Goedkoop weekend naar zee

29-05-2015 14:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag eens een weekend naar zee willen met mijn gezin. Liefst echt dicht bij zee, dus geen 20 kilometer verder waardoor je nog met de auto moet. Liefst vanuit je plek in 5-10 minuten bij zee staan.

Maar ik vind het eerlijk gezegd best prijzig. Ik hoopte eigenlijk rond de 150-175 euro kwijt te zijn voor 2 nachtjes (of 3 bij een weekendarrangement). Accommodatie maakt me niet zoveel uit, mag stacaravan, chalet, safaritent, lodge, huisje etc zijn.

Ik heb weleens gekeken naar een simpel hotelletje, maar met z'n viertjes is één nachtje toch ook al gauw rond de 150,00 kwijt en dan ben je de volgende ochtend al om 10.00 uur weg. Ik maak liever nog de hele dag gebruik van de ruimte ivm alle spullen enzo. Ook vind ik het fijner om nog zondagavond voor we naar huis gaan (i.v.m. schoolgaande kinderen) nog even al het zand te kunnen afspoelen in de douche

Zelfde geldt voor een B&B.

Dus liever iets op een camping of vakantiepark ofzo. Wie heeft er een goed idee?
quote:nephthys schreef op 29 mei 2015 @ 21:11:

Ik zie bij AirBnB genoeg appartementjes of huisjes voor die prijs dicht bij zee. Waar ergens wil je graag zitten, welke regio?Dat maakt me eigenlijk niet uit. Alleen geen Waddeneilanden. Hoe leuk ook, dat vinden we te ver voor 2 nachtjes. Dat doen we weer een keer echt in een vakantie.
quote:mamaonbekend schreef op 29 mei 2015 @ 21:39:

[...]

Dat maakt me eigenlijk niet uit. Alleen geen Waddeneilanden. Hoe leuk ook, dat vinden we te ver voor 2 nachtjes. Dat doen we weer een keer echt in een vakantie.Ik heb even willekeurig van Scheveningen tot noordelijker gekeken en zie echt heel veel appartement en huisjes tussen de 60-80euro/nacht. Maar zonder exacte data is het natuurlijk moeilijk om exacte prijzen te weten.
Roompot Kijkduin.
Liever iets op de camping:

Camping de Lakens in Bloemendaal aan zee.

Wow, ik zie nu dat die camping voor een camping wel behoorlijk aan de prijs is.
Zoek eens op trekkershut vlugtenburg. Is een park/camping net achter de duinen. Zo'n hut is een van de goedkoopste opties die zij bieden.

Klik op hun website op de grijze knop 'prijzen en beschikbaarheid' en je vindt de hutten onder de categorie 'camping', trekkershut 6 personen. Het is best een karig onderkomen, maar voor die prijs kun je niet veel meer verwachten.
Aan zee is duurder dan elders. Dat park Bruinisse hierboven noem ik niet''aan zee''.

Ik heb ook wel gekeken en uiteindelijk niet aan zee geboekt. Ik had in april voor 3 nachten voor 132,- euro incl. alle kosten een roompot 4 pers.huisje elders in Nederland, wel zelf beddengoed meenemen (doe ik sowieso ook liever zelf meenemen) en zelf schoonmaken. Dat zelf schoonmaken scheelt 65,- en ik ben er ca. 2 uurtjes mee bezig. Huisje was prima, ruim, keurig wel wat gedateerd maar schoon en met boxspringbedden en een nieuw keukentje met vaatwasmachine. We waren met z'n vieren dus dat kwam op 11 euro per nacht per persoon. Super goedkoop.

Roompot Kijkduin was op zich ook nog wel te doen qua prijs en leuke ligging daar.

Zelf ga ik liever kamperen, die camping hierboven De Lakens is idd duur, maar wel echt fantastisch . Die ligging vlak aan zee. En als je goed weer hebt is het alle geld waard. Bijna 2 jaar terug gestaan in een weekend in augustus met z'n 5-en op het goedkoopste gedeelte in 3 kleine tenten zonder elektra. We betaalden 95 euro voor 2 nachten.
http://www.wimdu.nl/offer ... aan-zee&sort_by=price_asc
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
He Missy76. Dat is leuk , die tentvelden Vluchtenburg. Altijd handig zo'n adresje aan zee, maar wel heel duur . Zit je nou midden tussen de bollenboeren/ kassen of wat zie ik op googlemaps.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven