Werk & Studie alle pijlers

ICM, LOI, Nima > ervaringen?

31-08-2008 19:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik wil graag een cursus/opleiding richting marketing doen om straks voor Nima B marketing (of marketing communicatie) te gaan.

Zijn er hier mensen die een NIMA examen gedaan hebben en daarvoor een opleiding op bijvoorbeeld LOI of ICM gedaan hebben?

Wat zijn jullie ervaringen? Andere tips zijn ook welkom natuurlijk!

Groetjes
Hoi Xanel,

Ik zit juist weer even de boel op te pakken. Ik ga in januari NIMA a2 doen. A1 heb ik januari 2007 gedaan, toen ontdekte ik dat ik zwanger was en heeft het even stil gelegen. In januari dus afmaken!

Daarna misschien wel NIMA B. Ik heb het voornamelijk zelfstudie gedaan.Was wel heavy.

Wil je ook eerst A gaan doen of heb je die al?
Ik ben niet van plan eerst NIMA A te gaan doen omdat ik tijdens mij HBO al veel marketing gehad heb.

Waar heb jij de opleiding gedaan? Ik zit nu te denken aan het iCM..

groetjes xanel
Vijf geleden heb ik Nima A gedaan via het LOI, dat vond ik echt drie keer niks. Ik had het idee dat de leerstof niet aansloot op het examen. Een jaar later heb ik Nima B via de Fontys Hogeschool gedaan (beviel me erg goed) Afgelopen jaar ben ik EINDELIJK geslaagd voor Nima C.

Ik heb erg goede dingen gehoord over SRM, wellicht kun je daar eens informatie inwinnen?

Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Hallo Allemaal,

Ik wil ik oktober graag het exmane nima marketingcommunicatie B gaan doen. Hiervoor heb ik via LOI de eerste lespakketten thuis gekregen. De laatste lessen kunnen ze me echter niet voor het examen opsturen. iemand ervaring met de cursus? Zou ik de laatste lessen kunnen overslaan, of is het meer dan examentraining (die ik zelf via het nima kan doen?)

Graag jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven