Bar Too Much 210
maandag 25 mei 2015 om 14:48
dinsdag 26 mei 2015 om 01:33
quote:broekrok schreef op 25 mei 2015 @ 22:26:
Het boek helpt nu al. Ik heb 1,5m cd's en 1m dvd's weggegooid! Dat betekende ook meteen dat er nu een kastje buiten staat, dat weggaat.
Gooi je die dan gewoon in de vuilnisbak?
Daar zou ik toch echt wel moeite mee hebben. Ik kan ook geen boeken weggooien.
Weggeven heb ik dan weer geen enkele moeite mee.
Het boek helpt nu al. Ik heb 1,5m cd's en 1m dvd's weggegooid! Dat betekende ook meteen dat er nu een kastje buiten staat, dat weggaat.
Gooi je die dan gewoon in de vuilnisbak?
Daar zou ik toch echt wel moeite mee hebben. Ik kan ook geen boeken weggooien.
Weggeven heb ik dan weer geen enkele moeite mee.
dinsdag 26 mei 2015 om 09:31
quote:Jonari schreef op 26 mei 2015 @ 09:20:
Goedemorgen.
Ben je mooi klaar mee met zo'n vogel
Ik denk eigenlijk dat ik niet wakker werd van die vogel, want zo hard floot ie nou ook weer niet, maar toen ik eenmaal wakker was hoorde ik em wel en bleef ik daardoor mss wakker.
Het blijft zo vroeg, ik heb al van alles gedaan en het is nog maar pas half 10.
Goedemorgen.
Ben je mooi klaar mee met zo'n vogel
Ik denk eigenlijk dat ik niet wakker werd van die vogel, want zo hard floot ie nou ook weer niet, maar toen ik eenmaal wakker was hoorde ik em wel en bleef ik daardoor mss wakker.
Het blijft zo vroeg, ik heb al van alles gedaan en het is nog maar pas half 10.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 mei 2015 om 17:43
Ja Jo, alles in de grijze bak! Ik heb ook helemaal geen moeite met weggeven. Maar hoe raak ik 150 cd"s en 50 dvd"s kwijt? Dan moet ik ze allemaal gaan opschrijven en rondzeuren wie wat hebben wil. Ik zit niet om werk verlegen En bovendien loop ik dan het risico dat ik nog weken met die spullen zit, die ik nu juist zo graag kwijt wil.
De kringloop hier is een commerciëel privébedrijf dus daar ga ik ze niet afgeven. Ik heb gezocht naar een goed doel hier in het dorp maar dat is er niet voor deze dingen. Straks gaan kleding en schoenen, lakens, handdoeken e.d. wel naar de goede doeleninstantie
De kringloop hier is een commerciëel privébedrijf dus daar ga ik ze niet afgeven. Ik heb gezocht naar een goed doel hier in het dorp maar dat is er niet voor deze dingen. Straks gaan kleding en schoenen, lakens, handdoeken e.d. wel naar de goede doeleninstantie
woensdag 27 mei 2015 om 18:10
woensdag 27 mei 2015 om 18:36
woensdag 27 mei 2015 om 20:21
woensdag 27 mei 2015 om 23:41
woensdag 27 mei 2015 om 23:52
Eigenlijk is die vogel helemaal niet zo luidruchtig, hij/zij klinkt maar heel zacht. Ik betwijfel of ik daar echt wakker van word, maar wel twee dagen achter elkaar op exact dezelfde tijd.
Welterusten maar weer.
Welterusten maar weer.
The best things in life are the ones you can't afford.