Zie je het voor je, scriptie klaar en je slaat het bestand van een Word bestand op in een PDF en daar gaat iets fout. De scriptie is gedrukt en ingebonden met een metalen ringband. Ik weet het, het is ontzettend stom maar ik baal echt als een stekker... Is er iemand die zoiets ook mee heeft gemaakt? Ik wil graag terug om de voorkant nog een keer te laten drukken en opnieuw in te laten binden. Is het mogelijk om een metalen ringband weer open te krijgen?
Ja, omdat ik hem morgenochtend ook in moet leveren en zij anders misschien geen tijd meer hebben. Ik bel ze morgen even en ik hoop maar dat dat kan. En anders neem ik gewoon een gereedschapje mee dat ik die ringband weer los kan krijgen
Joh, het gaat gewoon om een printopdracht. Nog een keer uitprinten dus.
Anoniem_91016
donderdag 11 juni 2015 om 20:07
De metalen ringband kunnen ze eruit trekken. Die kun je dan niet meer gebruiken, maar voor een euro of wat zetten ze er vast een nieuwe voor je omheen. Geen probleem.
Oh gelukkig maar! Ik ga het ze morgenvroeg heel lief vragen. De helft van de titel is niet mee gekomen, waardoor wat er nu staat nergens op slaat. Thanks voor het mee denken, dit stelt me wel gerust.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.