Domme acties van jezelf
donderdag 11 juni 2015 om 08:19
TO begint :
Erachter komen dat je 2 weken terug ìets te enthousiast bent geweest met het volstoppen van de zak van max. 2 Blauw/wit gestreepte shirts hebben en de oude, verlopen in de kast laten liggen en de nieuwe, mooie, favoriete in de zak van max duwen
Een nieuw armbandje voor dochter kopen en haar oude, bij de geboorte gekregen van opa/oma, naamarmbandje in het zakje doen. Dochter kreeg ook een zakje om mee te spelen. Bij het opruimen dat zakje weggooien en er later achterkomen dat je het oude armbandje niet meer kan vinden. Die is dus weggegooid met dat ene zakje wat een spijt!!
Wat zijn jullie domme acties?
Erachter komen dat je 2 weken terug ìets te enthousiast bent geweest met het volstoppen van de zak van max. 2 Blauw/wit gestreepte shirts hebben en de oude, verlopen in de kast laten liggen en de nieuwe, mooie, favoriete in de zak van max duwen
Een nieuw armbandje voor dochter kopen en haar oude, bij de geboorte gekregen van opa/oma, naamarmbandje in het zakje doen. Dochter kreeg ook een zakje om mee te spelen. Bij het opruimen dat zakje weggooien en er later achterkomen dat je het oude armbandje niet meer kan vinden. Die is dus weggegooid met dat ene zakje wat een spijt!!
Wat zijn jullie domme acties?
donderdag 11 juni 2015 om 08:25
donderdag 11 juni 2015 om 08:37
Oh, wat zonde!
Gisteren wilde ik even naar het winkelcentrum wandelen met zoontje in de wandelwagen. En ik denk de hele tijd: "Wat raar, ik voel een afwijking naar rechts". Maar gewoon doorlopen. Moet ik na 10 minuten een stoepje af, kukelt dat ding helemaal naar voren. Liep ik zonder linkervoorwiel (lag bij de voordeur)
Gisteren wilde ik even naar het winkelcentrum wandelen met zoontje in de wandelwagen. En ik denk de hele tijd: "Wat raar, ik voel een afwijking naar rechts". Maar gewoon doorlopen. Moet ik na 10 minuten een stoepje af, kukelt dat ding helemaal naar voren. Liep ik zonder linkervoorwiel (lag bij de voordeur)
donderdag 11 juni 2015 om 09:05
quote:Sorende schreef op 11 juni 2015 @ 08:37:
Oh, wat zonde!
ik zie je al lopen haha!
Dingen verwassen ofzo heb ik nooit last van. Dat gaat tot op heden wel goed alleen moet ik minder fanatiek zooi weggooien. Ik heb vaker dat ik net iets weg heb gegooid dat ik al tijden niet nodig heb gehad, en net daarna heb je het nodig. Grrrr!
Oh, wat zonde!
ik zie je al lopen haha!
Dingen verwassen ofzo heb ik nooit last van. Dat gaat tot op heden wel goed alleen moet ik minder fanatiek zooi weggooien. Ik heb vaker dat ik net iets weg heb gegooid dat ik al tijden niet nodig heb gehad, en net daarna heb je het nodig. Grrrr!
donderdag 11 juni 2015 om 09:31
antieke kanten handschoentjes van oma gehad voor een gala, in de auto even uitgedaan omdat ik anders de touchscreen van mijn telefoon niet kon bedienen, bij het uitstappen eentje verloren...
Wel een half uur lang in het donker en regen gezocht met telefoon als zaklamp of hij niet ergens in een plas was gevallen aan de kant van de weg... een dag later heel de auto afgespeurd... niets!
Heb het nog steeds niet aan oma durven te vertellen...
Wel een half uur lang in het donker en regen gezocht met telefoon als zaklamp of hij niet ergens in een plas was gevallen aan de kant van de weg... een dag later heel de auto afgespeurd... niets!
Heb het nog steeds niet aan oma durven te vertellen...
donderdag 11 juni 2015 om 09:34
dat wassen is zo herkenbaar...
een heel duur kasjmieren vest van mijn man in de bonte was mee wassen op 60 graden.... resultaat, een vestje in maat 128.
Laatst een zijden blouse van mezelf over het hoofd gezien en in de donkere was gepropt... een grauw/grijze blouse tot gevolg..
een heel duur kasjmieren vest van mijn man in de bonte was mee wassen op 60 graden.... resultaat, een vestje in maat 128.
Laatst een zijden blouse van mezelf over het hoofd gezien en in de donkere was gepropt... een grauw/grijze blouse tot gevolg..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 11 juni 2015 om 09:42
Ooit eens in een flinke schoonmaakbui (om 2 uur in de nacht) de wc pot staan boenen. Ik wist niet meer welk schoonmaakmiddel in had gebruikt en pakte een fles bleekmiddel. Dat was een ander schoonmaakmiddel. Door twee verschillende schoonmaakmiddelen in de wcpot kwamen er verschrikkelijke dampen vrij. Ik werd ontzettend benauwd en duizelig. Dus midden in de nacht de dokterswacht gebelt, die zijn toen meteen bij mij aan huis gekomen omdat ik niet gezond klonk.
Ik heb toen een week aan de pufjes gezeten tegen mijn benauwdheid.
Ik heb toen een week aan de pufjes gezeten tegen mijn benauwdheid.
donderdag 11 juni 2015 om 09:48
Een mooie nieuwe lippenstift gekocht, superblij! Gooi ik het zakje weg, zat hij daar blijkbaar nog in terwijl ik expres nog een keer extra had gekeken! Mijn dag was echt verpest. En nu is mijn trouwring dus spoorloos, met douchen of handen in water doe ik hem altijd af, maar hij is nu dus pleite! Ik kan wel janken, hij was ook te groot en kon zomaar van mijn vinger glijden. Kan dus overal zijn
donderdag 11 juni 2015 om 09:51
donderdag 11 juni 2015 om 10:49
vrijdag 12 juni 2015 om 08:39
Erg leuk truitje gekocht, niet goedkoop. Terug naar huis met de trein..... Je raad het al, op het perron voel ik me wat kaal, op het moment dat ik erachter kwam waar dat gevoel vandaan komt, zie ik de trein alweer in beweging komen, ik nog zwaaien naar de machinist, die vrolijk terug zwaait..... Mijn telefoon leeg, heb ik thuis de ns gebeld, vriendelijke man aan de lijn, hij zou het navragen, hij kan de conducteur bellen. Maar ja tja het bonnetje zat ook nog in de tas, ik heb het truitje nooit meer terug gezien.