Napraattopic deel 31

07-06-2015 13:10 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Ieder zijn ding toch. Mijn collega is een fanatiek korfballer. Kan ik van alles van korfbal vinden, hij vindt het super.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 07 juni 2015 @ 20:55:

Ieder zijn ding toch. Mijn collega is een fanatiek korfballer. Kan ik van alles van korfbal vinden, hij vindt het super.Oh ja natuurlijk! Ik sprak alleen voor mezelf hoor. Mijn zoon vindt zweten aan de apparaten wel leuk, nou mijn zegen heeft ie hoor. Als ik maar niet hoef .
quote:hatsetats schreef op 07 juni 2015 @ 20:19:

Ik zit nu aan speltbroodjes uit de oven met gerookte zalm, veldsla, komkommer en tomaat.

Dat is heel geen straf, en al zeker niet na zo'n prestatie.

Respect, ik zal het je niet nadoen, al zou ik dat stiekem wel heel graag willen.

Watje die ik ben.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Amaqanda schreef op 07 juni 2015 @ 20:49:

[...]

Beetje lullig wel, dat het niet alleen voor hem gebeurt.Vond ik ook, maar hij had er verder geen last van.
quote:hatsetats schreef op 07 juni 2015 @ 20:55:

Ieder zijn ding toch. Mijn collega is een fanatiek korfballer. Kan ik van alles van korfbal vinden, hij vindt het super.En wat vind je daar dan van?
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:03:

[...]

En wat vind je daar dan van?Ik denk dat je dat echt niet wilt weten.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:03:

[...]

En wat vind je daar dan van?Ik vind het überhaupt al reteknap dat je een beetje met een bal kan mikken, laat staan dat je een bal in een korf kan gooien.
quote:Solomio schreef op 07 juni 2015 @ 21:08:

[...]

Ik denk dat je dat echt niet wilt weten.Goh, verkeerd gedacht.
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 20:41:

[...]

Tuurlijk is Marathon lopen groepssport, het is geen teamsport dat niet! Sandtman liep de Marathon van Rotterdam en de hele stad lag plat, alles afgezet enzo, doen ze niet alleen voor Sandtman maar ook voor de rest van de groep. (15,499 man)

Dat kun jij vinden. Een marathonloper zal je vertellen dat hij niet presteert voor de groep, maar voor zichzelf.

Hij meet zijn prestatie wel af aan die van de anderen, maar dat heeft geen prioriteit. De eerste prioriteit is áltijd je eigen PR verbeteren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vind het gemengd douchen met korfballen altijd erg gezellig
Ik vind het tof dat korfbal een gemengde sport is!
quote:hatsetats schreef op 07 juni 2015 @ 21:09:

[...]

Ik vind het überhaupt al reteknap dat je een beetje met een bal kan mikken, laat staan dat je een bal in een korf kan gooien.Dat is ook lastig, basketballen ging mij beter af!
quote:paulaner schreef op 07 juni 2015 @ 20:58:

[...]

Dat is heel geen straf, en al zeker niet na zo'n prestatie.

Respect, ik zal het je niet nadoen, al zou ik dat stiekem wel heel graag willen.

Watje die ik ben. Gewoon doen!
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 21:10:

[...]

Dat kun jij vinden. Een marathonloper zal je vertellen dat hij niet presteert voor de groep, maar voor zichzelf.

Hij meet zijn prestatie wel af aan die van de anderen, maar dat heeft geen prioriteit. De eerste prioriteit is áltijd je eigen PR verbeteren.

Niets groepssport. Individueel.Ben je zelf ook een marathonloper of spreek je nu even voor een hele groep mensen waar je zelf geen deel van uitmaakt?
Never mind. Ignore.

[...]

Niets groepssport. Individueel.

Georganiseerde sport hoeft nog geen teamsport te zijn. Voor zo'n marathon moet toch een hoop georganiseerd worden, al loopt iedereen nog zo erg voor zichzelf. Ik moet er echt niet aan denken om ergens te moeten rondhollen met een rugnummer, en dat ik dan zelf niet meer mag bepalen waar ik rond hol en dat het verkeer voor mijn plezier moet worden omgeleid, verschrikkelijk. Om maar niet te spreken van teamsport, dat vind ik helemaal walgelijk.

Maar nogmaals, ieder zijn ding hoor.
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 21:13:

[...]

Pfffffffffff.

Ken jij marathonlopers?O, is het een statusdingetje? Mag ik alleen wat zeggen als ik ze ken?
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:11:

[...]

Dat is ook lastig, basketballen ging mij beter af!Kan ik ook niet. Alles waar n bal oid aan te pas komt isniet aan mij besteed.
Inderdaad, LV, ieder z'n ding
quote:Amaqanda schreef op 07 juni 2015 @ 21:12:

[...]

Ben je zelf ook een marathonloper of spreek je nu even voor een hele groep mensen waar je zelf geen deel van uitmaakt?Zo klinkt het wel een beetje hè, ik wist niet dat MissI zo'n sportkenner en -fanaat was. Toch weer wat nieuws geleerd vandaag.
quote:Amaqanda schreef op 07 juni 2015 @ 21:10:

Ik vind het tof dat korfbal een gemengde sport is!Ja dat vind ik ook wel charmant. Als ik met een pistool op mijn slaap zou worden gedwongen om aan teamsport te doen zou ik alleen al daarom korfbal kiezen. Bovendien ben ik nou ook weer niet zo onhandig met een bal, al zeg ik het zelf.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 07 juni 2015 @ 21:16:

[...]

Zo klinkt het wel een beetje hè, ik wist niet dat MissI zo'n sportkenner en -fanaat was. Toch weer wat nieuws geleerd vandaag.

Er zijn zó veel meer dingen die je niet weet van mij.

Dat ik heel veel sport is er inderdaad één van.

[...]

Hij meet zijn prestatie wel af aan die van de anderen, maar dat heeft geen prioriteit. De eerste prioriteit is áltijd je eigen PR verbeteren.Meedoen en uitlopen is voor velen een doel op zich, volgens Sandtman en zijn medelopers. Geen idee waar jouw wijsheid vandaan komt, mijn mening komt via hen. Ervaringsdeskundigen dus.
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:18:

[...]

Meedoen en uitlopen is voor velen een doel op zich, volgens Sandtman en zijn medelopers. Geen idee waar jouw wijsheid vandaan komt, mijn mening komt via hen. Ervaringsdeskundigen dus.Jullie zijn echt een sportieve familie Sandt, en dat op hoog niveau.
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:18:

[...]

Meedoen en uitlopen is voor velen een doel op zich, volgens Sandtman en zijn medelopers. Geen idee waar jouw wijsheid vandaan komt, mijn mening komt via hen. Ervaringsdeskundigen dus.Als je terugleest, dan zul je zien dat ik vertel dat ik vandaag iemand heb bijgestaan die ook marathons loopt en zelfs aan ultralopen doet. Ook een ervaringsdeskundige dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven