Het gaat ff helemaal fout

09-06-2015 20:47 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat echt niet goed, er is door omstandigheden niemand die ik kan bellen en het is iets wat ik niet hier openlijk wil bespreken. Is er een soort van chat of iets waar ik naartoe kan bellen? Probeerde het te googlen maar ik kwam er niet uit.

Thanks alvast.

Edit: de kortsluiting in mijn kop is voorbij, maar ik schrijf graag nog een poosje van me af.
Slik die kikker!
Sensoor. Sterkte
Humanitas heeft een chat. http://www.hetluisterendoog.nl/ Die is nu open.

Je hebt crisisdienst misschien kan je ie bellen?

Sterkte
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel sterkte, klinkt naar.

Chat

Chat2
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:saszee schreef op 09 juni 2015 @ 20:50:

Je hebt crisisdienst misschien kan je ie bellen?

Sterkte Zat ik ook net te denken. Als het zó slecht gaat dat je een gevaar voor jezelf (of anderen) bent of op wat voor manier dan ook denkt dat je de nacht letterlijk niet doorkomt alleen kan je beter de huisarts bellen en die kan dan weer crisishulp voor je inschakelen.
Dankjewel voor de links. Ik ga er naar kijken. Crisisdienst is te heftig, denk ik. Ik ga geen rare dingen doen, voel me alleen echt heel slecht en alleen nu.
Slik die kikker!
Allie Wil je het niet bij 'ons' op Napraat kwijt? Iemand daar die je zo vertrouwt dat je een PB stuurt?
quote:AllieBrosh schreef op 09 juni 2015 @ 20:55:

Dankjewel voor de links. Ik ga er naar kijken. Crisisdienst is te heftig, denk ik. Ik ga geen rare dingen doen, voel me alleen echt heel slecht en alleen nu.Sterkte, ik hoop dat ze je daar kunnen helpen
Ik schaam me, Star. Stom he?
Slik die kikker!
quote:Star schreef op 09 juni 2015 @ 20:56:

Allie Wil je het niet bij 'ons' op Napraat kwijt? Iemand daar die je zo vertrouwt dat je een PB stuurt?Wilde dat inderdaad net opperen. Dus goed plan
quote:AllieBrosh schreef op 09 juni 2015 @ 20:57:

Ik schaam me, Star. Stom he?Doe niet zo mal. Kom je hart luchten
Och lekker tuttebolletje toch

Mijn inbox staat voor je open hoor, ik vind niet zo gauw iets raar zoals je wellicht al ontdekt hebt .
En ik vind het moeilijk om iemand te vertrouwen wat dat betreft. Wil er ook niemand mee belasten.
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 09 juni 2015 @ 20:57:

Ik schaam me, Star. Stom he?

Je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Maar doe wat goed voor jou voelt!
@AllieBrosch

Als je het wil kan je hier ook je verhaal kwijt,want weet zeker dat er hier ook een hoop mensen zijn die je verhaal aan willen horen,en je net zoals ik een luisterend oor bieden,en je eventueel kunnen helpen
No Mercy
not all who wander are lost
@AllieBrosh

Schaam je niet,en vertel waar je mee zit. Hoeft niet,maar mag wel,er zijn hier op het forum genoeg mensen die je willen helpen.
No Mercy
Er zijn een hoop dingen waar ik heel open over ben, maar sommige zijn privé. Dit is er één van.

Jullie zijn allemaal lief, dankjewel daarvoor.
Slik die kikker!
En kletsen over koetjes en kalfjes dan? Om je af te leiden? Zou dat werken?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
@AllieBrosh

Je kan mij en ook sommige anderen een prive bericht sturen,zo kan je het een beetje prive houden.Maar doe wat je prettig zou vinden

Maar wat voor optie je ook kiest,laat even wat horen hoe het met je gaat.
No Mercy
Ik heb wel en site (forum) met een chatbox maar dan moet je jezelf daar eerst registreren.

Die chat is besloten.

Overigens, je mag mij ook een privebericht sturen.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zoek iets met hulpverleners/getrainde vrijwilligers/lotgenoten. Heb me nu ingelogd bij één van die chats die hier genoemd zijn.
Slik die kikker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven