Napraattopic deel 31

07-06-2015 13:10 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Ik ken echt niemand die sport. Dat maakt mij ook een deskundige.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 07 juni 2015 @ 21:33:

[...]

Ik ook! En zelfs iemand die hem gelopen heeft. En ik ben er zelfs een dag geweest!

Zeg, wil je nu net doen alsof je er meer van weet dan ik!!

één dag erbij geweest! Ik kom er al 26 jaar elk jaar!

Zo, nu jij weer.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 07 juni 2015 @ 21:34:

[...]

Daar heb ik wel bewondering voor! Chapeau Dank je, nu zit ik weer te grienen
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 21:30:

[...]

Wat kan mij het schelen wat jij daarvan vindt?

Dan kun je het hele forum wel gaan opvoeden. Veel succes ermee.Nee hoor, hoeft niet, meestal sla ik dat soort topics over. Topics met overtuigde betweters zijn niks voor mij. Hier op napraat kwam ik ooit graag, maar de laatste maanden wordt het steeds minder gezellig.
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 21:37:

Tjongejonge, is het en masse afzeiken weer begonnen? Is de anti-clan weer opgetrommeld bij de buren?

Zo sneu dat het gewoon weer lachwekkend is.

Eerst was het Hats, maar de aandacht is duidelijk opgeschoven, het werd ook wel tijd voor iets nieuws, het raakte een beetje uitgekauwd natuurlijk.

Nou, ik ben blij dat ik voor wat entertainment kon zorgen, door te vertellen hoe trots ik vandaag op iemand was door haar prestatie.

Het gevoel wordt er echter niet minder om. Zo iemand heeft werkelijk waarde en werkelijk iets gepresteerd. Da's heel wat meer dan een grote mond achter een toetsenbord.Sorry hoor, maar nu moet ik toch een klein beetje grinniken.
Ah, de slachtofferrol is weer ingenomen, duurde langer dan verwacht.

Tjongejonge, is het en masse afzeiken weer begonnen? Is de anti-clan weer opgetrommeld bij de buren?

Zo sneu dat het gewoon weer lachwekkend is

Eerst was het Hats, maar de aandacht is duidelijk opgeschoven, het werd ook wel tijd voor iets nieuws, het raakte een beetje uitgekauwd natuurlijk.

Nou, ik ben blij dat ik voor wat entertainment kon zorgen, door te vertellen hoe trots ik vandaag op iemand was door haar prestatie.

Het gevoel wordt er echter niet minder om. Zo iemand heeft werkelijk waarde en werkelijk iets gepresteerd. Da's heel wat meer dan een grote mond achter een toetsenbord.hats? wie had het op hats gemunt?
ik ben een keer alle dagen van de nijmeegse 4dagen zat geweest

Zo sneu dat het gewoon weer lachwekkend is

Het gevoel wordt er echter niet minder om. Zo iemand heeft werkelijk waarde en werkelijk iets gepresteerd. Da's heel wat meer dan een grote mond achter een toetsenbord.Wow, zelfkennis, dat is ook nieuw.
quote:sandt2.0 schreef op 07 juni 2015 @ 21:38:

[...]

Nee hoor, hoeft niet, meestal sla ik dat soort topics over. Topics met overtuigde betweters zijn niks voor mij. Hier op napraat kwam ik ooit graag, maar de laatste maanden wordt het steeds minder gezellig.

Meid, je wil het niet weten, maar ik heb ook een mening over jou.

Ik voel alleen niet de behoefte om dat aan je te vertellen. Omdat het niet belangrijk genoeg is
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Solomio schreef op 07 juni 2015 @ 21:37:

Ik ken echt niemand die sport. Dat maakt mij ook een deskundige.Sport ontwijken is ook sport.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 juni 2015 @ 21:39:

[...]

hats? wie had het op hats gemunt?De buren op het jank- huil- en klaagforum.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Wompie schreef op 07 juni 2015 @ 21:38:

[...]

Dank je, nu zit ik weer te grienen Komt goed schatje
Grinnik grinnik.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 07 juni 2015 @ 21:38:

[...]

Zeg, wil je nu net doen alsof je er meer van weet dan ik!!

één dag erbij geweest! Ik kom er al 26 jaar elk jaar!

Zo, nu jij weer.Ach ja, wat jij wil joh.
Elsa! Ik mag hopen van halve liter blikken?
quote:Elsa schreef op 07 juni 2015 @ 21:39:

ik ben een keer alle dagen van de nijmeegse 4dagen zat geweest [afbeelding]Dat is de beste manier om de vierdaagse te doen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juni 2015 @ 21:39:

[...]

Sorry hoor, maar nu moet ik toch een klein beetje grinniken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 21:40:

[...]

De buren op het jank- huil- en klaagforum.De lucht is daar aardig opgeklaard de laatste weken!
jaa en toen de roegzaq leeg was begonnen we aan de plastieken bekers

[...]

De buren op het jank- huil- en klaagforum.

Ik heb vooral gezien dat jij hier op naarpraat nogal allergisch reageerde op hats

wat er bij de buren gebeurt weet ik niet en dat wil ook graag zo houden
quote:Elsa schreef op 07 juni 2015 @ 21:39:

ik ben een keer alle dagen van de nijmeegse 4dagen zat geweest [afbeelding]Topprestatie!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 07 juni 2015 @ 21:42:

[...]

Dat is de beste manier om de vierdaagse te doen. Ik was eigenlijk van plan hem dronken te waggelen volgend jaar. Komen jullie me aanmoedigen?

[...]

De buren op het jank- huil- en klaagforum.

En wie nam daarin tot in het extreme de leiding? Jij toch zeker, net zo lang en net zo erg tot je tot de orde geroepen werd. En zelfs toen hield je niet op.

En nu maar tegen Hats vertellen hoe knap je haar sportprestaties vindt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juni 2015 @ 21:44:

[...]

Ik was eigenlijk van plan hem dronken te waggelen volgend jaar. Komen jullie me aanmoedigen?Ja, en als je hem echt dronken doet neem ik zelfs een spandoek mee om je aan te moedigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven