Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 juni 2015 om 01:23
zondag 7 juni 2015 om 01:32
zondag 7 juni 2015 om 07:32
zondag 7 juni 2015 om 08:59
zondag 7 juni 2015 om 09:01
quote:Feeksje1977 schreef op 07 juni 2015 @ 08:59:
[...]
Kijk maar uit anders komt er weer een Mod een waarschuwing uitdelen voor iets (wat nog niet gebeurt is) omdat ze niet begrijpt wat een grapje is.Om maar aan te geven hoe de wijze van modereren hier veranderd is.
[...]
Kijk maar uit anders komt er weer een Mod een waarschuwing uitdelen voor iets (wat nog niet gebeurt is) omdat ze niet begrijpt wat een grapje is.Om maar aan te geven hoe de wijze van modereren hier veranderd is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 7 juni 2015 om 09:03
zondag 7 juni 2015 om 09:05
quote:Feeksje1977 schreef op 07 juni 2015 @ 08:59:
[...]
Kijk maar uit anders komt er weer een Mod een waarschuwing uitdelen voor iets (wat nog niet gebeurt is) omdat ze niet begrijpt wat een grapje is.
Zou zomaar kunnen, begrijpend lezen schijnt een dingetje te zijn
Ach, ik denk dat ik er alleen heel hard om zou moeten lachen, meteen weer een nieuw toppunt van sneuheid ontdekt
[...]
Kijk maar uit anders komt er weer een Mod een waarschuwing uitdelen voor iets (wat nog niet gebeurt is) omdat ze niet begrijpt wat een grapje is.
Zou zomaar kunnen, begrijpend lezen schijnt een dingetje te zijn
Ach, ik denk dat ik er alleen heel hard om zou moeten lachen, meteen weer een nieuw toppunt van sneuheid ontdekt
zondag 7 juni 2015 om 09:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 09:03:
Ik moet inmiddels wel lachen om de weersvoorspellingen, want ze zitten er zo vaak naast tegenwoordig.
Vandaag zou het koeler worden dan gisteren, maar als ik nu buiten voel, pfoe, het is al echt heet in het zonnetje!
Nou zeg dat wel,ik heb net met de hond gewandeld maar het was echt al warm in de zon..
Maar ik klaag niet,ik hou van de zon en de zomer..
Ik moet inmiddels wel lachen om de weersvoorspellingen, want ze zitten er zo vaak naast tegenwoordig.
Vandaag zou het koeler worden dan gisteren, maar als ik nu buiten voel, pfoe, het is al echt heet in het zonnetje!
Nou zeg dat wel,ik heb net met de hond gewandeld maar het was echt al warm in de zon..
Maar ik klaag niet,ik hou van de zon en de zomer..
zondag 7 juni 2015 om 09:07
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 09:03:
Vandaag zou het koeler worden dan gisteren, maar als ik nu buiten voel, pfoe, het is al echt heet in het zonnetje! Ik zag gisteren in de voorspellingen dat het vandaag vooral in de ochtend en begin middag warm wordt en dan afkoelt. Ach het komt zoals het komt. Dan ga ik mijn badkamer eind vd middag schoonmaken ipv 's ochtends
Vandaag zou het koeler worden dan gisteren, maar als ik nu buiten voel, pfoe, het is al echt heet in het zonnetje! Ik zag gisteren in de voorspellingen dat het vandaag vooral in de ochtend en begin middag warm wordt en dan afkoelt. Ach het komt zoals het komt. Dan ga ik mijn badkamer eind vd middag schoonmaken ipv 's ochtends