Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jane-ice, jij bent altijd zo goed bezig
quote:Gatti schreef op 14 juni 2015 @ 08:41:

Actiecode voor ¤10 korting bij AH als je 't ophaalt bij een pick up point.

Waarschijnlijk een foutje waardoor er geen minimum bestelbedrag is.

Als je 't wasmiddel besteld in de bonus 2+2, krijg je 4 pakken wasmiddel voor ¤5,zoveel.

Let wel op dat je de goede bonus pakt omdat 't op zondag wijzigt.

http://nl.pepper.com/aanb ... oint-bestellingen-ah-8495Werkt idd! Bedankt!
Procrastinate now and panic later.
quote:melbrw schreef op 15 juni 2015 @ 12:12:

Jane-ice, jij bent altijd zo goed bezig Ach, valt wel mee. Ik deel gewoon wat ik tegenkom.🌹
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:_blabla_ schreef op 10 juni 2015 @ 23:05:

[...]

Ja, ik ook. En de mona en de sensodyne en de unox (volgens mij hebben ze vandaag de administratie even bijgewerkt ofzo).

(nu alleen nog de kleenex, al meer dan een maand geleden ingediend, nog steeds geen reactie, op mails eerst nog wel, maar nu opeens ook niet meer. En honig nog, die hebben 2/3 van het bedrag over gemaakt en reageren helemaal niet op mail)Ik zit ook nog op kleenex te wachten, heb een mail gestuurd en kreeg van kleenex een bericht terug om tel 0800 0227171 te bellen met een referentienummer. Uiteindelijk heeft die desk vanmorgen toegezegd geld over te maken.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
quote:Pochacco schreef op 16 juni 2015 @ 11:59:

[...]

Ik zit ook nog op kleenex te wachten, heb een mail gestuurd en kreeg van kleenex een bericht terug om tel 0800 0227171 te bellen met een referentienummer. Uiteindelijk heeft die desk vanmorgen toegezegd geld over te maken.Ik heb een paar dagen geleden mijn geld terug gekregen. Kreeg ik vanochtend eindelijk reactie op mijn mail, ze hadden mijn aanvraag niet ontvangen en of ik even door wilde geven welk product ik gekocht had dan konden ze het alsnog overmaken, huh??? Volgens heeft kleenex zijn eigen administratie niet goed op orde.
quote:_blabla_ schreef op 16 juni 2015 @ 12:21:

[...]

Ik heb een paar dagen geleden mijn geld terug gekregen. Kreeg ik vanochtend eindelijk reactie op mijn mail, ze hadden mijn aanvraag niet ontvangen en of ik even door wilde geven welk product ik gekocht had dan konden ze het alsnog overmaken, huh??? Volgens heeft kleenex zijn eigen administratie niet goed op orde.Dat gevoel heb ik ook. Ze hebben mijn aanvraag ook niet gevonden en maar gewoon ¤3 overgemaakt, dus ik mag eigenlijk niet klagen
Na tweeënhalve week, twee contactformulieren ingevuld te hebben en 0,0 reactie van honig ze vandaag maar eens aangesproken op facebook, en nu binnen een halve dag reactie (toch apart dat ze dan opeens wel reactievermogen hebben).

(ik had namelijk coupons waarmee ik drie keer vijf euro terug zou krijgen, maar ik had vier, vier en twee euro gehad, dus ipv 15 euro 10 euro en ik vroeg mij af waarom ik maar 2/3 van het bedrag uitgekeerd had gekregen).

Heb nu de toezegging dat ze het uit gaan zoeken, ben benieuwd.
Bij mijn albert heijn zijn de trostomaten idioot goedkoop (voor ah-begrippen zeker); voor vijftig cent per vijf. Dan maak ik vanavond wel wat extra tomatensaus.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Had ik eindelijk de wokpasta bij hoogvliet gevonden en gekocht, blijkt dat er een sticker op had moeten zitten . Note to myself: volgende keer beter actie voorwaarden lezen
Iemand enig idee waar die de oetker mug cake te koop is. Twee maal ah en mcd gehad die hebben het niet Dank
Kijk eens bij de action, wie weet hebben zij het wel, daar hebben ze soms dr oetker partijen liggen.
Ik heb de mugcake bij de hoogvliet gekocht. Als je via scoupy app geld terug vraagt, staan de winkels in jouw buurt erbij. Denk dat het product te nieuw is om bij action te liggen
quote:jumper1 schreef op 21 juni 2015 @ 09:39:

Iemand enig idee waar die de oetker mug cake te koop is. Twee maal ah en mcd gehad die hebben het niet Dank

Is alleen te krijgen bij de jumbo en de hoogvliet, dat staat er ook bij als je op het product klikt in de scoupy app.

(al staat een stukje verderop dat het product oa verkrijgbaar is bij jumbo, hoogvliet en c1000, dus de c1000 blijkbaar ook)
Gratis bolletje granenbeschuit.

https://www.kortingisleuk.nl/granenbeschuit

De code die je nodig hebt is FK39CHC

Deze actie is verspreid via de bolletje nieuwsbrief, maar het is een algemene code (iedereen heeft dezelfde gekregen)
Gratis look o look 4d snoepjes.

http://www.lookolook.nl/testnuzelf
quote:_blabla_ schreef op 21 juni 2015 @ 10:35:

Gratis bolletje granenbeschuit.

https://www.kortingisleuk.nl/granenbeschuit

De code die je nodig hebt is FK39CHC

Deze actie is verspreid via de bolletje nieuwsbrief, maar het is een algemene code (iedereen heeft dezelfde gekregen)thnx!!
Is er ook ergens een lijstje met alle GTA`s van dit moment?
Volgens mij heb ik iets dat hier thuishoort.

Ik had al tien jaar Digitenne en daar betaalde ik de laatste jaren 12,50 voor. Nu kreeg ik zo'n 6 weken geleden een brief van KPN met de melding dat er zoveel mensen overstappen naar iets anders dat ze besloten om Digitenne 14,00 te maken, om het betaalbaar voor KPN te houden. Omdat kabeltv 18 euro kost besloot ik daarop over te stappen en belde KPN om op te zeggen en toen deden ze mij een aanbod dat ik niet kon weigeren. Zij boden mij een alles in één pakket aan bestaande uit interactieve tv, internet en telefoon voor 12,50 per maand geldend voor een jaar en de originele prijs is 60 euro. Ik heb het gedaan. Vanmorgen is de monteur geweest om alles aan te sluiten en ik heb heeeeel veeeel televisiezenders en nog veeeel meer radiozenders en ik heb uitzending gemist en programma's vanaf het begin bekijken en het internet is echt supersnel.

Ik weet niet of deze deal ook geldt voor nieuwe klanten, maar voor Digitenneklanten geldt het zeker.

Enjoy.
Telkens als de voorwaarden worden gewijzigd dan mag je binnen een wettelijk bepaalde termijn alles opzeggen. Dat hoort er wel thuis.

Die wettelijke termijn is op te vragen of te zoeken.
Als je een optimel account hebt dan kan je gratis een nieuwe smaak stevige yoghurt (1,6% vet) proberen.

Zulke aanbiedingen krijg je via hun nieuwsbrief. Het leek op kwark, maar toch niet helemaal. Iets zuriger dan magere kwark (0% vet) die ik meestal eet.
Vandaag voor de mug cake en vifit gekeken maar helaas was er niet.
quote:Flashy schreef op 23 juni 2015 @ 17:34:

Vandaag voor de mug cake en vifit gekeken maar helaas was er niet.Heb je in een winkel gekeken die in scoupy app staat gemeld bij het product? Bv Mugcake is geloof ik alleen bij hoogvliet en plus?
quote:Pochacco schreef op 23 juni 2015 @ 18:06:

[...]

Heb je in een winkel gekeken die in scoupy app staat gemeld bij het product? Bv Mugcake is geloof ik alleen bij hoogvliet en plus?Jumbo ook:)
quote:gordijn87 schreef op 23 juni 2015 @ 18:36:

[...]

Jumbo ook:)Gelukkig hield ik een slag om de arm
quote:Pochacco schreef op 23 juni 2015 @ 18:06:

[...]

Heb je in een winkel gekeken die in scoupy app staat gemeld bij het product? Bv Mugcake is geloof ik alleen bij hoogvliet en plus?Nee hij bij de winkel die hij aangaf als dichtstbijzijnde verkooppunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven