bloeding tijdens primolut!!!!!!!
zondag 24 mei 2015 om 23:31
Goedenavond allemaal,
ik heb een vraag,
ik kan het niet op internet vinden en vraag ik daarom jullie hulp.
Bij mij js pcos geconstateerd en heb een kinderwens.
ik moest 10 dagen 1 keer per dag primolut slikken
op dag 8 begon ik al een klein beetje te menstrueren het was niet heftig. Ik heb de avond van dag 9 werd het steeds meer en heb ik toch een pilletje primolut genomen. Nu zit ik op dag 10 en heb ik de hele dag een hevige menstruatie gehad erg last van mijn onderbuik en heb telkens krampen die niet ophouden.
mijn vraag; moet ik nu mijn laatse pilletje primolut nemen?
Ik moest op mijn 3 de dag clomid slikken. Welke dag moet ik beginnen slikken met clomid.
helaas kon ik de gynaecoloog niet berijken in de weekend en morgen ook niet ivm pinksteren.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Alvast bedankt
Ik hool op snelle reacties!
ik heb een vraag,
ik kan het niet op internet vinden en vraag ik daarom jullie hulp.
Bij mij js pcos geconstateerd en heb een kinderwens.
ik moest 10 dagen 1 keer per dag primolut slikken
op dag 8 begon ik al een klein beetje te menstrueren het was niet heftig. Ik heb de avond van dag 9 werd het steeds meer en heb ik toch een pilletje primolut genomen. Nu zit ik op dag 10 en heb ik de hele dag een hevige menstruatie gehad erg last van mijn onderbuik en heb telkens krampen die niet ophouden.
mijn vraag; moet ik nu mijn laatse pilletje primolut nemen?
Ik moest op mijn 3 de dag clomid slikken. Welke dag moet ik beginnen slikken met clomid.
helaas kon ik de gynaecoloog niet berijken in de weekend en morgen ook niet ivm pinksteren.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Alvast bedankt
Ik hool op snelle reacties!
zondag 24 mei 2015 om 23:58
Mij is altijd uitgelegd dat je begint met tellen vanaf het moment dat je helder rood bloed verliest. In dit geval is dat vandaag dus dan zou je dinsdag op dag 3 zitten en kunnen starten met de Clomid. Ik hoefde dan ook nooit door te gaan met de primolut. Maar dit beleid verschilt nogal eens per ziekenhuis.
Succes in ieder geval!
Succes in ieder geval!
maandag 25 mei 2015 om 00:17
maandag 25 mei 2015 om 00:18
quote:saintjeisanoniem schreef op 24 mei 2015 @ 23:58:
Mij is altijd uitgelegd dat je begint met tellen vanaf het moment dat je helder rood bloed verliest. In dit geval is dat vandaag dus dan zou je dinsdag op dag 3 zitten en kunnen starten met de Clomid. Ik hoefde dan ook nooit door te gaan met de primolut. Maar dit beleid verschilt nogal eens per ziekenhuis.
Succes in ieder geval!
Dankjewel voor je reactie,
jij mocht dus stoppe als je menstrueerde?
Xx
Succes in ieder geval!
Dankjewel voor je reactie,
jij mocht dus stoppe als je menstrueerde?
Xx
maandag 25 mei 2015 om 14:34
Ik mocht inderdaad stoppen wanneer ik menstrueerde. En een menstruatie rekende ze niet bij wat veegjes bloed, maar bij echt helderrrood bloedverlies. De medicatie is immers om je menstruatie op te wekken. Is dit gebeurt dan kun je op dag 3 verder met de Clomid en kun je hier meer stoppen.
Ik zou morgen even bellen en deze vraag voorleggen. Dan weet je zeker dat je het de volgende keer goed doet.
Hopelijk slaat de Clomid al snel bij je aan. Succes hoor!
Ik zou morgen even bellen en deze vraag voorleggen. Dan weet je zeker dat je het de volgende keer goed doet.
Hopelijk slaat de Clomid al snel bij je aan. Succes hoor!