VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Vrolijk, zelfs Paul zingt inmiddels: "Toby Toby, ik heb vlinders in mijn buik!" Grinnik. Zou ik me zorgen moeten maken?

Lien, gefeliciteerd met Kiloknaller, moet nog steeds lachen om die naam. Fijn dat hij blij is met racebaan!
Over popstars, ik begrijp er echt niets van dat Destiny en Dinges niet doorgingen. Die zongen toch heul goed?! *braak*
Klinkt goed Nathje, HvS!!

Voorbereidingen nog in de zin van eten regelen, uitnodigingen de deur uit, auto vastleggen, jurk ophalen, kapsel uitzoeken, dat soort dingen.

Heb wel zin in de grote dag, maar geen zin meer om wat anders te doen eigenlijk.

Blaas gaat goed. Medicijnen doen goed hun werk,

Zo, nu naar bedje toe, ben moe

Maar natuurlijk niet naar bed, zonder de jarige kiloknaller te feliciteren met zijn vierde verjaardag!!!!

Hiep hiep hoera!
Beter laat dan nooit, maar KK van harte nog met je 4 jarige verjaardag!

Ben net terug van lekker wezen borrelen met de meiden, dus heb echt een hele leuke avond gehad. Niet handig dat ik morgenvroeg weer moet zwemmen, maar even bikkelen. 's Middags wel gelijk weer afgesproken om te gaan BBQ-en.

Lien, leuk dat KK zo enthousiast was over zijn cadeaus. Hahaha..die AK kwak cakejes zijn erg smerig. Zeker met die gele glazuur met zo'n ranzig ouwelplaatje. Brr...

Nath, ik ga ook naar je foto's kijken morgen ben benieuwd! Leuk dat jullie er samen uitgekomen zijn wbt werk/verhuizen. Gezellig dat je nog in de buurt blijft :-)

Oh, Vrolijkerd wil er even bij. Die heeft klaptop ingeleverd, dus nu knokken om pc. Kan niet wachten totdat hij maandag zijn nieuwe klaptop krijgt :-)

Truste meisjes!
Al een dag of wat speel ik dagelijks Cradle of Rome.

En vraag me serieus af wat er leuk aan is.

Maar kan niet stoppen.

Dus ga weer verder.

Gewoon online trouwens.

Voegt gedwonloade versie iets toe?
Oke.

Online versie uitgespeeld.

Nu dus Deluxe aan het downloaden...
Hier hetzelfde Pebbles. Ik heb me niet geregistreerd, en dus stopt het dan op een gegeven moment. Ik begrijp nog steeds niet hoe het precies moet, maar speel leuk door (of liever gezegd begin ik dus steeds opnieuw).
Bij de geregistreerde versie heb je een stuk of 100 velden en die speel je niet binnen een paar dagen uit (of je moet supergoed zijn of 24/7 achter je pc hangen ). Vorige keer ben ik ergens op veld 94 gestopt (ben nu opnieuw begonnen en zit ergens in 42) en daar zaten echt lastige niveaus tussen die ik soms 6x opnieuw moest doen voor ik ze uit had gespeeld. Denk dus dat jullie een shareware versie hebben als ik het zo lees.

Kiloknaller, ik ben ook te laat, maar alsnog mijn felicitaties met je verjaardag. Grote vent. Ook van mij een Carsplaatje, proficiat!!!

Ik heb mezelf geregistreerd bij Zylom en speel via die site. Ben nog niet verder gekomen dan veld 23. Geloof dat ik het steeds beter begrijp (donkere velden wegspelen en dan soor naar volgende veld), maar heb de pauzeknop nog niet gevonden! Dus begin steeds opnieuw

Ga nu ook even aan het CoR-ren.

Beetje laat, maar alsnog felicitaties voor de jarigen!
Internet doet het dus inmiddels, maar nog geen lijntje getrokken naar boven dus zit ik 'draadloos' op vents klaptop te tikken. Keuken staat, is mooi alleen moet de kookplaat nog worden aangesloten, dus ik kan nog steeds niet koken. Maar afwassen in afwasmachine en niet meer boven of in toilet water hoeven tappen scheelt al een heel stuk.

Heb ik nog veel gemist hier?
Fijn dat de keuken staat Drop. En inderdaad, als je een tijdje in huis hebt gekampeerd is het fijn als alles werkt. Nu de kookplaat nog. Wanneer wordt dat gedaan?

Kiloknaller, van mij ook een verlate verjaardagszoen! *smak*

Ik geloof dat ik niet ga kijken naar CoR. Zelfbescherming.

Gister was mijn eerste dag als alleenstaande moeder. En ik leef nog.

Zonder dollen, ik heb er wel vertrouwen in. Ik zal voor sommige dingen een nieuwe routine moeten bedenken. Zo heb ik geen boodschappen voor morgen, terwijl ik morgen ook geen tijd heb om boodschappen te doen. En ik moet misschien maar 's avonds brood smeren voor de kinderen en dat in de koelkast zetten als ik de volgende dag moet werken. En weekboodschappen op de fiets gaat ook niet (Mav heeft de auto mee). Nou goed, zo zoek ik dus een beetje naar een nieuwe modus ofzo.

Oh, goed dat je het over cakejes hebt Vrolijk. Ik moet van de week nog langs de taartenwinkel, want ik heb een hele leuke cupcakes standaard gezien die ik wil hebben voor de verjaardag van de jongens. Ik wil voor hen allebei een klein taartje maken met een versiering naar keuze (weet nog niet of ik kies, of zijzelf) en dan cupcakes die bij de taarten passen.
Als je registreerd bij Zylom speel je dus online zonder kosten?

Maar..., we hebben nu Cradle of Egypt op de DS!

Groot Pebbeltje heeft dus zijn zwemdiplioma gehaald.

Komlater vanavond nog wel even terug. Was rare week, zat niet lekker in vel. Welkiswaar ook laatste week van pilstrip en dan sowieso labieler. Ik ga met de pil stoppen, Pebblo zegt dat hij dan wel condooms gaat gebruiken, kijken of ik dan minder last heb. Het is nu zo ongeveer 1,5 week.

En dan is ik mama ook veel meer. Ook door mijn verjaardag enzo. Heeft er ingehakt. Gisteren heel erg gehuild en vandaag voor het eerst op begraafplaats gewest sinds uitstrooien.

Hoopje as ligt er nog. Bizar. En gedenkplaatje bekeken. Was ook gek. Ook bij mijn vader geweest, was 4 weken geleden ivm vakantie en drukte erna. Ik heb hem 3x verteld dat ik mama, maar ook hem, zo heb gemist op mijn verjaardag. Maar hij veranderde direct van onderwerp.

Echt, het is nog niet minder. Het is nog steeds, na 7,5 maand, een heel gek besef dat ik nooit meer met mama kan praten...

Het meest ben ik trouwens nog opgeknapt van rennen met Evy vanmiddag.
Meave, je klinkt nuchter en dapper. En ik ben ervan overtuigd dat alles op zijn pootjes terecht komt.

Logisch dat je voor sommige dingen een andere manier moet vinden, zoals met boodschappen bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant... alles kan weer wel op jouw manier, en dat ik ook lekker!
Dat helpt dan in alle misere Peb, dat Evy "fier op je is" . Door naar de cakejes deel twee, Kiloknaller trakteert morgen op school. Ga dat nu snel doen en dan echt Helemaal Niets. Was leuk maar druk dit weekend.
Kiloknaller eerste schooldag met:

1. gymspullen

2. traktatie school

3. appeltje en sap

4. lunch

5. traktatie NSO

Die arme jongen lijkt wel een brugpieper met een te grote tas omdat z'n bosatlas er in zit .
Even een snelle zwaai! Ik ga de spullen inpakken voor een weekje q-time met mijn lieve vent en even lieve kindjes.

Maar niet zonder voor Meave en Peb. En succes te wensen voor KK eerste schooldag. En fijn Drop dat je langzaam uit de kampeermodus komt en lekker kan genieten van jullie nieuwe huis.

Tot volgende week!
Peb
Peb, wat een verdriet meid. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je je moeder mist, zeker met je verjaardag. Fijn dat je iig even tastbaar naar de begraafplaats kon gaan.

Euhm..bedoel je Cradle of Rome of is er ook een Cradle of Egypt?

Athena, ik heb vanacht nog aan je gedacht! Ik ben bij level 92 en toen moest ik aan je denken omdat je laatst vertelde dat je bij 91 was :-)

Zwaai terug Nath, veel plezier en geniet van je trouwdag!

Drop, ik ben erg benieuwd! Laten we even snel een date prikken want wil jullie graag weer zien en natuurlijk ook je paleis bewonderen :-) Gezellig!

Meave, wat ben je een bikkel meisje. je klinkt alsof je alle vertrouwen erin hebt en aanpassingen kosten tijd. Dapper ding..

Lien, ik zie KK al voor me met zo'n enorme rugtas en dan natuurlijk met zo'n bril erbij als een echte mini brugpieper. Wel een leuke binnenkomer als je trakteert op je eerste schooldag!

Hier naar Scheveningen geweest met gezien en lekker s avonds nog aan terras gegeten met de koters. Zij lekker in het zand spelen en Vrolijkerd en ik keuvelend samen. Gezellig was het.

Jammer dat madam een hysterische bui net kreeg over een boekje dat ze perse in bed wilde hebben. Dan is ze echt zwaar hysterisch en heb ik het maar door Vrolijkerd laten oplossen aangezien ze het bloed onder mn nagels vandaan haalt en ik haar het liefst op MP zou willen zetten. Het is gelukkig weer goed, gekalmeerd en zelfs goedgemaakt dus ze ligt lekker te ronken in afwachting voor haar eerste schooldag. Vroeg naar bed want Vrolijkerd heeft morgen ook z'n eerste werkdag, dus allemaal druk druk druk....

Truste meisjes...
Inderdaad een voor Meave en Pebbles, heftig allemaal in jullie levens. Ben een klein beetje bijgelezen en heb bewondering voor Meave's beslissing. Kan me voorstellen dat het heel lang duurt voordat zo'n beslissing genomen wordt, en dat het nu wellicht voelt als een bevrijding, een nieuw begin. Of overdrijf ik nu een beetje? Iig succes met sollicitatie!

En Nathje, je leest dit waarschijnlijk niet meer maar veel plezier in HvS!

Dagje Scheveningen klinkt leuk Vrolijk! En wens Vrolijkerd succes met zijn nieuwe job! Dramaqueengedoe en vooral jouw reactie daarop herken ik heel goed. Had gisteren de bedden verschoond en vanmiddag boven gestofzuigd, Suske doet zijn kleren uit en legt die op bed, en voila, o-ver-al zand, d.i. in zijn bed en op de vloer. Per ongeluk, maar ik moest echt naar beneden, anders was ik helemaal uit m'n plaat gegaan. Met vent maar snel gestofzuigd en weer verschoond. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het zand.

Was hier best een leuke dag, maar ik ben ongesteld en de boel zit steeds onder het zand, heb het Noordzeestrand achter mijn schuifpui, en dat komt mijn humeur niet ten goede. Tel daar nog bij op dat de luizen nog niet geheel en al zijn uitgeroeid, en dan snappen jullie misschien dat ik me vies voel. Net een half uur onder de douche gestaan. Blegh. Verder hebben we lekker gewandeld bij de vennen hier in de buurt en een ijsje gegeten bij een restaurant, en een voormalig klasgenootje van Suske en zijn ouders en zus tegengekomen, grappig. Broertje is nog bezig geweest met de kookplaat, maar omdat ze hier de groepen anders hebben ingedeeld dan waarop hij had gerekend, had hij dingen die hij daarvoor nodig heeft, niet bij zich. Komt morgenavond terug. Lief. Had er al een beetje op gerekend dat het zo zou gaan en heb dus nog steeds allerlei voer dat in de magno, oven en frituur kunnen, en salade en zo.
Gisteren verjaardag Schorrie gevierd, dus een dagje te laat voor Zen:

Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt!!
Kamperen in je eigen huis is geen feest. Zand nog minder, heb ik ook altijd zo'n hekel aan. WIj proberen altijd "zand controle" te houden voordat kinderen naar binnen gaan. Zo nu en dan vergeet ik de zakken van Kiloknaller te controleren en dan heb je alsnog de halve zandbak op de bank, of de omslagen van een broekspijp, ook altijd een fijne bewaarplek.

Kiloknaller kwam vanochtend beneden en zei "lekker, cakejes" en Linoleum zei dat hij mocht trakteren. "Wie is er jarig dan?" De schat, het is wel veel denk ik. Juf begreep ook niet zo goed dat we hem lieten overblijven en naar NSO gaan, maar ik vind het wel zo duidelijk dat hij gewoon meteen hetzelfde schema heeft als zus. Bovendien, morgen mag hij lekker weer hier eten tussen de middag en pas vrijdag weer NSO, dus valt best mee hoop ik.
Oooo, Zen vergeten. Inderdaad ook hier door verjaardags-drukte.

Lieve Zen, GEFELICITEERD!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven