Gezondheid alle pijlers

nieuwe bril

21-05-2015 20:59 13 berichten
Hallo

Ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen vorige week bij hans anders een bril gehaald en die bleek veel te zwaar te zijn nu bij specsavers opnieuw alles laten opmeten en nu blijkt mijn cilinder iets lichter te zijn dan 4 jaar terug is dit mogelijk? Ik ben nu namelijk wel erg onzeker doordat die andere bril al niet goed was.
Alle reacties Link kopieren
Mijn cilinder is volgens mij elke keer anders, dat ik het laat meten. De bril die mij het slechts ooit aangemeten was, was bij Hans Anders. Daarom ga ik daar nooit meer heen.
Later is nu
Ook zeer slechte ervaring met Hans Anders. Mocht mijn nieuwe contactlenzen indoen met de rode fles. Ik vroeg nog 'weet u het zeker?'
Die oogmeting is een moment opname dus kan iedere keer net iets verschillen. Zo heb ik altijd een cilinder gehad maar bij mijn laatste oogmeting weer niet. Heb zelfs een keer gehad dat iemand even opnieuw wilde meten omdat hij een antwoord van mij zo raar vond.

Ik heb trouwens geen slechte ervaring met Hans Anders alleen vind ik de glazen wat minder in vergelijking met Specsavers etc maar dat kan ook gewoon gevoelsmatig zijn. Had in ieder geval het idee dat bij die bril de glazen eerder vies werden.
Ben je met die foute bril niet teruggegaan nasr Hans Anders?

Dan meten ze opnieuw en krijg je andere glazen.
Nee moet ik nog doen maar hij was zo chagrijnig dat ik niet meer durf mijn cilinder zat altijd op 2.00 en nu dus maar op 1.75
Als je je ogen in de ochtend laat opmeten kun je op een andere sterkte uitkomen dan wanneer je in de avonduren gaat.

Een opticien die een opleiding heeft gedaan, is een opticien die een opleiding heeft gedaan. Of hij vervolgens bij Hans Anders of Specsavers werkt, maakt niets uit. Je kunt natuurlijk wel navragen of hij die opleiding uberhaubt gedaan heeft, dat schijnt niet verplicht te zijn namelijk.

Maar ook een opticien kan een keer een fout maken hoor. Ik heb zelf bij Pearle gewerkt. Er gingen zo´n 50 brillen per week de deur uit en eigenlijk is het een wonder dat het zo vaak goed ging. Eén keer heeft degene die de brillen in elkaar zette, de glazen verwisseld en ja, ik heb wel eens een 1 ipv een 2 ingetypt (dat is meteen een fikse fout ) en ja, een collega heeft wel eens de verkeerde leessterkte opgeschreven.

Gewoon teruggaan dus. En als ie weer een pesthumeur heeft, mag je best vragen waarom dat is.
Bij hans anders was het al de fout dat ze mijn ogen veel te sterk hebben opgemeten daarom kan ik dus niet normaal Door die bril zien dat is bij specsavers nu wel weer beter alleen die cilinder is dus minder dan voorheen
Een kwartje cilinder verschil is nauwelijks merkbaar als je de bril op hebt.

Wat wel vervelend is, is als de asrichting niet goed is na het monteren van de glazen.

Dat hadden ze bij mij een keer verkeerd gedaan. En maar blijven roepen dat mijn sterkte er goed in zat

Het gaat er om dat je met die sterkte die ze meten alles goed kan zien.

Maar mocht het toch niet lekker kijken dan zou ik altijd teruggaan.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Ik heb ook 1 keer een bril laten aanmeten bij hans anders en het was totaal niet goed gegaan. Nooit meer daarheen geweest. Specsavers Tot nu toe goede ervaringen.
Ik ga ook niet naar Hans Anders.

Ging er keer heen voor lenzen. Ik heb cilinder van 3 ofzo.

Maar kreeg sferische lenzen zonder cilinder mee.

Dat ik niks zag lag aan het wennen.

Ze vertelden mij dat doordat het lenzen waren, er geen cilinder in hoefde bij mij.

Dikke onzin uiteraard.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Qua sfeer in de winkel heb ik dan weer niets tegen Hans Anders maar ga ik echt never nooit niet meer naar Specsavers. Ze hebben allemaal een diploma, ja, right. Veterstrikdiploma ben ik bang. Waarom word je anders van medewerker naar medewerker doorgeschoven?
Later is nu
Gelijk naar een andere winkel, dat wordt dan een dure nieuwe bril.

Je kunt ook zonder meer naar een ander filiaal van Hans Anders gaan, je gegevens zitten in de computer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven