zo konden doorgroeien.
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 17:16:

[...]

Een of andere aartsengel.Nieuwe nick? En echt aartsengel of Gabriël of zo?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"

Waar ging dat topic over?

Iemand die wilde zeiken over bepaalde forummers die onzin uitkramen al ze advies geven.

Maar dat was eigenlijk speciaal geopend om Elle ofzo te bashen. Was er na de OP en wat reacties al klaar mee.
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:19:

[...]

Nieuwe nick? En echt aartsengel of Gabriël of zo?Ezequiel. 1 post maar.
quote:dubbeltje4 schreef op 19 mei 2015 @ 17:19:

[...]

Ik vond die foto wel interessant eigenlijk.

Wist niet eens dat teennagels zo konden doorgroeien.
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:19:

[...]

Nieuwe nick? En echt aartsengel of Gabriël of zo?Ezequiel of zoiets. Geen idee of dat een engel is, ik heb m'n engelen niet zo op een rijtje
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 17:22:

[...]

Ezequiel. 1 post maar.Dat is geen aartsengel
quote:Bij_Zonder schreef op 19 mei 2015 @ 17:22:

[...]

Ezequiel of zoiets. Geen idee of dat een engel is, ik heb m'n engelen niet zo op een rijtje Als je de rest maar op een rijtje hebt.
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:23:

[...]

Dat is geen aartsengel En dat weet jij uit je hoofd?
quote:Solomio schreef op 19 mei 2015 @ 17:28:

[...]

En dat weet jij uit je hoofd? Yep
Niet alle aartsengelen maar ik weet wel dat Ezechiël een profeet is.
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 10:28:

Bleeeeeergh nare Oostblokker die Simek. Of mag ik dat dan weer niet zeggen?Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Thordis007 schreef op 19 mei 2015 @ 11:53:

[...]

Hij is niet zwart, dus dan mag het. Maar hij pikt wel banen in enzo. Dat is weer ingewikkeld.

Stel die vraag anders op actueel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 19 mei 2015 @ 17:32:

Niet alle aartsengelen maar ik weet wel dat Ezechiël een profeet is.Ik achtte je al hoog, maar je bent weer wat gestegen in mijn achting.
quote:Morrowind schreef op 19 mei 2015 @ 13:20:

[...]

Deze Oostblokker vindt Martin Simek ook maar een nare Oostblokker. Altijd al een akelig mannetje gevonden.

Eens!

Ps Ik ben geen Oostblokker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven