Haha ja als ik seksuele handelingen met deze man uitgevoerd zou hebben zou ik me wel lullig of hoerig voelen.
Anders zou ik vaker afspreken ik heb ook wel eens betaald gekregen om met een man uit eten te gaan zonder verdere dingen te doen als seks of zoenen alleen uit eten en wat na borellen
Anoniem_227835
maandag 15 juni 2015 om 16:14
mensen geven mij spontaan geld, gewoon, zo op straat. Heel normaal hoor
Anoniem_234989
maandag 15 juni 2015 om 16:14
Misschien heb je iets gezegd over geld? Dat je geld nodig had of dat je graag iets wilde kopen?
Ik heb het ook weleens gehad met een laptop. Sommige mannen doen dat gewoon. Je kan het altijd teruggeven. Ik heb die laptop wel geweigerd trouwens
Was het iemand die je al goed kende? Bedoel je met een romantische avond dat je een strandwandeling bij zonsondergang hebt gemaakt met hem, of speelde het zich meer af in bed? Ik vind het ook best vreemd dat hij dan geld door de brievenbus gooit. Maar als het een goede vriend was tegen wie je verteld hebt dat je je huur deze maand niet meer kunt betalen of zo, dan wordt het al weer een ander verhaal.
Anoniem_192110
maandag 15 juni 2015 om 16:18
Wat vreemd zeg. Niet normaal!
Anoniem_221125
maandag 15 juni 2015 om 16:22
Of zo van; Ja, was gezellig maar niet nog een keer, hopelijk kan ik het goedmaken met deze envelop.