Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:26:

Ze is druk aan het proberen het topic verwijderd te krijgen.De privacy card is getrokken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:26:

Ze is druk aan het proberen het topic verwijderd te krijgen.Dat vind ik ook altijd zo dom om in het openbaar te doen. Ik zou mailen. Een verzoek in het modtopic om een topic te verwijderen doet mij altijd onmiddellijk zoeken naar het bewuste topic om het nog even fijn te lezen en te zien waar alle commotie om gaat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 mei 2015 @ 21:27:

[...]

De privacy card is getrokken.Ben benieuwd.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:28:

[...]

Dat vind ik ook altijd zo dom om in het openbaar te doen. Ik zou mailen. Een verzoek in het modtopic om een topic te verwijderen doet mij altijd onmiddellijk zoeken naar het bewuste topic om het nog even fijn te lezen en te zien waar alle commotie om gaat Precies Ik had dat hele topic nog niet gezien.
Ze gaat wel tekeer zeg. Zo ging de mevrouw-die-niet-genoemd-schijnt-te-mogen-worden ook altijd tegen mij tekeer .

[...]

Dat vind ik ook altijd zo dom om in het openbaar te doen. Ik zou mailen. Een verzoek in het modtopic om een topic te verwijderen doet mij altijd onmiddellijk zoeken naar het bewuste topic om het nog even fijn te lezen en te zien waar alle commotie om gaat En om er nog even een plasje overheen te doen, omdat het nog kan .
LV, I, kreeg 24 uur voor wat jij net in het modtopic hebt gezet.
Ik moet opschieten dus...
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:32:

LV, I, kreeg 24 uur voor wat jij net in het modtopic hebt gezet. Oh ja, das waar ook. Nou ja, tot zaterdag dan maar
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 21:32:

[...]

En om er nog even een plasje overheen te doen, omdat het nog kan .Allicht
quote:Solomio schreef op 21 mei 2015 @ 21:21:

[...]

Uit de huisregels:

Wat is verboden?

k. Het stellen van/vragen naar diagnoses of geven van aanwijzingen over medicijn- gebruik.

Ow . Ik heb ze er nog op nagelezen. Maar ik vind dit nog steeds meer 'stoom afblazen'.

Evengoed heb ik nooit antwoord gehad op de mail, wat gewoon onbeleefd is
Gelukkig heeft ze nog geen illegaal in huis genomen...
Nee geen plasje daar, kom hem hier wel doen.

[...]

Dat vind ik ook altijd zo dom om in het openbaar te doen. Ik zou mailen. Een verzoek in het modtopic om een topic te verwijderen doet mij altijd onmiddellijk zoeken naar het bewuste topic om het nog even fijn te lezen en te zien waar alle commotie om gaat

Exact dat.

Nu weet ook het halve forum dat. En normaal zou het topic weg zijn en zouden een paar mensen zich morgen afvragen waar het gebleven is, maar dat was het dan. En blijven reageren in een topic wat je weg wilt hebben snap ik ook niet, als je zelf stopt bloedt het vanzelf dood.
Verkeerde topic
quote:Thordis007 schreef op 21 mei 2015 @ 21:37:

[...]

Exact dat.

Nu weet ook het halve forum dat. En normaal zou het topic weg zijn en zouden een paar mensen zich morgen afvragen waar het gebleven is, maar dat was het dan. En blijven reageren in een topic wat je weg wilt hebben snap ik ook niet, als je zelf stopt bloedt het vanzelf dood.Negatieve aandacht is ook aandacht he.
Ik heb ook een waarschuwing gekregen.... ik mag niet zingen op het modtopic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star, we worden straks gegumd met wellicht 24 uur aan de broek. In mijn geval 48 ben ik bang
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 21:39:

Ik heb ook een waarschuwing gekregen.... ik mag niet zingen op het modtopic.En terecht. Niet om aan te horen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Ik heb ook een waarschuwing gekregen.... ik mag niet zingen op het modtopic.En jij weer geen ban hè?

Ik heb ook een waarschuwing gekregen.... ik mag niet zingen op het modtopic.Zingen in het mod topic? Ben je gek geworden?

Diagnoses mogen niet
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nee, ik heb er ook alle begrip voor hoor.

Ik schreef het er zelfs bij.....

Maar tell me more tell me more..... mocht niet blijven staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:40:

[...]

En jij weer geen ban hè? Ik heb haar even gestaft. Komt goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:40:

[...]

En jij weer geen ban hè? Huh? Waarom om 1 offtopic op het modtopic?
quote:Nouschi schreef op 21 mei 2015 @ 21:41:

[...]

Ik heb haar even gestaft. Komt goed.Ha lekker, ik stond net zo fijn gebukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven