Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi Thee, groetjes van de "groene schoenen-familie"
Ik lees altijd mee en ben blij met alle tips.

Vandaag bij Kruidvat 2 Fa douche gekocht van 0,89 per stuk en daar kreeg ik een cadeaukaart bij van ¤5 te besteden bij kruidvat. Er stond wel bij op=op dus ik weet niet hoe lang de actie duurt.
@Kikkerprinses.

Thanks voor je tip! Heb gelijk een bon ( en 2 dingen van 89 ct gehaald).

GTA's van Scoupy zijn er ook weer!

Heb gister de Wieckse Radler, Vifit en de sladressing gehaald. Geld is al gestort!.

Verder voor ¤ 3.50 bij AH 1.5kg gehakt gehaald ( 35% sticker ) en een foute aanbieding van vorige week ( 3 voor 7 euro ipv 9 euro)

Gelijk alles in porties verdeeld en in de vriezer gelegd
Ik had even een vraagje over de scoupy app. Mijn man wees me erop dat je daar eigenlijk geen adres hoeft aan te geven als je jezelf aanmeldt, dus als je 2 rekeningnummers en 2 mobieltjes hebt kun je 2 keer geld terug krijgen. Klopt dat of moet je later je adres nog invullen?? (Is voor mij alweer een poosje geleden!)
http://onlinepromo.eu/honig_15-0081/

Gratis Honig Wokpasta, ik weet niet of deze al bekend was maar deze kwam ik zojuist tegen.
Hoge hak of geen hak!!
Ik ben al op zoek gegaan naar de wokpasta, maar nog nergens een actie-verpakking gevonden :( Gelukkig loopt deze actie nog wel even!
Zojuist een actieverpakking van de Honig gevonden bij de Jumbo supermarkt. Hier hadden ze alleen nog maar de Wokpasta Spaghettini met actie sticker. De Wokpasta Fusilli hadden ze hier nog niet met actie verpakking. We blijven op zoek.

@ Bumba1985; het klopt inderdaad dat je met de scoupy app niet je adresgegevens hoeft achter te laten. Maar moet je bij het aanmaken van een account niet je adres gegevens achter laten? en je app is aan je account gekoppeld? Ik weet het niet zeker hoor.
Hoge hak of geen hak!!
quote:Bumba1985 schreef op 09 juni 2015 @ 19:07:

Ik had even een vraagje over de scoupy app. Mijn man wees me erop dat je daar eigenlijk geen adres hoeft aan te geven als je jezelf aanmeldt, dus als je 2 rekeningnummers en 2 mobieltjes hebt kun je 2 keer geld terug krijgen. Klopt dat of moet je later je adres nog invullen?? (Is voor mij alweer een poosje geleden!)Ik vind dat geen vrekken maar fraude..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Rasonkel schreef op 06 juni 2015 @ 19:07:

Hoi Thee, groetjes van de "groene schoenen-familie"Heeee, wat ontzettend leuk!!! Hoe gaat het met jullie en met 'uk'?
Heb vandaag een mail gekregen dat GTA van Chocomel goedgekeurd is
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 10 juni 2015 @ 22:42:

Heb vandaag een mail gekregen dat GTA van Chocomel goedgekeurd is

Ja, ik ook. En de mona en de sensodyne en de unox (volgens mij hebben ze vandaag de administratie even bijgewerkt ofzo).

(nu alleen nog de kleenex, al meer dan een maand geleden ingediend, nog steeds geen reactie, op mails eerst nog wel, maar nu opeens ook niet meer. En honig nog, die hebben 2/3 van het bedrag over gemaakt en reageren helemaal niet op mail)
Weet iemand wanneer uitverkoop van zomerkleding start, in grote ketens zoals h&m/zara?
quote:Qian schreef op 11 juni 2015 @ 12:11:

Weet iemand wanneer uitverkoop van zomerkleding start, in grote ketens zoals h&m/zara?

Via Google

Datum zomersale H&M

H&M doet vooraf nooit mededelingen over de start van de uitverkoop. De startdatum van de zomersale is echter ongeveer te voorspellen door de startdatums van de vorige jaren met elkaar te vergelijken. De datum voor de volgende zomersale zal ongeveer gelijk zijn. De voorgaande jaren startte de zomersale op:

2011: 7 juni 2011

2012: 11 juni 2012

2013: 13 juni 2013

2014: 12 juni 2014

Datum Zara zomersale

De startdatum van de zomersale is enigszins te voorspellen door de startdatums van de vorige jaren met elkaar te vergelijken. De volgende zomersale zal waarschijnlijk op ongeveer dezelfde datum van start gaan. De zomersale begon de afgelopen jaren op de volgende datums:

2010: 23 juni 2010

2011: 23 juni 2011

2012: 28 juni 2012

2013: 21 juni 2013

2014: 19 juni 2014

Wat opvalt is dat het allemaal donderdagen en vrijdagen waren. Te verwachten is dus dat de zomersale elk jaar op de laatste of een-na-laatste donderdag of vrijdag van juni begint. Hiermee begint de uitverkoop bij de Zara altijd pas relatief laat.

@Blabla: Oh, dankjewel! En wat toevallig dat het nu ongeveer is.
quote:Qian schreef op 11 juni 2015 @ 13:32:

@Blabla: Oh, dankjewel! En wat toevallig dat het nu ongeveer is.Heb die van Zara ook nog even toegevoegd voor je.
Vanaf morgen bij Nelson 25% korting op schoenen (VIP avond, vanaf 18:00 en dan de rest van het weekend)
off
quote:thee schreef op 10 juni 2015 @ 22:26:

[...]

Heeee, wat ontzettend leuk!!! Hoe gaat het met jullie en met 'uk'?

Ja heel goed eigenlijk. Volgend jaar naar groep 3. Ze zit heel lekker in haar vel. En dat maakt mij ook blij.

En met jou?
Cardini's Dressing geen Scoupy coupons meer?!

Monsters...
Prrrr, mauw miawwwww.
GTA Milka bij Deen

https://www.kortingisleuk.nl/deenmilka

Hier geen Deen in de buurt
Prrrr, mauw miawwwww.
Actiecode voor ¤10 korting bij AH als je 't ophaalt bij een pick up point.

Waarschijnlijk een foutje waardoor er geen minimum bestelbedrag is.

Als je 't wasmiddel besteld in de bonus 2+2, krijg je 4 pakken wasmiddel voor ¤5,zoveel.

Let wel op dat je de goede bonus pakt omdat 't op zondag wijzigt.

http://nl.pepper.com/aanb ... oint-bestellingen-ah-8495
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Lukt helaas niet meer.. :(.

Wel een bestelling gedaan en krijg meer gratis spul dan dat ik besteld heb,

Morgen dus afhalen ( had gratis afhaalkosten)
Vanmorgen lukte 't nog wel.

Heb je beide codes geprobeerd?

Ik zag dat de bonus die ik besteld heb nu pas vanaf maandag is. Ik kon deze vanmorgen al bestellen.

Ik krijg ook een paar gratis producten erbij.
Werkt nog steeds hoor.
Gratis Celebrations Fles t.w.v. ¤ 5,99 Ben je geslaagd? Lever bij 1 van de Jan Linders filialen een kopie van je cijferlijst in en krijg gratis een Celebrations fles ter waarde van ¤ 5,99.

http://issuu.com/janlinde ... 4pa/22?e=8833673/13335049
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven