VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jee Vrolijk, hoe romantisch idd. Een collega van mij kreeg dat ook een keer. Ik vond het een erg goed idee, moet het nog eens aan Harrie vertellen . Ik zou het overigens maar verdacht vinden . Ik weet wel dat Harrie mij een keer een lief smsje stuurde, toen stuurde ik terug: Is dit wel voor mij bedoeld? En toen was hij boos!

Volgens mij zijn wij gewoon onwijs verwend op het kinderdagverblijf. Bij mijn broertje op het kinderdagverblijf gaan ze al minder terugkoppelen als kind naar de peutergroep gaat, dan word je al klaargestoomd voor de basisschool als ouder. Hadden ze op ons kdv ook wel mogen doen, om moeders voor te bereiden .

Ik ga slapen. O shit, ik moet het dekbedhoes nog om het dekbed doen en Harrie is er niet. Zal ik gewoon onder het kale dekbed gaan liggen tot hij thuis is?
Dus echt zomaar... omdat je lief bent.

Hoe is het mogelijk? Het kan dus echt? Ze kunnen veranderen?

Wij zijn volgende week 5 jaar getrouwd. Ben benieuwd.

And shame on you! Shoppen in Parijs boven een gezellige high tea met ons terwijl we de datum net verzet hebben voor jou
Da's wel een verrassing Vrolijk, bloemen op je werk! En shoppen in Parijs heerlijk.

Ik ben hier degene die het moet doen, qua downloaden enzo. Ik los alle computerproblemen op omdat ik hadiger daarin ben dan Pebblo, ben dus ook nog soort van systeembeheerder :-).

Denk dat mijn Pebbeltje niet blij wordt van een roze DS. Volgens mij wilde hij een zwarte.

En Pebblo heeft nog af en toe mail-contact met ex-collega's die ook nog regelmatig in VS zitten maar wil niet aan hen vragen DS mee te nemen. Suf, want scheelt heel veel geld!

En ik ga voor mezelf op kosten van de zaak een externe Hard disk kopen voor foto's en muziek.

En een zwarte trui van mijn verjaardagsgeld voor op rok met stoere laarzen. Heb nog meer (winter)rokken die goed combineren met zwart dus is goede aankoop.
quote:Morrie schreef op 26 augustus 2008 @ 21:42:

Ik zou het overigens maar verdacht vinden . Ik weet wel dat Harrie mij een keer een lief smsje stuurde, toen stuurde ik terug: Is dit wel voor mij bedoeld? En toen was hij boos!

Het is ook lastig afspraken maken met jullie hoor. Plannen we maanden van tevoren een datum, gaan mensen ineens shoppen in Parijs ! Kunnen we dan niet met zijn allen gaan shoppen in Parijs? (Zo, dat zou lachen zijn, als we een weekend ergens heen gingen met zijn allen. Dan tuutten onze oren wel na dat weekend denk ik)
Zou inderdaad lachen zijn!

Maar dan moeten jullie eerst klaar zijn met de borstvoeding.
Ja, dat bedacht ik me ook al. En dat duurt waarschijnlijk nog wel even.

Nu ga ik echt in mijn bed liggen. Doei!
Ik vind het echt een leuk idee.

Wat in het vat zit....

Slaap lekker!
Erg he meisjes, verzetten jullie voor mij en dan ga ik shopdates maken...

Zwarte DS is mooi! Scheelt echt de helft met de prijs hier als je het via VS doet.
Heej Vrolijk, lief vriendinnetje gaat er binnenkort eentje voor me meenemen uit de VS voor Pamman z'n verjaardag (slechts drie weken geleden) want dat scheelt inderdaad. Maar wat moet ik er hier dan nog bijkopen? Zo'n kaart alleen?
quote:Pammie schreef op 26 augustus 2008 @ 22:28:

Heej Vrolijk, lief vriendinnetje gaat er binnenkort eentje voor me meenemen uit de VS voor Pamman z'n verjaardag (slechts drie weken geleden) want dat scheelt inderdaad. Maar wat moet ik er hier dan nog bijkopen? Zo'n kaart alleen?

Yup, dat is wel handig. Scheelt zoveel wbt kosten spelletjes en kijk uit want hell is about to break loose tussen je twee koters en Pamman denk ik als DS eenmaal arriveert!

Voor Loeder staan namelijk allemaal spellen op als K3, Lilifee, Barbie, Disney, Mom, I did it, Cooking Mama etc. Mormel vindt Diego, Crayola etc erg leuk en die speelt 5 minuten ivm korte attention span :-)
En zoals jullie ( nu ook zelf verslaafd weten) ben ik dol op CoR
Heb je geen stekkertje nodig ivm. andere stekkers in Amerika? Dacht dat ik dat ergens las.

Ik denk niet dat Pamman 'em afstaat Mini is nog niet zo van de computer en Mannie is gewoon nog te klein.
Ahhh.. sinds mijn laatste posting heb ik CoR gespeeld en ben nog niet af en al bij level 1564738 maar ik moet echt gaan slapen, want morgen werken in stad ver weg, maar kan niet stoppen. Ahhh..

Shoot --> Athena/Vrolijk
Vrolijk, ik moet altijd wel lachen om jouw postings vol met afkortingen waar ik dan heel suf heel lang over na moet denken

Shoppen in Parijs klink goed, net als onverwachte bloemen!

Pebbles, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En Drop, kamperen klinkt niet fijn, gelukkig is het maar tijdelijk.. Sterkte even!

Wind, dat soort beloningssystemen heeft vaak maar een tijdelijk effect he. Ik zou me er niet teveel op vastpinnen. Hier doen we het nu niet, maar hebben we het wel eens korte tijd gebruikt, bijvoorbeeld toen Mini op nieuwe kamer ging slapen en daar aan moest wennen.

Toen ik nog in basisonderwijs werkte gebruikte ik het bv wel eens de eerste twee, drie schoolweken om bepaalde afspraken er goed in te krijgen, daarna stopte ik er dan ook weer mee. Maar wel leuk dat KW er nu zo enthousiast op reageert!
Moge.

Niets te melden eigenlijk. Behalve dat ik blij ben dat ik geen DS heb als ik het zo lees. Ik heb al moeite met het wegleggen van mijn boek als ik 's avonds wil gaan slapen .

Ga zo eens even de slingers e.d. opzoeken. En koekjesbakdeeg maken zodat ik vanmiddag koekjes kan bakken met Schorrie. En o ja, een verjaardagscadeau hebben we ook nog niet, moet ik ook nog scoren. Ik krijg het nog druk!
Pammie, je hebt alleen een andere adapter nodig geloof ik. Verder is het helemaal hetzelfde.

Ga nu naar de stad. DSLite, HardDisk, gymbroekje GP want hij mag niet meer in ondergoed gymen en voor beide Pebbeltjes gymschoenen.
Morrie, wij geven hotwheels racebaan. Linoleum wilde eigenlijk een echte, maar dat mag 'ie zelf voor zijn verjaardag vragen.

Gisteren cars drinkbeker en broodtrommel aangeschaft, zeer tot tevredenheid van Kiloknaller. Ging 's avonds ook mee naar bed .
Ja, die hotwheels racebaan wordt het hier ook denk ik. Ik vind het wel lastig, er is zoveel leuks!

De Cars drinkbeker en broodtrommel heeft Schorrie ook (en met hem de halve klas, net als de Cars rugtas ).
En voor Knorrie heb ik net twee leuke Imps&Elfs shirts besteld, ik vind dat echt een leuk merk. Ga voor Schorrie ook nog even kijken of ze nog leuke dingen hebben.
Imps en Elfs is zeker leuk!

Wij hebben een fiets gekocht voor Zens verjaardag. Plaatje plakken lukte niet, maar zal even de link straks neerzetten en zeggen welke fiets het is.

En hier vanzelfsprekend ook een cars tas, broodtrommel en beker

Morgen met klas van Zootje naar Artis, leuk!

Gisteren gezellig theetje gedaan bij Mims, was daardoor wel laat thuis en lag er laat in. Gaaaaap dus.

Blaastonsteking gaat gelukkig alweer iets beter.mooi dus.

Morrie, gaat voeden nog steeds goed?

Lien, volgende week zin in kraamvisite op donderdag? Want dan kan ik ook wat met Morrie gaan plannen
oh, ja geinspireerd door Pebbles, foto's van vakantie en gewoon thuis daarachter gemikt
Jootje heeft een DS gekregen. En hij heeft een Cars broodtrommel. Maar die had hij al.
Ja Lien, spreek is ff snel met Elyane af .

Ik ben benieuwd naar de fiets Elyane, hoeveel inch heb je gekocht? Schorrie crosst nog op zijn 12,5 inch fiets nu. Gaat nog prima hoor, en eigenlijk hebben we afgesproken dat hij pas een andere fiets krijgt als hij zonder zijwielen fietst. En dat zit er nog niet in bij hem, daar is hij echt te schijterig voor.

Even foto's kijken achter als Knorrie het toe laat, moet zo weer gevoed worden. Wat overigens erg goed gaat Elyane, vanaf het eerste moment was het aanleggen weer zo vertrouwd, dat het net lijkt alsof ik gewoon doorga waar ik 3 jaar geleden gestopt ben. Heb klein kloofje gehad wat nog wel zeer doet, maar het is wel aan het genezen volgens mij.

Blaasontsteking is trouwens irritant, heb dat niet meer gehad sinds ik 17 was geloof ik. Toen kreeg ik het van sex met Harrie, schijnt dat als je een nieuwe sexpartner hebt, je kans op blaasontsteking vergroot. Dus Ely, heb je ons iets te vertellen, mag je eindelijk sex met Zorro nu je gaat trouwen ?
Huh, wat is Zeefje groot!!!!! Die is toch nog baby? Jeetje zeg, wat een mooie griet is dat!

O, Knorrie wil gevoederd worden. Later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven