Waarom geeft hij mij geld?

15-06-2015 16:02 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af, heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Is het normaal dat als je echt een heel leuke romantische avond hebt met een man, dat hij dan

de volgende dag langskomt en een enveloppe met inhoud door je brievenbus gooit?

Voelt toch een beetje vreemd vind ik, iemand hier ervaring mee??
Ik heb hem via een datingsite ontmoet, we hebben wat avonden geapt, en toen afgesproken, er is nooit over geld of geldproblemen gepraat, daarom vind ik het zo vreemd.

Hij kwam heel vertrouwd over, dus ik heb hem gewoon bij me thuis uitgenodigd, en van het 1...

Ik heb er geen spijt van ofzo, misschien knelde zn portemonnee??
Is het misschien bedoeld als bloemetje of doos bonbons maar weet hij niet zo goed hoe hij met vrouwen om moet gaan en dat geld geven echt not done is?

Hoe weet je zeker dat het van hem is? En ga je hem er nog op aanspreken?
Wat bizar.... Maar hij woonde dus bij je in de buurt? Dat hij de volgende ochtend weer even langs kon fietsen om het in je brievenbus te gooien bedoel ik. Weet je echt 100% zeker dat het van hem is? Heb je hem daarna nog gesproken en zei hij er toen nog wat over?
Net als een aantal anderen vraag ik me af of hij het wel in je brievenbus heeft gedaan? Of dat het wel bedoelt is voor jou en niet voor je buren? Ik zou hem gewoon een berichtje sturen en vragen of het van hem is, en zo ja, waarom?!
Sorry dat ik wat traag ben met alle vragen, ik nooit zoveel reacties verwacht, en de aardappels staan op:)

Hij woont ongeveer 80 km bij me vandaan, ik heb hem ge apt , wil het nu toch ook wel weten of het echt van hem is, en waarom??
quote:beaujean79 schreef op 15 juni 2015 @ 17:09:

Ik heb hem via een datingsite ontmoet, we hebben wat avonden geapt, en toen afgesproken, er is nooit over geld of geldproblemen gepraat, daarom vind ik het zo vreemd.

Hij kwam heel vertrouwd over, dus ik heb hem gewoon bij me thuis uitgenodigd, en van het 1...

Ik heb er geen spijt van ofzo, misschien knelde zn portemonnee??

Ja.

Of hij wilde je op héél subtiele wijze (dat moeten we hem nageven) duidelijk maken dat hij pertinent géén relatie met je wil hebben.

Is ook een optie.
Ik heb weleens een ons gehad met iemand die de volgende dag blij zei dat hij het ook zo leuk vond omdat het gratis was. Met iemand als ik!

Jarenlang voer voor analyse met vrienden geweest die opmerking.

Misschien.was deze man gewend aan dames die eerst uitgebreid uit eten wilden en dan na drie dates eens een kus op de wang gaven (zo'n soort uitleg had e bewuste man) Economisch gezien is dit dan dus heel logisch.
Uhhhh ja dit is vreemd.

Alhoewel, ik chat soms op een chatsite. Geen specifieke sekschatsite overigens.

Eerste vraag van een man was laatst ook of ik wel eens een seksdate had voor geld??!!

Uhhhh NÉÉ, maar afhankelijk van wat jij moet kosten heb ik misschien wel belangstelling

Nee, ik begreep het verkeerd hij wilde mij betalen...

Ow , nou laat dan maar..

Hij beweerde dat hij heel graag eens zo' n date wilde hebben .. leek hem heel geil.....

Beetje apart...

Dus tja, misschien is dit het nieuwe daten?
In ieder geval kan je nu een soa test betalen.
quote:beaujean79 schreef op 15 juni 2015 @ 16:57:

Haha, dank je, ik had van de avond zelf al genoten, waarom dat geld erbovenop?

Vraag het aan hem.

Heb je gelijk je antwoord.
Hij ging een uur of 12 s'avonds weg , ik weet niet of hij het toen al in de brievenbus gedaan heeft? Bizar dekt de lading niet Ik laat het weten als ie reageert, eet smakelijk..
?! Voor 'bewezen diensten'?!
Misschien heeft hij iets in huis stuk gemaakt wat jij nog niet weet?
Wat raar joh... maar misschien niet van hem afkomstig?
Ik geloof echt niet dat het van hem is... Waarom zou hij de volgende dag 80 km rijden om een envelop met geld in je bus te duwen...?
Dus hij ging om middernacht bij je weg. Reed toen 80 km naar zijn huis en vandaag reed hij weer 80 km naar jouw huis om geld in de bus te gooien. De kerel heeft dus niet alleen geld maar ook tijd teveel. Klinkt allemaal heel erg logisch.
Teveel sex and the city gekeken denk ik
Raar verhaal hoor. Heb jij toevallig het etentje betaald ofzo en dat hij dat terugbetaald heeft ofzo?
anoniem_130184 wijzigde dit bericht op 15-06-2015 17:46
Reden: Typefoutje
% gewijzigd
quote:jippie55 schreef op 15 juni 2015 @ 17:43:

Teveel sex and the city gekeken denk ikOf dagboek van een callgirl. Die meid was ook het vak in gerold nadat ze na een afspraakje met een leuke bonus weg ging.
Om condooms te halen voor je volgende date?
Jammer dat er gewacht moet worden op meer info want TO is aan het eten geloof ik.

Ben zo benieuwd of de klant minnaar nog een stukje uitleg gaat geven.

Want daarna horen wij het pas weer natuurlijk.

Góh, ik krijg geen hap door mijn keel van de spanning.
De meeste betalen vooraf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien gaat die kerel normaal gesproken wel voor de betaalde seks.... en nu voor de afwisseling een keertje niet.

En die enveloppen met geld zitten dan toch al standaard in zijn tas, dus kon hij er net zo goed eentje bij jou in de brievenbus gooien.

Ofzo.
Dat gebeurt mij nou nooit!

En ik ben nog wel aan het sparen voor een nieuwe auto
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vraag me af wat voor datingsite het was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven