Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:39:

Star, we worden straks gegumd met wellicht 24 uur aan de broek. In mijn geval 48 ben ik bang Nee joh, Juun kijkt naar het ESF, die is heel coulant vandaag
Nou, of de offtopicers in het mod topic hun discussie even hier willen voortzetten.

Alles wat daar wordt neergezet is bedoeld voor de mods om te lezen. Dan hoop ik maar dat ze hier ook even meelezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 21:39:

Ik heb ook een waarschuwing gekregen.... ik mag niet zingen op het modtopic.Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 21:43:

Nou, of de offtopicers in het mod topic hun discussie even hier willen voortzetten.

Alles wat daar wordt neergezet is bedoeld voor de mods om te lezen. Dan hoop ik maar dat ze hier ook even meelezen.Is u mod tegenweurdig?
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 21:43:

[...]

Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.
Shoot first, ask questions later!
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:10:

[...]

Niet?? Echt wel For sure! Ik herken nooit iemand maar dit kan niet anders.
[quote]redbuIIetje schreef op 21 mei 2015 @ 21:45:

De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.[/quote]

Eens.

Eens.

Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
lees je dat ik het met je eens ben? Ik schrik er zelf van

[...]

Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.Daar kan dat niet.
quote:redbuIIetje schreef op 21 mei 2015 @ 21:45:

De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.Geheel eensch.
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 21:46:

lees je dat ik het met je eens ben? Ik schrik er zelf van
Shoot first, ask questions later!

[...]

Ik heb nog niks. Terwijl ik nog wel zo hard heb zitten lachen in het modtopic. Maar misschien lachte ik wel ontopic, dat kan natuurlijk.
Kun je iemands stafje staffen?
quote:Thordis007 schreef op 21 mei 2015 @ 21:49:

Kun je iemands stafje staffen?Misschien op de sekspijler.
quote:redbuIIetje schreef op 21 mei 2015 @ 21:45:

De mods zijn hier echt gek geworden. Wat 'n rare redenen om mensen te bannen tegenwoordig. Er wordt volgens mij ook lukraak geband als er gestaft is. Misschien kunnen ze beter de chronische staffers 'ns 'n ban geven.Lijkt me nergens voor nodig. Gewoon het topic even lezen voor ze als een pavlovhondje beginnen te bannen lijkt me een ruim afdoende maatregel.
Op welke man heeft Markowiets een opmerking gemaakt?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 21:51:

Op welke man heeft Markowiets een opmerking gemaakt?Eenzamehans.
quote:Thordis007 schreef op 21 mei 2015 @ 21:49:

Kun je iemands stafje staffen?

Dan staft de staffer dat stafje terug.
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 21:46:

lees je dat ik het met je eens ben? Ik schrik er zelf van Ik heb je gestaft.
Zou die ene mod vanavond weer aanwezig zijn? Die bannende paniekhaas?
quote:Bieb2.0 schreef op 21 mei 2015 @ 21:53:

[...]

Ik heb je gestaft.Ha lekker! Duw hem naast die van Nouschi!
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 21:53:

Zou die ene mod vanavond weer aanwezig zijn? Die bannende paniekhaas?Probeer eens iets zou ik zeggen

Zou die ene mod vanavond weer aanwezig zijn? Die bannende paniekhaas?Ik denk dat die songfestival zit te kijken. Anders zou het hier nu al gezellig leeg zijn geweest, gezien het zebragehalte van het modtopic.

Zou die ene mod vanavond weer aanwezig zijn? Die bannende paniekhaas?Vaak op vrijdagavond aanwezig. Je merkt het direct als die dienst heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven