Huwelijksreis tips

09-06-2015 16:30 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn er uit. Geen groot huwelijksfeest voor ons! We gaan gewoon gratis trouwen en daarna samen op huwelijksreis naar een hele mooie bestemming!

Nu is mijn vraag, hebben jullie tips?

Eisen:

Mooi weer!

Budget: nog niet over nagedacht, mag best luxe maar sowieso niet meer dan 5000¤ Inc vlucht

Tijdsduur: max 10 dagen ivm 3 achterblijvende kinderen

Vliegtijd: max 10/12u rechtstreeks ivm diezelfde kinderen, als er iets gebeurt.....

Eeeh ja, dus een mooie bestemming waar we fijn samen kunnen zijn. We houden van luieren maar 10 dagen op een strandbedje is niks voor ons! We willen ook wat zien, al is het maar mooie natuur!

Thanks
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 00:53:

[...]

Ga maar vast sparen voor zo'n verblijf op dat Bounty eiland van je.Je zou me zo'n reis ook wel kunnen schenken.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:00:

[...]

Je zou me zo'n reis ook wel kunnen schenken.

Ja, dat zou ik kunnen doen.

Maar ik doe het niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 00:47:

[...]

Lijkt MIJ dodelijk saai. Maar misschien vindt TO het fantastisch.

Smaken verschillen maar ik wil met mijn aanstaande bruid natuurlijk ergens naartoe

wat ze ook leuk vind.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:01:

[...]

Smaken verschillen maar ik wil met mijn aanstaande bruid natuurlijk ergens naartoe

wat ze ook leuk vind.Breng je aanstaande gewoon in de zevende hemel. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn in je huwelijksnacht?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:01:

[...]

Ja, dat zou ik kunnen doen.

Maar ik doe het niet.Jammer je zou er een goede daad mee verrichten.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:03:

[...]

Jammer je zou er een goede daad mee verrichten.

Ik kan er wel 100 leprozen mee helpen. Dat zijn dan 100 goede daden.

Nou, dan is de keus snel gemaakt, he?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:05:

[...]

Ik kan er wel 100 leprozen mee helpen. Dat zijn dan 100 goede daden.

Nou, dan is de keus snel gemaakt, he?Mee eens.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:02:

[...]

Breng je aanstaande gewoon in de zevende hemel. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn in je huwelijksnacht?Ik wil wel wachten tot het huwelijk als je snapt wat ik bedoel.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:08:

[...]

Ik wil wel wachten tot het huwelijk als je snapt wat ik bedoel.Tot NA het huwelijk, mag ik hopen? Ik had het ook over je huwelijksnacht, he; dan ben je die dag getrouwd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:11:

[...]

Tot NA het huwelijk, mag ik hopen? Ik had het ook over je huwelijksnacht, he; dan ben je die dag getrouwd.Maar jij denkt volgens mij meteen aan seks terwijl ik aan een mooie bestemming reis denk voor mijn geliefde.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:14:

[...]

Maar jij denkt volgens mij meteen aan seks terwijl ik aan een mooie bestemming reis denk voor mijn geliefde.Denk jij maar voor jezelf, dan denk ik ook voor mezelf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:16:

[...]

Denk jij maar voor jezelf, dan denk ik ook voor mezelf.Waar denk je dan wel aan?
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:17:

[...]

Waar denk je dan wel aan?

Dat je enorm vermoeiend bent en dat de kans groot is dat je aanstaande je laat staan voor het altaar omdat zij dat ook vindt.

Dan sta je daar met je rijkdom-niet-in-geld. Toch lullig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:21:

[...]

Dat je enorm vermoeiend bent en dat de kans groot is dat je aanstaande je laat staan voor het altaar omdat zij dat ook vindt.

Dan sta je daar met je rijkdom-niet-in-geld. Toch lullig.Je kunt toch niet in het hoofd kijken van mijn aanstaande en dat vermoeiende heeft misschien ook wel met het tijdstip te maken als je slaapt en weer wakker wordt dan kan het meevallen.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:22:

[...]

Je kunt toch niet in het hoofd kijken van mijn aanstaande.Jawel; ik heb een gave.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:23:

[...]

Jawel; ik heb een gave.En die gave is dat je weet wat alle vrouwen denken een soort collectief bewustzijn.
quote:bijvlagen schreef op 10 juni 2015 @ 01:25:

[...]

En die gave is dat je weet wat alle vrouwen denken een soort collectief bewustzijn.Nee, het werkt alleen op maagden die op het punt staan te gaan trouwen met vermoeiende mannen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:27:

[...]

Nee, het werkt alleen op maagden die op het punt staan te gaan trouwen met vermoeiende mannen.Als iemand zo vermoeiend is dan zou je op de eerste plaats helemaal niet op het punt komen om te gaan trouwen en kom je helemaal niet tot het altaar dus je redenatie klopt niet.
Zo,............ik ben helemaal klaar met dat gezemel van jou.

Kun je niet ergens anders een topic gaan vervuilen met gezwets over helemaal niks?

En anders lul je hier nog maar fijn een poosje in de ruimte, maar dan praat je wel tegen jezelf ; mijn goede daad voor vandaag ( en eigenlijk voor de hele week ) zit er weer op doordat ik jou even aandacht heb gegeven.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:32:

Zo,............ik ben helemaal klaar met dat gezemel van jou.

Kun je niet ergens anders een topic gaan vervuilen met gezwets over helemaal niks?

En anders lul je hier nog maar fijn een poosje in de ruimte, maar dan praat je wel tegen jezelf ; mijn goede daad voor vandaag ( en eigenlijk voor de hele week ) zit er weer op doordat ik jou even aandacht heb gegeven.Ik wil ook gaan slapen zodat ik morgen met een vrouw een stuk kan wandelen waar ik verder niks mee bedoel want het is alleen vriendschap met die vrouw en meer niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juni 2015 @ 01:32:

... zit er weer op doordat ik jou even aandacht heb gegeven.Bedankt dat je me waard vind om toch even aandacht aan te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven