Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:32
vrijdag 22 mei 2015 om 22:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 22:27:
Ik vind het een beetje een " lekker-puh " maatregel.
Ja beetje wel. Zo van: jij wilde dat er iets gedaan werd aan het veroorzaken van onrust en een negatieve sfeer. Nou bij deze: je hebt een ban.
Maar we weten idd niet wat ze de mods allemaal wel niet via de mail naar het heeft heeft geslingerd.
Ik vind het een beetje een " lekker-puh " maatregel.
Ja beetje wel. Zo van: jij wilde dat er iets gedaan werd aan het veroorzaken van onrust en een negatieve sfeer. Nou bij deze: je hebt een ban.
Maar we weten idd niet wat ze de mods allemaal wel niet via de mail naar het heeft heeft geslingerd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:33
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 22:31:
[...]
Maar met een paar pissige mails naar de mods verpest je de sfeer op het forum toch niet?
Geen idee hoe de mods dat zien.
En of ze dat - als het zo zou zijn - ook als reden op zouden geven.
[...]
Maar met een paar pissige mails naar de mods verpest je de sfeer op het forum toch niet?
Geen idee hoe de mods dat zien.
En of ze dat - als het zo zou zijn - ook als reden op zouden geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:36
quote:fashionvictim schreef op 22 mei 2015 @ 22:34:
Nou ja, het blijft een treurig verhaal. Permabannen had nu ook weer niet gehoeven, vind ik. Kennelijk had ze die uitlaatklep hier toch nodig.Het was niet echt een uitlaatklep. Ze zocht alleen steeds weer bevestiging dat ze een rotkind had. Maar treurig, ja dat zeker. Linksom of rechtsom.
Nou ja, het blijft een treurig verhaal. Permabannen had nu ook weer niet gehoeven, vind ik. Kennelijk had ze die uitlaatklep hier toch nodig.Het was niet echt een uitlaatklep. Ze zocht alleen steeds weer bevestiging dat ze een rotkind had. Maar treurig, ja dat zeker. Linksom of rechtsom.
.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:36
quote:fashionvictim schreef op 22 mei 2015 @ 22:34:
Kennelijk had ze die uitlaatklep hier toch nodig.Al snap ik niet dat als je elke keer dezelfde riedel over je heen krijgt je de volgende keer wéér denkt " goh, benieuwd wat ze dit keer vinden " . Jij?
Kennelijk had ze die uitlaatklep hier toch nodig.Al snap ik niet dat als je elke keer dezelfde riedel over je heen krijgt je de volgende keer wéér denkt " goh, benieuwd wat ze dit keer vinden " . Jij?
vrijdag 22 mei 2015 om 22:38
Het is vandaag zoals jullie weten erg onrustig geweest op het forum, vandaar dat is besloten om de topics vanavodn offline te houden. We willen eerst dat alles en iedereen weer rustig wordt en het gaat hierbij niet alleen om de TO van het betreffende topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:39
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 22:38:
Het is vandaag zoals jullie weten erg onrustig geweest op het forum, vandaar dat is besloten om de topics vanavodn offline te houden. We willen eerst dat alles en iedereen weer rustig wordt en het gaat hierbij niet alleen om de TO van het betreffende topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.Ik denk dat je BP niet ónrustiger kon krijgen dan met een perma.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.Ik denk dat je BP niet ónrustiger kon krijgen dan met een perma.
.
vrijdag 22 mei 2015 om 22:39
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.Ze bedoelt denk ik dat ze willen dat wij er over op houden. Dus niet alleen de TO moest afkoelen, al die andere forummers ook.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat een rare toevoeging. Maakt het hun nou uit of BP rustig wordt, ze heeft toch een perma. Of het moet hier een afkoelban voor onbepaalde tijd betreffen tuuk.Ze bedoelt denk ik dat ze willen dat wij er over op houden. Dus niet alleen de TO moest afkoelen, al die andere forummers ook.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 22 mei 2015 om 22:40
Het is vandaag zoals jullie weten erg onrustig geweest op het forum,
.Wat is dat dan? Het was onrustig vandaag; er is veel gestaft, er werd als een malle gemaild, er waren idioot veel spammers actief, het aantal trollen was bijna niet te tellen en we hebben allemaal RSI vanwege het vele gummen op het modtopic?
Het is vandaag zoals jullie weten erg onrustig geweest op het forum,
.Wat is dat dan? Het was onrustig vandaag; er is veel gestaft, er werd als een malle gemaild, er waren idioot veel spammers actief, het aantal trollen was bijna niet te tellen en we hebben allemaal RSI vanwege het vele gummen op het modtopic?