Inner Circle
woensdag 27 mei 2015 om 23:04
woensdag 27 mei 2015 om 23:30
donderdag 28 mei 2015 om 00:47
Ik ben wel benieuwd hiernaar, maar ik ken geen mensen die op die website zitten. Ik voldoe wel aan de eisen, Amsterdam, hoogopgeleid en wss vind iedereen mij hipster want ik houd van alles wat hipster is 
Maar ik denk dat de meeste mensen in dat wereldje al wat ouder zijn? Zoals op veel datingsites ook het geval is.
Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.
Maar ik denk dat de meeste mensen in dat wereldje al wat ouder zijn? Zoals op veel datingsites ook het geval is.
Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.
donderdag 28 mei 2015 om 10:45
http://www.hpdetijd.nl/20 ... ingsite-the-inner-circle/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 mei 2015 om 10:48
quote:heslin schreef op 28 mei 2015 @ 00:47:
Ik ben wel benieuwd hiernaar, maar ik ken geen mensen die op die website zitten. Ik voldoe wel aan de eisen, Amsterdam, hoogopgeleid en wss vind iedereen mij hipster want ik houd van alles wat hipster is
Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.Zucht
Ik ben namelijk 22 , al lijkt het me wel lachen om daarbinnen te komen.Zucht
donderdag 28 mei 2015 om 11:29
donderdag 28 mei 2015 om 12:56
Hoogopgeleid en 22 jaar? Een beetje hoogopgeleide jonge vrouw is dan nog helemaal niet afgestudeerd. Ik zou me als ik jou was op je studie storten, zoek een vette baan waar je gelukkig van wordt. Richt je leven in op een volwassen, onafhankelijke manier. Dan kom je vanzelf een leuke vent tegen op jouw leeftijd. Op je 22e een beetje op van die sneue sites rondhangen, ga naar buiten een echt leven leiden!
donderdag 28 mei 2015 om 13:10