jongerenvakantie
maandag 25 mei 2015 om 12:02
Ik ga al een aantal jaar alleen op vakantie met een georganiseerde jongerenreis. Ik wil dit jaar graag naar Spanje of Italië, maar dan wel met het vliegtuig. Meestal boek ik via Beter uit reizen, omdat ik niet echt een uitgaan type ben. Maar deze reisorganisatie biedt geen reis naar Spanje of Italië met het vliegtuig (of het is heel duur). Weten jullie een goede jongerenreis organisatie die dit wel aanbiedt? Ja ik het al op google gekeken, maar ik kon het niet vinden (beachmasters en gogo is alleen voor groepen vrienden)
maandag 25 mei 2015 om 12:09
Rondreizen binnen Europa trekken volgens mij vaak 'n veel ouder publiek. Of bedoel je geen rondreis, maar gewoon 'n strandvakantie? Kun je niet gewoon 'n vliegticket boeken en er zelf 'n sfeervol hotel bij zoeken buiten de uitgaansbuurten als je daar niet van houdt?
Shoot first, ask questions later!
maandag 25 mei 2015 om 12:14
Ik ben voor een aantal jaar terug met Mambo op actieve strandvakantie naar Elba geweest.
Was geweldig. Was ook geen uitgaansvakantie maar een echte doe vakantie.
Ik ben met de bus geweest, zoals de meesten in de groep, maar je kon ook kiezen dat je met het vliegtuig ging.
Was geweldig. Was ook geen uitgaansvakantie maar een echte doe vakantie.
Ik ben met de bus geweest, zoals de meesten in de groep, maar je kon ook kiezen dat je met het vliegtuig ging.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 25 mei 2015 om 16:19
quote:redbuIIetje schreef op 25 mei 2015 @ 13:39:
Cirkel reizen is ook voor jongeren en doet allerlei actieve rondreizen, ook in Europa. Maar geen idee of ze vliegen of bussen.
Cirkel en Mambo zijn onderdeel van elkaar.
Cirkel heeft vooral single en alleenstaande ouder reizen. Deze zaten in dezelfde bus als wij van Mambo.
Je kan ook kiezen vliegen of bus.
Cirkel reizen is ook voor jongeren en doet allerlei actieve rondreizen, ook in Europa. Maar geen idee of ze vliegen of bussen.
Cirkel en Mambo zijn onderdeel van elkaar.
Cirkel heeft vooral single en alleenstaande ouder reizen. Deze zaten in dezelfde bus als wij van Mambo.
Je kan ook kiezen vliegen of bus.
maandag 25 mei 2015 om 18:49
Hoe oud ben je? Als je al een aantal jaar jongerenreizen doet moet je dat toch zo onderhand ontgroeid zijn? Ben je de oudste tussen allemaal 17-jarigen. Groepsreizen boek je meestal alleen of met 2 , en je trekt als je wil met de groep op, of gaat je eigen gang. Bekijk eerst wat je echt wil, en zoek er dan de organisatie bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 25 mei 2015 om 18:57
quote:nlies schreef op 25 mei 2015 @ 18:49:
Hoe oud ben je? Als je al een aantal jaar jongerenreizen doet moet je dat toch zo onderhand ontgroeid zijn? Ben je de oudste tussen allemaal 17-jarigen. Groepsreizen boek je meestal alleen of met 2 , en je trekt als je wil met de groep op, of gaat je eigen gang. Bekijk eerst wat je echt wil, en zoek er dan de organisatie bij
Ik was 25 toen ik op jongeren reis ging.
En ik zat niet tussen de 17 jarigen.
Je hebt iig bij Mambo, geen idee hoe dat bij anderen gaat, verschillende leeftijdscategorien.
Je hebt iig bij Mambo, geen idee hoe dat bij anderen gaat, verschillende leeftijdscategorien.
maandag 25 mei 2015 om 19:07
quote:MadameQetesh schreef op 25 mei 2015 @ 18:57:
[...]
Je hebt iig bij Mambo, geen idee hoe dat bij anderen gaat, verschillende leeftijdscategorien.Ik was 17-18 toen ik met jongerenreizen meeging. intussen dus 45 jaar geleden dus, maar volgens mij ben ik na mijn 20ste nooit meer meegeweest, vandaar dat ik bij jongerenreizen aan < 20 denk
[...]
Je hebt iig bij Mambo, geen idee hoe dat bij anderen gaat, verschillende leeftijdscategorien.Ik was 17-18 toen ik met jongerenreizen meeging. intussen dus 45 jaar geleden dus, maar volgens mij ben ik na mijn 20ste nooit meer meegeweest, vandaar dat ik bij jongerenreizen aan < 20 denk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert