bloeding tijdens primolut!!!!!!!

24-05-2015 23:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,

ik heb een vraag,

ik kan het niet op internet vinden en vraag ik daarom jullie hulp.

Bij mij js pcos geconstateerd en heb een kinderwens.

ik moest 10 dagen 1 keer per dag primolut slikken

op dag 8 begon ik al een klein beetje te menstrueren het was niet heftig. Ik heb de avond van dag 9 werd het steeds meer en heb ik toch een pilletje primolut genomen. Nu zit ik op dag 10 en heb ik de hele dag een hevige menstruatie gehad erg last van mijn onderbuik en heb telkens krampen die niet ophouden.

mijn vraag; moet ik nu mijn laatse pilletje primolut nemen?

Ik moest op mijn 3 de dag clomid slikken. Welke dag moet ik beginnen slikken met clomid.

helaas kon ik de gynaecoloog niet berijken in de weekend en morgen ook niet ivm pinksteren.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

Alvast bedankt

Ik hool op snelle reacties!
Ik kan je geen advies geven, maar zou als je 10 dagen moet slikken, het 10 dagen doen en niet zelf beslissen dat 9 ook wel goed is.
Kan je niet even overleggen met de chp?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hap bellen en vraag voorleggen?
Erg uitkijken met je medicijnen, onlangs zijn deze in het nieuws geweest, maar je zal de gok wel durven te nemen.
Mij is altijd uitgelegd dat je begint met tellen vanaf het moment dat je helder rood bloed verliest. In dit geval is dat vandaag dus dan zou je dinsdag op dag 3 zitten en kunnen starten met de Clomid. Ik hoefde dan ook nooit door te gaan met de primolut. Maar dit beleid verschilt nogal eens per ziekenhuis.

Succes in ieder geval!
quote:Williewilwelhihi schreef op 24 mei 2015 @ 23:52:

Erg uitkijken met je medicijnen, onlangs zijn deze in het nieuws geweest, maar je zal de gok wel durven te nemen.Verklaar je nader? Aan loze onheilsprofetieën heeft TO niks natuurlijk.
quote:dance01 schreef op 24 mei 2015 @ 23:41:

Kan je niet even overleggen met de chp?

Nee :( ze zijn gesloten.

als ik mijn huisartspraktik bel word ik doorverbonden met de huisarts die thuis zit en benadert willen worden met patiënten did echt spoed hebben
quote:saintjeisanoniem schreef op 24 mei 2015 @ 23:58:

Mij is altijd uitgelegd dat je begint met tellen vanaf het moment dat je helder rood bloed verliest. In dit geval is dat vandaag dus dan zou je dinsdag op dag 3 zitten en kunnen starten met de Clomid. Ik hoefde dan ook nooit door te gaan met de primolut. Maar dit beleid verschilt nogal eens per ziekenhuis.

Succes in ieder geval!

Dankjewel voor je reactie,

jij mocht dus stoppe als je menstrueerde?

Xx
En bellen naar het ziekenhuis? Er is op de kraamafdeling altijd wel een dienstdoende gynaecoloog aanwezig.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:saraaa-- schreef op 25 mei 2015 @ 08:04:

En bellen naar het ziekenhuis? Er is op de kraamafdeling altijd wel een dienstdoende gynaecoloog aanwezig.goede tip
Ik mocht inderdaad stoppen wanneer ik menstrueerde. En een menstruatie rekende ze niet bij wat veegjes bloed, maar bij echt helderrrood bloedverlies. De medicatie is immers om je menstruatie op te wekken. Is dit gebeurt dan kun je op dag 3 verder met de Clomid en kun je hier meer stoppen.

Ik zou morgen even bellen en deze vraag voorleggen. Dan weet je zeker dat je het de volgende keer goed doet.

Hopelijk slaat de Clomid al snel bij je aan. Succes hoor!
saraaa-- schreef op 25 mei 2015 @ 08:04

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven