Skypepersoon reageert traag

14-06-2015 00:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook wel eens dat je met iemand wil chatten op Skype en dat deze persoon dan traag reageert? Zo ja, hoe ga je hier dan mee om? Zo nee, ja oké, dan is dit topic niet op jou van toepassing.

Nou, dit was 'm alweer. Graag doe ik nog de lieve groetjes aan iedereen wier naam met een K begint en ik draag dit topic op aan Jezus Chistus hemzelve.

P.S. ik ben relatief nieuw op Viva, dus ken de subfora niet goed. Ik heb 't in Thuis gepost omdat ik daar nu ben.
Ehm waarvan akte dan maar?

Ontopic:

Als ik met Jezus probeer te Skypen reageert hij helemaal niet.

Ik denk dat mijn skype stuk is.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
O ja en als het over Skype gaat, dan had je topic denk ik op Digi moeten staan.

Thuis is meer voor Welke kleur gordijnen past bij mijn kat, of Welke bank koop ik voor mijn goudvis.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Reageert de persoon zelf traag of de verbinding?

Jammer dat ik dan niet de groetjes krijg, maar je kan niet alles hebben schijnbaar..
Sjongejongejongejonge........
..
classyladeee wijzigde dit bericht op 14-06-2015 00:14
Reden: Never mind
% gewijzigd
Sjongejongejongejonge........
Groetjes terug van Jezus!

Slik die kikker!
Jezus wacht tot er iemand belt met een N

Jezus skypt niet.
Nee die zit braaf naast de telefoon te wachten.
Wel een beetje een ouderwets type dan, die Jezus....
Slik die kikker!
Ja hij is ook ouder dan Sinterklaas dus dan krijg je dat.
Jammer dat dit topic heeft moeten escaleren in allerlei Godslatserlijke praktijken. Ik trek mijn eerdere woorden in en draag 't topic met terugwerkende kracht op aan de tweede gegadigde, Dries Roelvink.
De persoon waar dit topic betrekking heeft, is op een om anonimiteitsredenen niet nader te benoemen tijdstip tussen het aanmaken van dit topic en nu offline gegaan. Het belang van dit topic kan derhalve van code rood teruggeschroefd worden naar oranje. Desondanks iedereen hartelijk bedankt voor de snelle reacties.
Jaaa ik krijg de groetjes!
Telt username ook?

In dat geval, groetjes terug!
Jaja...
quote:hallolievemensen schreef op 14 juni 2015 @ 00:50:

Jammer dat dit topic heeft moeten escaleren in allerlei Godslatserlijke praktijken. Ik trek mijn eerdere woorden in en draag 't topic met terugwerkende kracht op aan de tweede gegadigde, Dries Roelvink.

Misschien ligt het aan de medicijnen, maar ik moest hier serieus om lachen.

Ook om de post van AllieBrosh.

quote:Kunai schreef op 14 juni 2015 @ 02:00:

[...]

Misschien ligt het aan de medicijnen, maar ik moest hier serieus om lachen.

Ook om de post van AllieBrosh.

Ik ook (en ik slik geen medicijnen) TO heeft best wel humor.
Ik om:

p.s. Ik heb hem bij thuis gepost, omdat ik daar nu ben
Geweldig dit!
quote:vergrootglas schreef op 14 juni 2015 @ 08:00:

Ik om:

p.s. Ik heb hem bij thuis gepost, omdat ik daar nu ben Gelukkig stond het niet bij de pijler "seks"
Wat een leuk topic.
Jezus dankt u maar hij was even druk.

Tot snel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
tja, Jezus zit ook niet op Viva forum, maar volgens mij zit ie of in Noorwegen of waar dan ook. Alleen Jezus, en God dan?

Onder welke topic moet je iets zetten als in de hel bent?( ik)
quote:chinchilla schreef op 14 juni 2015 @ 10:03:

tja, Jezus zit ook niet op Viva forum, maar volgens mij zit ie of in Noorwegen of waar dan ook. Alleen Jezus, en God dan?

Onder welke topic moet je iets zetten als in de hel bent?( ik)Kinderen. Actueel kan eventueel ook.
Slik die kikker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven