Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 mei 2015 om 21:43
donderdag 21 mei 2015 om 21:44
donderdag 21 mei 2015 om 21:44
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 21:43:
[...]
Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.
[...]
Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 21 mei 2015 om 21:45
donderdag 21 mei 2015 om 21:45
[quote]redbuIIetje schreef op 21 mei 2015 @ 21:45:
De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.[/quote]
Eens.
Eens.
Eens.
De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.[/quote]
Eens.
Eens.
Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 21 mei 2015 om 21:46
donderdag 21 mei 2015 om 21:50
quote:redbuIIetje schreef op 21 mei 2015 @ 21:45:
De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.Lijkt me nergens voor nodig. Gewoon het topic even lezen voor ze als een pavlovhondje beginnen te bannen lijkt me een ruim afdoende maatregel.
De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.Lijkt me nergens voor nodig. Gewoon het topic even lezen voor ze als een pavlovhondje beginnen te bannen lijkt me een ruim afdoende maatregel.
donderdag 21 mei 2015 om 21:52
donderdag 21 mei 2015 om 21:54