Skypepersoon reageert traag
zondag 14 juni 2015 om 00:04
Hebben jullie ook wel eens dat je met iemand wil chatten op Skype en dat deze persoon dan traag reageert? Zo ja, hoe ga je hier dan mee om? Zo nee, ja oké, dan is dit topic niet op jou van toepassing.
Nou, dit was 'm alweer. Graag doe ik nog de lieve groetjes aan iedereen wier naam met een K begint en ik draag dit topic op aan Jezus Chistus hemzelve.
P.S. ik ben relatief nieuw op Viva, dus ken de subfora niet goed. Ik heb 't in Thuis gepost omdat ik daar nu ben.
Nou, dit was 'm alweer. Graag doe ik nog de lieve groetjes aan iedereen wier naam met een K begint en ik draag dit topic op aan Jezus Chistus hemzelve.
P.S. ik ben relatief nieuw op Viva, dus ken de subfora niet goed. Ik heb 't in Thuis gepost omdat ik daar nu ben.
zondag 14 juni 2015 om 00:08
zondag 14 juni 2015 om 00:55
De persoon waar dit topic betrekking heeft, is op een om anonimiteitsredenen niet nader te benoemen tijdstip tussen het aanmaken van dit topic en nu offline gegaan. Het belang van dit topic kan derhalve van code rood teruggeschroefd worden naar oranje. Desondanks iedereen hartelijk bedankt voor de snelle reacties.
zondag 14 juni 2015 om 02:00
quote:hallolievemensen schreef op 14 juni 2015 @ 00:50:
Jammer dat dit topic heeft moeten escaleren in allerlei Godslatserlijke praktijken. Ik trek mijn eerdere woorden in en draag 't topic met terugwerkende kracht op aan de tweede gegadigde, Dries Roelvink.
Misschien ligt het aan de medicijnen, maar ik moest hier serieus om lachen.
Ook om de post van AllieBrosh.
Jammer dat dit topic heeft moeten escaleren in allerlei Godslatserlijke praktijken. Ik trek mijn eerdere woorden in en draag 't topic met terugwerkende kracht op aan de tweede gegadigde, Dries Roelvink.
Misschien ligt het aan de medicijnen, maar ik moest hier serieus om lachen.
Ook om de post van AllieBrosh.
zondag 14 juni 2015 om 10:10