Gezondheid alle pijlers

Verveling in vagina? gynaecoloog heeft geen idee.

28-05-2015 23:36 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Het begon allemaal met een overgroei van bacterieen in de vagina. Hierover heb ik medicijnen gekregen en toen was het weg. Alleen kreeg ik last van als je over de binnenkant van de vagina wrijft dat het een soort van vervelt. Het is geen vel maar lijkt op een laagje op de vagina. Ik zie het pas als ik erover wrijf met handdoek of wcpapier of op de huid. Is wit van kleur en jeukt niet. Nu is het niet alleen op de vagina zelf maar ook inwendig. Dus als ik seks heb gehad met mijn vaste vriend zit het op zijn penis. En lijkt het alsof zijn penis helemaal is vervelt. Terwijl dat uit mij komt. Ik voel me erg onprettig bij seks en merk dat ik ontzettend onzeker ben geworden. Verder is het absoluut geen schimmelinfecrie virus of overgroei aan bacteriën. De gynaecoloog heeft ook geen idee. Ze zegt dat ik het moet accepteren als onderdeel van mij. Alleen word iknzo ongelukkig. Sinds kort ben ik van de pil overgstapt naar een spiraal door doorbraakbloedingen. Maar die klachten van de verveling was al toen ik de pil slikte en nu een maand na het plaatsen van het spiraaltje nog. Heeft iemand tips? En ben ook op soa's getest. Hoop dat iemand me kan helpen of zich herkent.

Sorry. Je bedoelde vast vervelling?
Mijn vagina verveelt zich ook wel eens.
Geen herkenning hier.

Laat je doorverwijzen naar de dermatoloog.

P.s. Vraag de mods om "verveling" te vervangen door "vervelling".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En verander het aan het einde van je OP
Opgedroogde afscheiding wellicht.
Zo'n verveelde vagina mis ik ook.

wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Vrouwelijke variant van smegma? Vervelend probleem.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
een vagina verveelt toch nooit? dacht ik?
Ben je niet juist er teveel mee bezig? Het klinkt als opgedroogde afscheiding, dat is heel normaal. Als het 'teveel' is kan je een schimmelinfectie hebben, maar kan ook de natuurlijke balans zijn aangetast. Was je het met zeep of intiemwash? Jekunt het beter afspoelen met wat water, geen intiemdouche gebruiken en je vagina even de tijd weer geven om de balans te herstellen. Als je het tijdens de seks vervelend vind, kan je glijmiddel gebruiken. Dan valt het niet zo op.
quote:Snoesje666 schreef op 28 mei 2015 @ 23:40:

P.s. Vraag de mods om "verveling" te vervangen door "vervelling". Nee, laat staan, laat staan!
Lijkt mij toch een schimmelinfectie of exceem ofzo.
Misschien een doorverwijzing vragen naar de vulva polie. Daar schijnen ze net even wat meer van huidproblemen bij je vagina te weten
WTF? Serieus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cochise schreef op 28 mei 2015 @ 23:37:

Sorry. Je bedoelde vast vervelling?

Ow..... sjee.

Excuus ik vond het namelijk echt een hele vreemde topic-titel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Morrowind schreef op 28 mei 2015 @ 23:58:

[...]

Nee, laat staan, laat staan!
Als de huisarts heeft getest en je hebt geen bacterie- of schimmelprobleem, kan het zijn dat je er teveel aan prutst. Niet intern schoonmaken, lekker met rust laten en alleen water gebruiken om je te wassen extern. Vindt je vriend het ook vervelend? Zo nee, dan hoef jij je ook niet druk te maken.
sorry... 'T is de titel
Beste Freudian slip of the tongue ever!
Als zelfs de (mits sexy) gyn er niks mee kan wordt het wel heel vervelend

Ja sorry maar ook als het om vervellen gaat, de mijne ligt nooit in de zon, te veel voorbijgangers en zo

Het klinkt als afscheiding.
Klinkt idd alsof je gewoon wat meer afscheiding hebt dan voorheen. En opgedroogde afscheiding op een piemel ziet er helaas idd uit als velletjes .. Ik schrok me de pleuris toen ik dat voor het eerst zag .
Nominatie voor beste topictitel 2015!
quote:misschicken schreef op 29 mei 2015 @ 07:22:

[img]http://i717.photobucket.com/albums/ww17 ... rats-3.gif[/img]Nominatie voor beste topictitel 2015!

Misschien een nieuw topic oprichting met de top 10?

(alhoewel ik denk dat uit waardering dan plek 2 tot en met 5 leeggelaten moeten worden. Deze is met afstand de beste!)
Ok ik wist niet wat ik moest verwachten bij deze titel...

Vervelend voor je to.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven