Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Naatie, jij met die kozijnmannen! Vinden mannen je nou aantrekkelijker hoogzwanger of was het juist niet het geval?

Hel, hapjes geven werkt hier ook niet. Ze zegt heel veel nee, duwt het terug of gooit het op de grond. Vlees, worstjes, alles wordt geweigerd. Het is niet anders (denk ik).

Bam, wat is er aan de hand? Mot met klant?

CG verslikte zich vandaag in een dropje (gekregen van oma). Ik schrok me dood. Het duurde hierna een tijd voordat het was gezakt in haar keel en al die tijd maakte ze een raar gorgelend geluid met wit/blauw gezicht.. We hebben er weer 1 bij in de categorie hartkleppentest zullen we maar zeggen.

Na een paar minuten zei ze weer de naam van papa gelukkig.
Bam, wat is er???

Bah Compu, schrikken zeg!! Geen dropjes meer dus, enge snoepjes... gelukkig goed afgelopen. Zegt ze jullie voornamen? Niet papa en mama?
Die van vriend en ik ben mama. Bijzonder maar waar.

We gaan a.s. weekend naar Schierm. met schoonfam.

Zal waakzaam zijn op dropjes. En ik ga mijn EHBO weer eens opfrissen, weet totaal niet meer wat ik in zulke situaties zou kunnen doen.

Herstelt Berend nu echt goed? Was het dan ook een virus denk je? Bij CG heeft het in totaal 2 mnd. geduurd (misschien al verteld).
Ik kan niks op de group plaatsen op de een of andere vage manier. Probeer het zo nog wel een x
De hele groep is volgens mij verwijderd....
ik kwam er net wel op maar bij afbeeldingen ging het mis. vreemd.
Blote kindjes geplaatst? Da mag nie.

Bridge, we mailen wel even over treinen dan! vivavishnu bij yahoo
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 26 augustus 2008 @ 20:27:

Blote kindjes geplaatst? Da mag nie.

Gaan we bijdehand lopen doen hier? Anders zal ik Drekky wat toestoppen en dan laat ik hem iets heel engs tegen je zeggen
Drek kan je alleen maar piemels toestoppen denk ik.

Compu, wat een schrik!
Ieeeuuuww een Drekpiemel, da moek eg nie.

Wacht jij maar Amaliaaaaahoeeehoeeee
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gatver Star, nu kan ik alleen maar daar aan denken en straks krijgt HIJ dat door....
quote:Vishnu schreef op 26 augustus 2008 @ 21:12:

Ieeeuuuww een Drekpiemel, da moek eg nie.

Wacht jij maar Amaliaaaaahoeeehoeeee

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Goedeavond,

DO brengt nu al wat op gang hier

Naatie, kozijnen geplaatst? En lekker ding nog lang gebleven?

Met mij gaat het goed. Medicatie is wel verhoogd, daar had ik de afgelopen dagen last van (bijwerkingen zoals hartkloppingen). Nu geen last meer van en ik slaap goed (even afkloppen).

Compu, een peuter die zich verslikt en dan nog een blauw gezicht krijgt: eng!!! Ken je de Heimlich methode? Heimlich manoeuvre

Ik was vanmiddag bij Kruidvat. Hadden ze de Bambino buggy's in de aanbieding voor 30 euro. De buggy die wij hebben rijdt niet goed (we hadden hem voor een goedkoop prijsje van Marktplaats), dus toen man thuis kwam stond er een nieuwe buggy in huis
quote:amalia schreef op 26 augustus 2008 @ 21:20:

Gatver Star, nu kan ik alleen maar daar aan denken en straks krijgt HIJ dat door....Whoehahahahah hij pikt jou er straks mooi uit!
Avond... Zo schoolavond zit erop, weer lekker teveel gekletst. Altijd leuk, die info-avonden, mag ik lekker kletsen hihi... Nu morgen nog studiedag...

Drek/piemels/blote kindjes? ik mis wat geloof ik... Is het zo'n reading?

Hel: voeren wil al helemaal niet, wij "mogen" lepel al absoluut niet geven. of vork. dus ach. laatste dagen huilt hij ook weer veel aan tafel, maar is dan ook weer erg moe. Best vervelend.

ehm... oh ja voor Bam

Vish: ehm, snap die mail niet zo. ook goed als star het adres ff naar me mailt?
Hé, groep doet het idd nu helemaal niet meer! Raar joh
Bij mij wel...
Werk van Derek........
Jongejonge, volgens mij worden jullie de zaal uitgezet, wegens verstoren van de vibes. Zo kan de goede man toch onmogelijk nog iets zinnigs readen?

Ah, maar zonder kinderen dus Star. Ik dacht al; die durven, haha! Evengoed erg spannend. Benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb zelf wel een idee van wat hij bij mij zou kunnen opvangen, zou daar op zich ook wel voor open staan maar niet in een volle zaal. Dus ik denk dat ik Drek privé ga boeken.

Bam, wat is er aan de hand, hopelijk lost het zich op? Misschien vrolijk je wat op van de aanbieding in het Gamma-krantje: kinderkamertapijten met Bert en Ernievoor 5 euri (rond, stond geen afmeting bij). Misschien is het niks maar je weet nooit.

Compu, ai, wat een schik, een blauw aangelopen CG. Oma zal zich voortaan wel 2x bedenken met de dropjes. Na, voor haar ook niet leuk. Naar Schier, heerlijk! Dat doen jullie goed! Wie weet inspireer je ons weer, net als met Vlieland toen weet je nog wel, zaten we er uiteindelijk tegelijk. Okee, CG wil dus gewoon echt niet eten. Lastig hoor. Tuurlijk, niets van aantrekken en het zal vanzelf wel goed komen. Maar soms! Ik ken het wel hoor, het lijkt hier nu voorbij. Je zou zeggen gelukkig, maar we hebben nu een major issue met kleding. Het is gewoon altijd wat.

Kokos, nieuwe buggy, goeie koop. Je komt de gekste dingen tegen bij het Kruidvat. Wat voor kleur is 'ie? Leuk, Lianne ook al zo happy in haar mooie nieuwe kamer. Soepele overgang naar het nieuwe bed dus!
Leuk eerst uiteten. Mal heb jij een navigatie? Anders ben ik bang dat we er nooit komen .

Of we moeten naar Bam rijden en dan met z'n vieren in de auto bij Amalia die weet tenminste de weg.

Heel herkenbaar Hel die issues met kleding. Tegenwoordig zeg ik maar dat alles van piraat is want dan trekt hij het tenminste aan. Zo wil hij ook geen gel in zijn haar dus tegenwoordig halen we iedere ochtend de gel uit zijn haar en we verbazen ons erover da hij er in trapt .

Dat kleed is wel erg gaaf Bam! Niet ergens nog een potje staan?

Haha en Amaal met haar Tarzan voor Drek in haar handtas, kun je hem missen Amaal?
Lekker Compu een weekend weg en als we Cin mogen geloven wordt het heel mooi weer, dat zou lekker zijn. Grappig dat ze je vriend bij de voornaam noemt, vindt hij dat niet erg? Als wij niet snel genoeg reageren op Mart die ongeduldig naar ons roept gaat hij ons ook bij de voornaam noemen.

Kokos dat is nog een leuk winkelen zo'n buggy. Wil Lianne er nog in zitten dan?
Bridges, haai. Lange dag! Lekker de kinders al op 1 oor toen je thuis kwam? O ja, dat klinkt ook wel bekend, van die lepel die niet mag... Ik heb wel eens gedacht om 's middags warm te eten. Maar ja, op crechedagen is dat ook geen oplossing (en juist dan zijn ze zo moe dat het 's avonds niet meer wil lukken met eten).

Naatie, hihi, een lekkere aardige kozijnendude. Heb je nog even goed van het uitzicht genoten een goed gesprek met hem gevoerd? Wie weet wat het allemaal in gang zet..

Zo, 't is mooi geweest. Mare slaapt al een week onrustig en eindigt geregeld bij ons in bed. Vannacht ben ik zelfs door een ronkende kabouter en dito vriend uit m'n eigen bed verdreven, werd vannochtend helemaal verkreukeld op de bank wakker (zucht, ik doe iets niet goed..). Nachtje doorslapen zou wel weer eens fijn zijn. Vriend is in z'n eigen huis en kabouter heeft sinds half 8 nog gene kik gegeven dus ik heb goede hoop!
Hel dan doe je toch iets niet goed als je op de bank eindigt. Maar jou bed is ook niet zo heel groot toch?

Ik moet ook gaan slapen want voor je het weet moet de bar weer open. Ik moet alleen nog iets bedenken voor morgen want de baas van Vent komt op kraambezoek en nu wil Vent er iets bijzonders van maken. Nou verder dan een kraamtaart kom ik niet. Hij zit te denken aan sate en gehaktbrood . Ik ben er nog niet uit, iemand nog ideeen?
Hahaha Juud, de gel uit z'n haar halen, wat geméén! Hihi. Nee, ik kan hier echt geen shortcuts bedenken. Ze wil alleen maar rokken aan, en ik moet lullen als brugmans (of vrijworstelen met oordoppen in) om daar dan nog een legging onder te krijgen - is gelukkig erg hip. En hemdjes, om precies te zijn haar Pipi Langkoushemdje van de Hema. En onderbroekjes, géén luiers. Broekrokken, luierbroekjes en hemdjes met mouwen; allemaal geprobeerd maar ze tuint er niet in.

Zegt CG helemaal geen papa Compu? Dat is inderdaad apart! Mare noemt ons wel eens mama-voornaam en papa-voornaam. Maar meestal gewoon mama en papa. En als we zitten te knuffelen noemt ze me mama-la of lief mamatje, da's dan weer exclusief voor mama, hihi...
Wow, saté en gehaktbrood? Aparte combi. Heb je niet een fijne traiteur in de buurt, een Indische toko ofzo, dat je het dan even mooi opdient alsof het uit je eigen keuken komt?

Yes, 1.40 is net effe te klein. Hopelijk schieten er met de verhuizing wat centjes over voor een groter bed. Wat niet wegneemt dat Mare gewoon in 'dr eigen bed moet slapen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven