Good Luck!
woensdag 27 augustus 2008 om 20:31
Ben er weer!!!! Joepie. PC geveld door een enorm acuut virus. Moest worden weggebracht en kon echt ineens helemaal niks meer op de pc. Had Star en Bam gesmst dat ik even weg was. Maar pc weer helemaal beter \\:-)//.
Ik werd gemist zag ik .
Ik ben bij met lezen en haak weer in. Suus, van harte met de verkoop!!!
Ik werd gemist zag ik .
Ik ben bij met lezen en haak weer in. Suus, van harte met de verkoop!!!
woensdag 27 augustus 2008 om 20:37
Hoi,
Jinny!! Gut dich zu sehen. Zeg ik het goed?
Hoe is het met kids en werk?
Bridges, er komen binnenkort 2 leuke rommelmarkten aan in B. dorp! Al op de hoogte? Ik ga met een vriendin naar no. 2, de eerste zijn we in het zwembad om die tijd..
Kokos, ik ken de greep. Maar die is toch anders bij peuters of niet? Rijd de Bambuggy lekker??
Juud, vriend wil graag weer papa heten ja. Maar ze houdt het al een half jaar vol. En ze kan het niet goed uitspreken, maar ze blijft erbij. Hoe gaat het verder bij jou? Is het goed te doen allemaal?
Goeie Naatie van de echo. Hoe meer onderzoek, hoe beter.
Hoop dat het idd gauw gaat gebeuren voor je!
Hel, ook lief 'mamala'.
Waarschijnlijk zeg ik hier veel zijn voornaam (en dan een vraag erachter haha), dus praat ze me gewoon na.
Oh jees, kleding?! Nooit aan gedacht, dat krijg je natuurlijk ook. En staartjes en schoenen en en en...
Vriend weleens gezeild naar Schier?
Sterkte met de schone slaapster!!
Jinny!! Gut dich zu sehen. Zeg ik het goed?
Hoe is het met kids en werk?
Bridges, er komen binnenkort 2 leuke rommelmarkten aan in B. dorp! Al op de hoogte? Ik ga met een vriendin naar no. 2, de eerste zijn we in het zwembad om die tijd..
Kokos, ik ken de greep. Maar die is toch anders bij peuters of niet? Rijd de Bambuggy lekker??
Juud, vriend wil graag weer papa heten ja. Maar ze houdt het al een half jaar vol. En ze kan het niet goed uitspreken, maar ze blijft erbij. Hoe gaat het verder bij jou? Is het goed te doen allemaal?
Goeie Naatie van de echo. Hoe meer onderzoek, hoe beter.
Hoop dat het idd gauw gaat gebeuren voor je!
Hel, ook lief 'mamala'.
Waarschijnlijk zeg ik hier veel zijn voornaam (en dan een vraag erachter haha), dus praat ze me gewoon na.
Oh jees, kleding?! Nooit aan gedacht, dat krijg je natuurlijk ook. En staartjes en schoenen en en en...
Vriend weleens gezeild naar Schier?
Sterkte met de schone slaapster!!
woensdag 27 augustus 2008 om 20:41
Alles im grünen Bereich Compu (alles oke dus haha). Mijn mamma is net weg helaas. Kita gaat best oke. Hij is twee keer een uur alleen geweest en ik heb twee keer een blij menneke opgehaald. Verder ben ik er steeds bij gebleven. Oppas begint dit weekend en ik vermaak me prima.
Wat eng van dat dropje! Brrr. Gelukkig alles goed afgelopen! Hoe gaat het verder?
Wat eng van dat dropje! Brrr. Gelukkig alles goed afgelopen! Hoe gaat het verder?
woensdag 27 augustus 2008 om 20:47
Compu, ja is wel lief hoor zo'n slapend mannetje tegen je aan. Dat doet hij niet zo vaak en heeft hij als baby ook niet vaak gekund, dus ik vind het wel schattig. Maar hij komt de laatste tijd heel vaak op schoot kruipen om te knuffelen, zo lief! Mr J is nog niet helemaal er vanaf hoor. In de avond krijgt hij nog 7.5 mg. Maar we geven hem nu eerst 2 weken rust denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 27 augustus 2008 om 20:58
Alles rustig hier?
Amalia, het zit Berend niet mee zeg. Misschien dat hij door die diareetoestand ook wat vatbaarder is voor verkoudheden. Gaat het weer met hem? Kan me voorstellen dat je genoeg hebt van het gekwakkel.
Het Blok is leuk Bam! Is het nu? Ga misschien zo nog wel even kijken. Klinkt erg leuk, Julian z'n nieuwe kamer. Maar nu nog tapijt dus. Ha ha, ik zie al dat je een dure smaak hebt; dat Gamma-kleedje wordt niks.
Naatie, fijn dat vk zo meedenkt zeg, en gelijk aktie. Morgenochtend? Spannend!
Kokos, mooi groen is niet lelijk! Ha, Lianne heeft al dinnerdates, kijk, dat gaat de goede kant op!
Nog een half uurtje en dan is het open huis van vriend z'n appartement voorbij. Ik hoop zo dat DE koper zich heeft gemeld.... Er ligt een nieuwe laminaatvloer in, oogt veel strakker en ruimtelijker, dus daar kan het niet aan liggen.
Amalia, het zit Berend niet mee zeg. Misschien dat hij door die diareetoestand ook wat vatbaarder is voor verkoudheden. Gaat het weer met hem? Kan me voorstellen dat je genoeg hebt van het gekwakkel.
Het Blok is leuk Bam! Is het nu? Ga misschien zo nog wel even kijken. Klinkt erg leuk, Julian z'n nieuwe kamer. Maar nu nog tapijt dus. Ha ha, ik zie al dat je een dure smaak hebt; dat Gamma-kleedje wordt niks.
Naatie, fijn dat vk zo meedenkt zeg, en gelijk aktie. Morgenochtend? Spannend!
Kokos, mooi groen is niet lelijk! Ha, Lianne heeft al dinnerdates, kijk, dat gaat de goede kant op!
Nog een half uurtje en dan is het open huis van vriend z'n appartement voorbij. Ik hoop zo dat DE koper zich heeft gemeld.... Er ligt een nieuwe laminaatvloer in, oogt veel strakker en ruimtelijker, dus daar kan het niet aan liggen.
woensdag 27 augustus 2008 om 20:59
woensdag 27 augustus 2008 om 21:06
Heeeej Jin, haai! Nou dat was wel de VIP-behandeling bij de PC-dokter dan! Fijn dat je er weer bent. Jammer dat we het live verslag van de eerste Kita-uren van Oudste Zoon hebben moeten missen (en jij de online support - of viel het je mee?).
Pure verwennerij Mal, een uur een slapend mannetje op schoot!
Zeg heb jij je nieuwe nummer wel op de groep gezet Star?
Pure verwennerij Mal, een uur een slapend mannetje op schoot!
Zeg heb jij je nieuwe nummer wel op de groep gezet Star?
woensdag 27 augustus 2008 om 21:08
Jawel IK heb Star d'r nummer lekker wel!!! \\:-)//
Hai! Studiedag gehad, was wel aardig... Was nog net op tijd om vriend te helpen met operatie-twee kids tegelijk naar bed brengen...
Jin: hai, leuk je bent er weer!
Hel; en en en?
Mal: wat fijn dat de Frisium er nu af is! En wat lief, nog lekker slapen...
Bam: kaartjes binnen, super! Heb vandaag mijn collega's lekker gemaakt, die gaan morgen bestellen!
Naat: oh fijne vk heb jij zeg!
Hai! Studiedag gehad, was wel aardig... Was nog net op tijd om vriend te helpen met operatie-twee kids tegelijk naar bed brengen...
Jin: hai, leuk je bent er weer!
Hel; en en en?
Mal: wat fijn dat de Frisium er nu af is! En wat lief, nog lekker slapen...
Bam: kaartjes binnen, super! Heb vandaag mijn collega's lekker gemaakt, die gaan morgen bestellen!
Naat: oh fijne vk heb jij zeg!
woensdag 27 augustus 2008 om 21:08
O ik had vanavond een lekker en snel pastaatje! Smul. Ik zal hem even delen met jullie
250 gr magere spekreepjes bakken
dan 1 courgette in blokjes meebakken
1 eetlepel groene pesto erin
en dan 125 ml creme fraiche (ik doe altijd alpro kookroom trouwens)
dit door de pasta mengen. Jonathan vond het ook heel lekker (behalve de courgette dan, haha).
250 gr magere spekreepjes bakken
dan 1 courgette in blokjes meebakken
1 eetlepel groene pesto erin
en dan 125 ml creme fraiche (ik doe altijd alpro kookroom trouwens)
dit door de pasta mengen. Jonathan vond het ook heel lekker (behalve de courgette dan, haha).
Stressed is just desserts spelled backwards