Napraattopic deel 31

07-06-2015 13:10 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
50ste!
quote:Star schreef op 07 juni 2015 @ 18:42:

[...]

Kom je hier volgende week koebootracen dan? Wut?
52e!
Gewoon zo lekker door de prutsloot

Heerlijk! Doet me denken aan de beddenrace in Broek op Langendijk .
10 km en het was super! Was na een paar km al mn clubbie kwijt, verkeerd gelopen hahahahahaha dus ik heb 11 km gedaan. Heel stuk in mijn eentje, maar dat was ook niet erg. Zwaar was vooral het lopen op de mulle zandpaden maar de blubber, bagger, water,klauteren en klimmen was vooral gaaf. En ik ben sterker dan ik dacht Ik ben ooit eens heel naar gevallen (vandaar dat hoofd ook) en mijn polsen toen een soort geknakt. Daar heb ik echt heel lang last van gehad. Kon bv onze wok (met zo'n steel eraan) niet met 1 hand tillen en mezelf een muurtje opduwen ook niet. En nu gaat dat allemaal zonder problemen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 07 juni 2015 @ 19:07:

Gewoon zo lekker door de prutsloot

[afbeelding]Dat heet in het durrep waar ik vandaan kom de Drakenbootrace. Over de wetering.
En ik heb net een heerlijk tukkie gedaan op de bank Nu schrammen, wondjes en bulten tellen. Net als vroeger na een woensdagmiddag in de polder
Man loopt (zwemt, klimt) ze ook wel eens, geen sportfreak ( lees nooit sporten wel veel lopen de hele dag ) en trekt 12 KM ook gewoon als een makkie. Hij vind ze leuk. Ik ga liever fietsen of zwemmen ( in een schoon bad )
quote:hatsetats schreef op 07 juni 2015 @ 19:11:

10 km en het was super! Was na een paar km al mn clubbie kwijt, verkeerd gelopen hahahahahaha dus ik heb 11 km gedaan. Heel stuk in mijn eentje, maar dat was ook niet erg. Zwaar was vooral het lopen op de mulle zandpaden maar de blubber, bagger, water,klauteren en klimmen was vooral gaaf. En ik ben sterker dan ik dacht Ik ben ooit eens heel naar gevallen (vandaar dat hoofd ook) en mijn polsen toen een soort geknakt. Daar heb ik echt heel lang last van gehad. Kon bv onze wok (met zo'n steel eraan) niet met 1 hand tillen en mezelf een muurtje opduwen ook niet. En nu gaat dat allemaal zonder problemen.

Knap hoor, respect.

Ik (weekdier dat ik ben ) werd vandaag helemaal emotioneel door de mensen die finishten bij de marathon in Amersfoort.

Een bekende van mij liep daar mee, dus we zijn erheen gegaan om aan te moedigen. Ik ben zelf 2 maanden geleden begonnen met hardlopen en wellicht daardoor voel je meer wat een ontzettende prestatie deze mensen leveren met het lopen van 42 km
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hardlopen doe ik niet, te zwaar voor de knieën. Wel leuk om te merken dat je sterker geworden bent.
Life is short. Eat dessert first.
Ik zat met een wijntje op het terras van de manege
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik zit nu aan speltbroodjes uit de oven met gerookte zalm, veldsla, komkommer en tomaat.
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 19:26:

[...]

Knap hoor, respect.

Ik (weekdier dat ik ben ) werd vandaag helemaal emotioneel door de mensen die finishten bij de marathon in Amersfoort.

Een bekende van mij liep daar mee, dus we zijn erheen gegaan om aan te moedigen. Ik ben zelf 2 maanden geleden begonnen met hardlopen en wellicht daardoor voel je meer wat een ontzettende prestatie deze mensen leveren met het lopen van 42 km Ik moet er werkelijk niet aan denken, alles wat ook maar naar Georganiseerde Sport zweemt boezemt me walging in. Gewoon een beetje in het wilde weg wandelen, klimmen of zwemmen vind ik wel heel leuk. En dan mag het best lastig zijn hoor, hoe zwaarder en langer hoe leuker. Maar groepsgewijs met een rugnummer ergens gaan rondhollen, nee. Of nog erger: in een zaal vol zweteriken gaan liggen rukken aan een apparaat, vreselijk.
51ste
quote:inkie1 schreef op 07 juni 2015 @ 20:23:

51ste +13
quote:Nouschi schreef op 07 juni 2015 @ 20:15:

Ik zat met een wijntje op het terras van de manege Dat is de beste sport die ik kan bedenken!
quote:Elsa schreef op 07 juni 2015 @ 18:31:

kan ik het daarna tussen de lipkes uitpunnikken zeker
quote:Amaqanda schreef op 07 juni 2015 @ 20:24:

[...]

+13Laat mij toch lekker in die waan. Sandt was 50 en ene Sidroht was 52 ste. Dus daar paste ik mooi tussen
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juni 2015 @ 20:22:

[...]

Ik moet er werkelijk niet aan denken, alles wat ook maar naar Georganiseerde Sport zweemt boezemt me walging in. Gewoon een beetje in het wilde weg wandelen, klimmen of zwemmen vind ik wel heel leuk. En dan mag het best lastig zijn hoor, hoe zwaarder en langer hoe leuker. Maar groepsgewijs met een rugnummer ergens gaan rondhollen, nee. Of nog erger: in een zaal vol zweteriken gaan liggen rukken aan een apparaat, vreselijk.

Een marathon is geen groepssport, die loopt men meestal alleen. Tenzij je echt ook al met anderen hebt getraind misschien.

Het trainen voor een marathon doen de meesten volgens mij ook in je eentje. Tijdens de marathon gaat het ook om je eigen prestatie, het is leuk als je beter scoort dan de rest, maar volgens mij gaat het er voor bijna iedereen om dat je individueel presteert en dat het lukt om zelf die 42 km af te leggen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:inkie1 schreef op 07 juni 2015 @ 20:28:

[...]

Laat mij toch lekker in die waan. Sandt was 50 en ene Sidroht was 52 ste. Dus daar paste ik mooi tussen
Heelveelste!
quote:Amaqanda schreef op 07 juni 2015 @ 20:32:

[...]

quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 20:30:

[...]

Een marathon is geen groepssport, die loopt men meestal alleen. Tenzij je echt ook al met anderen hebt getraind misschien.

Het trainen voor een marathon doen de meesten volgens mij ook in je eentje. Tijdens de marathon gaat het ook om je eigen prestatie, het is leuk als je beter scoort dan de rest, maar volgens mij gaat het er voor bijna iedereen om dat je individueel presteert en dat het lukt om zelf die 42 km af te leggen.Tuurlijk is Marathon lopen groepssport, het is geen teamsport dat niet! Sandtman liep de Marathon van Rotterdam en de hele stad lag plat, alles afgezet enzo, doen ze niet alleen voor Sandtman maar ook voor de rest van de groep. (15,499 man)
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 20:41:

[...]

Tuurlijk is Marathon lopen groepssport, het is geen teamsport dat niet! Sandtman liep de Marathon van Rotterdam en de hele stad lag plat, alles afgezet enzo, doen ze niet alleen voor Sandtman maar ook voor de rest van de groep. (15,499 man)Beetje lullig wel, dat het niet alleen voor hem gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven