Toch zwanger??

31-05-2015 10:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Een vraagje voor de dames die ook in spanning zitten en de volgende symptomen hebben??

Trekkend gevoel in de onderbuik

Veel trek/honger

Steken in de tepels (vooral tijdens het slapen)

Zeurende buik

Harde ontlasting (veel lucht in de maag)

Meer speeksel dan normaal

Moeeee heel erg moe

Doordat ik zo'n zeurende gevoel heb kon ik gister niet zo goed overeind bukken..omdat het ongemakkelijk voelde

Zei ik al dat ik zoveel honger heb?

Donkere tepels, zijn ietsjes groter ook..

Beetje misselijk niet heel erg..

3 juni is mijn nod, en ik heb twee testjes gedaan (kV 2v5)

Gister negatief, net ook negatief :(

Mss wordt ik gewoon ongesteld.

Ik ben benieuwd wat jullie eerst symptomen waren?

Dit zou mijn tweede zwangerschap worden. De eerste had ik pas door na 2 maanden.
quote:nevanslower schreef op 31 mei 2015 @ 11:24:

[...]

Het afwachten is zo lastig, maar toch moet ik het maar gaan doen. Ik ben nu twee maanden bezig nadat het mis is gegaan. En dan ga je toch op bepaalde dingen opletten. Ik weet dat ik me gewoon anders voel dan dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden, maar goed het kan ook de spanning zijn waardoor het heftiger wordt. Dacht ik ook elke maand. Toch was het anderhalf jaar later pas 'raak'.
Nog steeds niet ongesteld.. En jog steeds geen test gedaan

Heb wel onwijs veel hoofdpijn nu. Mss ben ik toch ongesteld aan het worden. Iig bedankt voor het reageren dames! En heer
Wanneer ga je testen?
quote:GateKeeper schreef op 04 juni 2015 @ 21:01:

Wanneer ga je testen?Vanochtend getest en weer negatief 😳 ik denk dat mijn eisprong gewoon wat later was deze maand. Kan er niets anders van maken. Ik heb de hoop iig opgegeven. Op naar de volgende ronde dan maar
O balen zeg!! Nou hopen dat je menstruatie snel komt dan kan je door naar de volgende ronde.
Lijkt mij inderdaad dat je niet zwanger bent. Probeer het los te laten. Mijn ervaring is hoe meer je je erop focust, hoe minder snel je zwanger raakt.

Onze twee oudsten waren 'gelukjes' (niet met zwanger willen worden bezig) en onze jongste was zwaar gewenst. Die jongste heeft twee jaar op zich laten wachten.... Ik liet het los omdat het leeftijdsverschil mij te groot leek en juist in die maand ben ik zwanger geworden van nummer drie.
Ik ben in oktober gestopt met de pil. We waren er tot december heel erg mee bezig. Ovulatie testen etc. In januari werd ik pas echt ongesteld. In februari was ik zwanger. Die symptomen had ik ook vanaf oktober. Je kunt jezelf helemaal gek maken. In februari werd ik op een ochtend wakker en toen dacht ik: ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik had helemaal niks door en bleek al 6 weken zwanger te zijn

Succes! Ik hoop dat je snel zwanger wordt!
Ik ben in januari gestopt met de pil.

Meteen vanaf de eerste maand een regelmatige cyclus van 26/27 dagen, tot deze maand.

Niet veel symptomen, alleen aardig moe maar dat kon ook door de hooikoorts(medicijnen) komen, maar wel 5 dagen overtijd.

Negatieve testen maar had op het forum ook al gelezen dat de test bij sommige na 2 weken overtijd pas positief was.

Je wordt er inderdaad heel ongeduldig van en bij alles wat je voelt had ik een soort 'zou het...' gevoel.

Helaas vanochtend toch ongesteld geworden. Aan de andere kant, kunnen we snel weer door naar de volgende ronde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven