Domme acties van jezelf

11-06-2015 08:19 26 berichten
TO begint :

Erachter komen dat je 2 weken terug ìets te enthousiast bent geweest met het volstoppen van de zak van max. 2 Blauw/wit gestreepte shirts hebben en de oude, verlopen in de kast laten liggen en de nieuwe, mooie, favoriete in de zak van max duwen

Een nieuw armbandje voor dochter kopen en haar oude, bij de geboorte gekregen van opa/oma, naamarmbandje in het zakje doen. Dochter kreeg ook een zakje om mee te spelen. Bij het opruimen dat zakje weggooien en er later achterkomen dat je het oude armbandje niet meer kan vinden. Die is dus weggegooid met dat ene zakje wat een spijt!!

Wat zijn jullie domme acties?
Alle reacties Link kopieren
Oooh, wat zonde!

Mijn nieuwe zijden blouse meewassen met de kookwas omdat ik dacht dat het iets anders was... De rafels hingen eraan
Fouten die je maar 1 keer maakt
En mijn prachtige antieke babycape willen bleken voor de nieuwe baby die op komst is en even het emmertje onder de gootsteen zetten omdat het anders in de weg stond en dan 5 dagen later pas weer ontdekken. Hij is nu dus roze uitgeslagen en ik weet nog niet wat we krijgen
Met een doekje met chloor een vlek uit een witte broek halen. Je hand met daarin het chloor doekje daarna per ongeluk even tegen je nieuwe donkere spijkerbroek houden .
Oh, wat zonde!

Gisteren wilde ik even naar het winkelcentrum wandelen met zoontje in de wandelwagen. En ik denk de hele tijd: "Wat raar, ik voel een afwijking naar rechts". Maar gewoon doorlopen. Moet ik na 10 minuten een stoepje af, kukelt dat ding helemaal naar voren. Liep ik zonder linkervoorwiel (lag bij de voordeur)
haha die is leuk!
Dat wassen daar heb ik er hier ook een paar, die kook was heel herkenbaar. 😏 En dan net dat mooiste truitje....
Een zelfgebreid vest (echt nét af) in de wasmachine op het korte programma wassen ipv wolwas
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:vivapimpelmees schreef op 11 juni 2015 @ 08:24:

Fouten die je maar 1 keer maaktIk doe het dus 2 keer iets "kostbaars" weggooien.
quote:Sorende schreef op 11 juni 2015 @ 08:37:

Oh, wat zonde!

Gisteren wilde ik even naar het winkelcentrum wandelen met zoontje in de wandelwagen. En ik denk de hele tijd: "Wat raar, ik voel een afwijking naar rechts". Maar gewoon doorlopen. Moet ik na 10 minuten een stoepje af, kukelt dat ding helemaal naar voren. Liep ik zonder linkervoorwiel (lag bij de voordeur)

ik zie je al lopen haha!

Dingen verwassen ofzo heb ik nooit last van. Dat gaat tot op heden wel goed alleen moet ik minder fanatiek zooi weggooien. Ik heb vaker dat ik net iets weg heb gegooid dat ik al tijden niet nodig heb gehad, en net daarna heb je het nodig. Grrrr!
Nieuwe donkerblauwe heerlijk wollige comfortabele trui aanzien voor een donkerblauwe handdoek, en mee doen in de 60 graden was. Was echt heel erg!
Nieuwe natuursteen wasbak met antikalk schoonmaken nog even laten intrekken ook :(
antieke kanten handschoentjes van oma gehad voor een gala, in de auto even uitgedaan omdat ik anders de touchscreen van mijn telefoon niet kon bedienen, bij het uitstappen eentje verloren...

Wel een half uur lang in het donker en regen gezocht met telefoon als zaklamp of hij niet ergens in een plas was gevallen aan de kant van de weg... een dag later heel de auto afgespeurd... niets!

Heb het nog steeds niet aan oma durven te vertellen...
dat wassen is zo herkenbaar...

een heel duur kasjmieren vest van mijn man in de bonte was mee wassen op 60 graden.... resultaat, een vestje in maat 128.

Laatst een zijden blouse van mezelf over het hoofd gezien en in de donkere was gepropt... een grauw/grijze blouse tot gevolg..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ooit eens in een flinke schoonmaakbui (om 2 uur in de nacht) de wc pot staan boenen. Ik wist niet meer welk schoonmaakmiddel in had gebruikt en pakte een fles bleekmiddel. Dat was een ander schoonmaakmiddel. Door twee verschillende schoonmaakmiddelen in de wcpot kwamen er verschrikkelijke dampen vrij. Ik werd ontzettend benauwd en duizelig. Dus midden in de nacht de dokterswacht gebelt, die zijn toen meteen bij mij aan huis gekomen omdat ik niet gezond klonk.

Ik heb toen een week aan de pufjes gezeten tegen mijn benauwdheid.
Een mooie nieuwe lippenstift gekocht, superblij! Gooi ik het zakje weg, zat hij daar blijkbaar nog in terwijl ik expres nog een keer extra had gekeken! Mijn dag was echt verpest. En nu is mijn trouwring dus spoorloos, met douchen of handen in water doe ik hem altijd af, maar hij is nu dus pleite! Ik kan wel janken, hij was ook te groot en kon zomaar van mijn vinger glijden. Kan dus overal zijn
Wat erg. Ik denk bij mij ook dat soort dingen. Over een emmmer water buigen en hup! daar gaat je mobieltje. En weggooien omdat je denkt dat hij hopeloos verloren is terwijl je achteraf leest dat dat niet hoefde. Helaas niet origineel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:vivapimpelmees schreef op 11 juni 2015 @ 08:24:

Fouten die je maar 1 keer maaktDit topic is leuker inderdaad.
Afgelopen winter, mijn 2 jongsten naar de turnvereniging gebracht, en meteen weggereden. 11/2 uur later kom ik terug, bleek dat er geen turnen was. Zaten ze in hun korte broekje te kleumen van de kou. En ja, ik heb heus wel een A4 gehad, maar met 5 kinderen krijg je bergen papier in huis.-....
@dojobo, wat erg!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Even zo'n leeg Spa-flesje uitkoken, want dan wordt het lekker schoon (maar ook verkreukeld).
Nog nooit van mijn leven een laptop uit mijn handen laten vallen. Tot ik drie weken geleden van mijn vakantiegeld een nieuwe kocht. En... die heb ik laten vallen...scherm te barsten ...
Erg leuk truitje gekocht, niet goedkoop. Terug naar huis met de trein..... Je raad het al, op het perron voel ik me wat kaal, op het moment dat ik erachter kwam waar dat gevoel vandaan komt, zie ik de trein alweer in beweging komen, ik nog zwaaien naar de machinist, die vrolijk terug zwaait..... Mijn telefoon leeg, heb ik thuis de ns gebeld, vriendelijke man aan de lijn, hij zou het navragen, hij kan de conducteur bellen. Maar ja tja het bonnetje zat ook nog in de tas, ik heb het truitje nooit meer terug gezien.
Ook heb ik wel (en niet één keer) sieraden weggegooid, onbewust natuurlijk, maar het moet haast wel, ik ben een armband en twee ringen kwijt, niet tegelijk trouwens, maar zo zonde, spoorloos, moet haast wel met wat rommeltjes weggegooid zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven